return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
תחרות התקליטנים ברדיו Bu99fm (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
תה לא תזכה עם פרוגרסיב והואס

אני בחיים לא הייתי מצביע לזה

מצטער זו דעתי


give it with techno ,hard trance and melodic trance


show somthing new and g00d
Agent-Fire
Good luck dude
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
תה לא תזכה עם פרוגרסיב והואס

אני בחיים לא הייתי מצביע לזה

מצטער זו דעתי


give it with techno ,hard trance and melodic trance


show somthing new and g00d


as always, mosh's right
Vman
אני מנגן מה שאני אוהב לא מה שאני חושב שינצח

מוסיקאי לא יכול לנגן מה שהוא חושב שיתפוס הוא צריך לנגן מהלב מה שהוא אוהב ולא סתם זבל שהוא חושב שכמה ערסים יאהבו

זה מה שמבדיל מוסיקאי מסתם עוד תקליטן בר מיצוות
MoSH_MaN
כאילו שמישהו מבי יו ישים זין עליך...

מהלב

cut the crap

זה מה שיגידו לך

אצתה צודק

אבל אם אני יצביע עליך זה גם לא יהיה מהלב

פרוגרסיב זה נחמד ....לאווירה בלבד

הקטע שאין בכל המוזיקה הזאת משהו מעניין

ובגלל זה אני לא סובל את זה...
Dj-2TaLL
מוש אחי אתה טועה ואודי צודק!!!
אפלו שיכול להיות שאנשים לא יהבו את זה בגלל שזה לא אין או מוכר זה לא אומר שהוא לא צריך לנגן את זה...
יש מילה נוספת לזה שקוראים לה
מסחריות

עדיין לא הורדתי את השירים בטראקליסט שלך, אודי
אבל אני בטוח שזה פצצה, לך על זה ויהיה בן זונה!!!
!!!אתה לא יכול לטעות עם פרוגרסיב
:D :D :D

מוש, תתחיל לאהוב פרוגרסיב!!!
DjChook
פשש בונא מוש

אני מתחיל להעריץ אותך :)

אתה אשכרא חושב בראש שלי, וזה לא הפעם הראשונהההה


אפשר לקבל תמונה עם חתימה ?
MoSH_MaN
לא אמרתי שהוא טועה


אמרתי שאני בצור אחד שלא יאהב את זה....

אז אני חושב אחרת

ואל אני לא יאהב פרוגרסיב לשמיעה רגילה



לכו כולכם לחו"ל! :stongue: :stongue: :stongue:
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
מוש אחי אתה טועה ואודי צודק!!!
אפלו שיכול להיות שאנשים לא יהבו את זה בגלל שזה לא אין או מוכר זה לא אומר שהוא לא צריך לנגן את זה...
יש מילה נוספת לזה שקוראים לה
מסחריות

עדיין לא הורדתי את השירים בטראקליסט שלך, אודי
אבל אני בטוח שזה פצצה, לך על זה ויהיה בן זונה!!!
!!!אתה לא יכול לטעות עם פרוגרסיב
:D :D :D

מוש, תתחיל לאהוב פרוגרסיב!!!


חיכיתי לזה ידעתי שאם מישהו יגיד משהו על
פרוגרסיב אתה תגיב
luckystrike
quote:
Originally posted by Vman
אני מנגן מה שאני אוהב לא מה שאני חושב שינצח

מוסיקאי לא יכול לנגן מה שהוא חושב שיתפוס הוא צריך לנגן מהלב מה שהוא אוהב ולא סתם זבל שהוא חושב שכמה ערסים יאהבו

זה מה שמבדיל מוסיקאי מסתם עוד תקליטן בר מיצוות


*AGREE

מוש :
על התשובה שלך -----> יש רגעים שהשתיקה יפה להם

:p סתם - זאת דעתי

אודי - אל תתפשר ! חוץ מזה שמי שבאמת מצביע צריך להסתכל בין השאר גם על המיקסוס ולא רק על הטראקים (למרות שגם הם גורם משפיע) בכל אופן - בהצלחה אחי !

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike


*AGREE

מוש :
על התשובה שלך -----> יש רגעים שהשתיקה יפה להם

:p סתם - זאת דעתי

אודי - אל תתפשר ! חוץ מזה שמי שבאמת מצביע צריך להסתכל בין השאר גם על המיקסוס ולא רק על הטראקים (למרות שגם הם גורם משפיע) בכל אופן - בהצלחה אחי !


יפה אמרת מורן
אני לא ממש אוהב פרוגרסיב אבל אני לא יתחיל לקטול אנשים שאהבים את זה בגלל ש אני יודע שלא כולם אוהבים את מה שאני אוהב
בשביל מה להתווכח
Vman
טוב הרדיו המפגר הזה עשה טעות ושם סט ישן יותר שלי
לא נורא זה היה אפליפטינג יותר מאשר פרוגרסיב שטויות

טוב שלא כולם שמו
MARCO V - SIMULATED

מקווה שהתקשרתם ואם לא דבר ראשון על הבוקר
055-899990
ולהצביע עבור אודי חכים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement