|
תחרות התקליטנים ברדיו Bu99fm
|
View this Thread in Original format
| Vman |
מה קורה אחים שלי????????
אני יודע שמזמן לא הייתי פה וזה לא בגלל ששחכתי אתכם זה בגלל בגרויות מעצבנות של כיתה י"ב
יש לי יום חמישי בגרות במתמטיקה 4 יח"ל...
(ציון הגשה 90 ד"א)
אז ככה
יום שני בשעה 12 נפתחת תחרות התקליטנים של הרדיו הזה ואני משתתף.
אין לי מושג איך שופטים את התחרות אבל אם צריך שאנשים יצביעו אני סומך עליכם...
הסט שלי יהיה פרוגרסיב האוס וזה הטראק ליסט:
1)DJ Robert & Martinez Bros - Natural Peak
2)Nick K Vs. Ked Vicious - Pants Down Spanking
3)Xpress 2 - The Smoke Machine
4)Moshic & Zidan - Panic System
5)Koosheen - Hide You (Special Tribel Mix)
6)Salt Tank - The Energy (DJ Remy mix)
המיקסים לא רעים וכדאי לכם בכלל לשמוע את התוכנית
איזו התרגשותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת |
|
|
| Hell_Copter |
שיהיה בהצלחה אח שלי!!
גם בבגרות וגם בתחרות
אם אני לא ישכח מזה אני ישמע את התוכנית
אנימקווה בשבילך לא יהיה פאשלות כמו שהיה בהאנגר... :) |
|
|
| warpedd_ |
| מתי זה ישודר:conf: :conf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Vman
יום שני בשעה 12 נפתחת תחרות התקליטנים של הרדיו הזה ואני משתתף |
זה אומר הכל
פשוט צריך להקשיבולראות מתי זה ישודר הסט של אודי |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה אומר הכל
פשוט צריך להקשיבולראות מתי זה ישודר הסט של אודי |
ראסמייי |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
שיהיה לך בהצלחה
תביא לפורום שלנו כבוד!!! :D :D
יש לך כבר את השעה המדוייקת שאתה מביא את הסט?
יש פרס??? :D :D :D |
|
|
| Vman |
הפרס זה קורס די ג'יי אם אני לא טועה
השעה המדוייקת ממש לא ידועה לי
ותודה לכולם
תקשיבוווווווווו |
|
|
| DJ-Energy |
בהצלחה טלאטבי אודי!!!!
גם בבגרויות וגם בתחרות
אני מחכה לשמוע את הסט שלך בבי יו!!...
תגיד אחי מה נסגר בסוף עם
marco v - godd?? :conf:
היית אמור להזמין את זה לפני איזה חודש כבר...
טוב לא חשב
דבר איתי
:) |
|
|
| Dj Moriano |
נשמע לי פרס דיי דפוק
אם זאת תחרות תקליטנים והזוכה יודע לתקלט אז למה הוא צריך קורס???
:conf: :conf:
ושכחתי להגיד בהצלחה אז בהצלחה אחי גם בבגרויות |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
נשמע לי פרס דיי דפוק
אם זאת תחרות תקליטנים והזוכה יודע לתקלט אז למה הוא צריך קורס???
:conf: :conf:
ושכחתי להגיד בהצלחה אז בהצלחה אחי גם בבגרויות |
כבר דנו פה שקורס דיג'יים זה רק כדי ליצור קשרים
למרות שבזה שאתה זוכה בתחרות מיקסוס אתה גם מקבל הרבה חשיפה
חפיף, העיקר שתזכה, |
|
|
| Dj-2TaLL |
באתם זה פול קשרים...
:):):)
ולא לדבר על החשיפה, בטוח מי שזוכה יקחו אותו לצד מנהל מועדון להציע לו הצעה, אם הוא באמת טוב...
בהצלחה אודיייייי
בן זונה של ציון הגשה, הלוואי עלי...
אם אתה מזמין את גוד, אז אני רוצה גם...
אחלה שירים אני יורידו אותם, לא מתתי על סמוק מאשין למרות שזה מתאים לאקספרס2 סטייל...
בהצלחההההההה |
|
|
| DjChook |
| שיר אחד אני לא מכיר |
|
|
|
|