return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 
תחרות התקליטנים ברדיו Bu99fm (pg. 3)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike


*AGREE

מוש :
על התשובה שלך -----> יש רגעים שהשתיקה יפה להם

:p סתם - זאת דעתי

אודי - אל תתפשר ! חוץ מזה שמי שבאמת מצביע צריך להסתכל בין השאר גם על המיקסוס ולא רק על הטראקים (למרות שגם הם גורם משפיע) בכל אופן - בהצלחה אחי !


לא אמרתי שהוא לא צודק

אמרתי שהוא לא יזכה

לא נורא
Hell_Copter
וואי.. איזה זין

נרדמתי אתמול לפני 12 כי הייתי הרוג
היה לי הרבה דברים לעשות ונרדמתי
וגם לא יצא לי לשמו את זה
מצטער אודי
איך היה??
איזה טראק ליסט בסוף שמו... אמרת אפליפטינג
Vman
1)sony dare - the escape
2)fu man choo - outlaw (praha mix)
3)marco v - simulated
4)king of clubs - revalation (airwave mix)
5)junk project - composure (john "OO" fleming remix)

והיה עוד משהוא אם אני לא טועה אבל אני לא זוכר
Dj-2TaLL
אני נרדמתי!!!!!!!!

איך היה באמת?!?!?

מי זכה?
איך היו האחרים?
NeMeSiS1234
אני ממש מצטער אחי שפספסתי את זה
אבל הצבעתי לך
[=
תודיע לנו מי ניצח
DjChook
חחח בסוף אף אחד לא שמע את זה :)
luckystrike
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אני נרדמתי!!!!!!!!

איך היה באמת?!?!?

מי זכה?
איך היו האחרים?


???
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
מוש אחי אתה טועה ואודי צודק!!!
אפלו שיכול להיות שאנשים לא יהבו את זה בגלל שזה לא אין או מוכר זה לא אומר שהוא לא צריך לנגן את זה...
יש מילה נוספת לזה שקוראים לה
מסחריות

עדיין לא הורדתי את השירים בטראקליסט שלך, אודי
אבל אני בטוח שזה פצצה, לך על זה ויהיה בן זונה!!!
!!!אתה לא יכול לטעות עם פרוגרסיב
:D :D :D

מוש, תתחיל לאהוב פרוגרסיב!!!



אין מה לטעות בפרוגרסיב, כל הטראקים נשמעים כמעט אותו הדבר ובעיקרון אני חושב שאם הוא ינגן פרוגרסיב, הוא לא ינצח מסיבה אחת פשוטה, האנשים בבי יו מחפשים תקליטנים שילהיבו ת'קהל ולא שישעממו להם ת'תחת.
מה לעשות, הפעם אני תומך במוש, כדי לזכות בדברים כאלה, חובה להתמסחר.

ואני יודע שאתה מנגן את מה שאתה אוהב וזה סבבה, לאנשים שפה בפורום הזה, לא לערסים של בי יו ולכל התופסי תחת למניהם שרוצים פצצות בראש.
אז 2 דברים יכולים לצאת לך מזה...
הראשון: יחשבו שהסט שלך חמוד אבל אין מצב שתנצח...
השני: יצחקו עלייך בשידור חי ועוד אנשים שיקשיבו לתחרות יירדמו.

בכל אופן אחי שיהיה לך המון בהצלחה.


אה רגע לפני שאני מסיים פה...
לצוציק הזה שאמר לו שיביא כבוד לפורום הזה...

אהמ!!!!

:)
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by DjChook
חחח בסוף אף אחד לא שמע את זה :)

כי כולם נרדמו (ולא מעייפות)... סתם אחי בצחוק
:stongue: :stongue: :stongue:
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Gil Shwarts

אה רגע לפני שאני מסיים פה...
לצוציק הזה שאמר לו שיביא כבוד לפורום הזה...

אהמ!!!!

:)


:D
גיל באמת מביא כבוד לפורום
;)

Dj Moriano
אני בכלל שכחתי מזה
ממש רציתי לשמוע, לא נורא
:confused:


ואני חייב להסכים עם מוש וגיל אם אתה רוצה לנצח
במיוחד שהשופטים הם הקהל הערסי הישראלי
אתה חייב לשים טראקים ממוסחרים
אם אתה תשים פרוגרסיב אנשים פשוט לא יצביעו לך הם לא שמים לב
למיקסוס הם שמים לב לטראקים.....

אם אני שומע סט שהוא סגנון שאני לא אוהב
אפילו אם המיקסוס יפה אני יעביר תחנה
ואם זה בלילה אני ירדם....
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Dj Moriano
אני בכלל שכחתי מזה
ממש רציתי לשמוע, לא נורא
:confused:


ואני חייב להסכים עם מוש וגיל אם אתה רוצה לנצח
במיוחד שהשופטים הם הקהל הערסי הישראלי
אתה חייב לשים טראקים ממוסחרים
אם אתה תשים פרוגרסיב אנשים פשוט לא יצביעו לך הם לא שמים לב
למיקסוס הם שמים לב לטראקים.....

אם אני שומע סט שהוא סגנון שאני לא אוהב
אפילו אם המיקסוס יפה אני יעביר תחנה
ואם זה בלילה אני ירדם....

same here man
אני לא מבין איך אפשר לשמוע סגנון שאתה לא אוהב
והרי זה ידוע לכולם מה הערסים בארץ אוהבים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement