|
תחרות התקליטנים ברדיו Bu99fm (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
תה לא תזכה עם פרוגרסיב והואס
אני בחיים לא הייתי מצביע לזה
מצטער זו דעתי
give it with techno ,hard trance and melodic trance
show somthing new and g00d |
|
|
| Agent-Fire |
| Good luck dude |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
תה לא תזכה עם פרוגרסיב והואס
אני בחיים לא הייתי מצביע לזה
מצטער זו דעתי
give it with techno ,hard trance and melodic trance
show somthing new and g00d |
as always, mosh's right |
|
|
| Vman |
אני מנגן מה שאני אוהב לא מה שאני חושב שינצח
מוסיקאי לא יכול לנגן מה שהוא חושב שיתפוס הוא צריך לנגן מהלב מה שהוא אוהב ולא סתם זבל שהוא חושב שכמה ערסים יאהבו
זה מה שמבדיל מוסיקאי מסתם עוד תקליטן בר מיצוות |
|
|
| MoSH_MaN |
כאילו שמישהו מבי יו ישים זין עליך...
מהלב
cut the crap
זה מה שיגידו לך
אצתה צודק
אבל אם אני יצביע עליך זה גם לא יהיה מהלב
פרוגרסיב זה נחמד ....לאווירה בלבד
הקטע שאין בכל המוזיקה הזאת משהו מעניין
ובגלל זה אני לא סובל את זה... |
|
|
| Dj-2TaLL |
מוש אחי אתה טועה ואודי צודק!!!
אפלו שיכול להיות שאנשים לא יהבו את זה בגלל שזה לא אין או מוכר זה לא אומר שהוא לא צריך לנגן את זה...
יש מילה נוספת לזה שקוראים לה
מסחריות
עדיין לא הורדתי את השירים בטראקליסט שלך, אודי
אבל אני בטוח שזה פצצה, לך על זה ויהיה בן זונה!!!
!!!אתה לא יכול לטעות עם פרוגרסיב
:D :D :D
מוש, תתחיל לאהוב פרוגרסיב!!! |
|
|
| DjChook |
פשש בונא מוש
אני מתחיל להעריץ אותך :)
אתה אשכרא חושב בראש שלי, וזה לא הפעם הראשונהההה
אפשר לקבל תמונה עם חתימה ? |
|
|
| MoSH_MaN |
לא אמרתי שהוא טועה
אמרתי שאני בצור אחד שלא יאהב את זה....
אז אני חושב אחרת
ואל אני לא יאהב פרוגרסיב לשמיעה רגילה
לכו כולכם לחו"ל! :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
מוש אחי אתה טועה ואודי צודק!!!
אפלו שיכול להיות שאנשים לא יהבו את זה בגלל שזה לא אין או מוכר זה לא אומר שהוא לא צריך לנגן את זה...
יש מילה נוספת לזה שקוראים לה
מסחריות
עדיין לא הורדתי את השירים בטראקליסט שלך, אודי
אבל אני בטוח שזה פצצה, לך על זה ויהיה בן זונה!!!
!!!אתה לא יכול לטעות עם פרוגרסיב
:D :D :D
מוש, תתחיל לאהוב פרוגרסיב!!! |
חיכיתי לזה ידעתי שאם מישהו יגיד משהו על
פרוגרסיב אתה תגיב |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Vman
אני מנגן מה שאני אוהב לא מה שאני חושב שינצח
מוסיקאי לא יכול לנגן מה שהוא חושב שיתפוס הוא צריך לנגן מהלב מה שהוא אוהב ולא סתם זבל שהוא חושב שכמה ערסים יאהבו
זה מה שמבדיל מוסיקאי מסתם עוד תקליטן בר מיצוות |
*AGREE
מוש :
על התשובה שלך -----> יש רגעים שהשתיקה יפה להם
:p סתם - זאת דעתי
אודי - אל תתפשר ! חוץ מזה שמי שבאמת מצביע צריך להסתכל בין השאר גם על המיקסוס ולא רק על הטראקים (למרות שגם הם גורם משפיע) בכל אופן - בהצלחה אחי ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
*AGREE
מוש :
על התשובה שלך -----> יש רגעים שהשתיקה יפה להם
:p סתם - זאת דעתי
אודי - אל תתפשר ! חוץ מזה שמי שבאמת מצביע צריך להסתכל בין השאר גם על המיקסוס ולא רק על הטראקים (למרות שגם הם גורם משפיע) בכל אופן - בהצלחה אחי ! |
יפה אמרת מורן
אני לא ממש אוהב פרוגרסיב אבל אני לא יתחיל לקטול אנשים שאהבים את זה בגלל ש אני יודע שלא כולם אוהבים את מה שאני אוהב
בשביל מה להתווכח |
|
|
| Vman |
טוב הרדיו המפגר הזה עשה טעות ושם סט ישן יותר שלי
לא נורא זה היה אפליפטינג יותר מאשר פרוגרסיב שטויות
טוב שלא כולם שמו
MARCO V - SIMULATED
מקווה שהתקשרתם ואם לא דבר ראשון על הבוקר
055-899990
ולהצביע עבור אודי חכים |
|
|
|
|