|
Ftp@!#!
|
View this Thread in Original format
| nesher |
הנה ה
Ftp
שלי בשבילכם
לא הכי מהר אבל זה מה יש
אתם צריכים לשים לתוכנה שלכם D/l
של 4 קיי אחרת זה ינתק אותכם
אוקיי
I.P: garbil.ath.cx
Port: 21
User: Trance
Pass: Addict
Max 3 users allowed.
d/l limit set to 4 kb/s. |
|
|
| Dj Moriano |
אחי נשמע לא רע
אני יתחבר אחר-כך
כי אני עכשיו הולך למורה פרטית
תאחלו לי בהצלחה מחר יש לי מבחן קשה לאללה |
|
|
| DjChook |
תודה אחי
אבל 4 קיי זה קצת איטי בשבילי
מה אתה מחזיק שם ? |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אחי נשמע לא רע
אני יתחבר אחר-כך
כי אני עכשיו הולך למורה פרטית
תאחלו לי בהצלחה מחר יש לי מבחן קשה לאללה |
בהצלחה אחי, במה המבחן??????
תודה נשררררר |
|
|
| nesher |
מי שרוצה יותר מ 4 קיי
שישלח לי הודעה ב
icq
אם זה חד פעמי אני מוכן
אבל ככה יש לי רק 15 קיי פס
וזה גם יותר ממה שצריך להיות כי התחברתי לחבילה הכי קטנה
=]
זה לא רק Trance
דרך אגב
יש גם סרטים וזה
לא משנה
תבדקו
ביי |
|
|
| DjChook |
אחי רציתי להעלות לך משהו
אבל משום מה אחרי שיצרתי תיקיה באינקומינג
הוא אומר שאין הרשאות כתיבה |
|
|
| MoSH_MaN |
פששש
מעתיק שיטות
:D
אחלה
אבל אני מוריד בפחות מקיי....
האף טי פי שלי פרטי :D |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by nesher
אבל ככה יש לי רק 15 קיי פס
וזה גם יותר ממה שצריך להיות כי התחברתי לחבילה הכי קטנה
=]
ביי |
מה.!!?!?
הכי קטנה אתה יכול לעלות ב7 קיי
איך זה הגיוני...? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
בהצלחה אחי, במה המבחן??????
תודה נשררררר |
אל תשאל מתמטיקה
החומר הכי מעצבן בעולם... |
|
|
| DjChook |
כן ?!
יותר גרוע מאינדוקציות ודיפרנציאלים ?!?!?!!? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
כן ?!
יותר גרוע מאינדוקציות ודיפרנציאלים ?!?!?!!? |
יש לי אינדוקציות אבל זה לא הבעיה זה קל יחסית זה כמו מטריצות
יש לי טריגו שאני בסדר בזה
וסדרות שאני בכלל לא יודע
ואנליטית שזה הדבר היחידי שאני ממש טוב |
|
|
| nesher |
Buh
מה אתם מדברים על מטמתיקה גועל נפש
אני שונא את זה
קיצר
הורדתי את ההגבלה
פשוט כי אם תורידו 3 אנשים ביחד בכל מקרה זה יתפצל לבערך 4 קיי או יותר
אז אתם חופשיים להוריד כמה שאתם רוצים
=] |
|
|
|
|