return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
רק שתבינו כמה חרא מסתתר בארץ הזאת... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
Pillow One
אם כבר אתה מעביר לנו סיקור על החרא שיש בארץ
אז תדע לך בשוק הכרמל יש הכי הרבה חרא עכשיו
ביחוד עם הגשמים
תיודע איזה מסריח להסתובב שם עכשיו?
Glenn-Holmes
עם כל הכבוד אני חש שהלייבלים הם עם פחדן שביום שיהיה להם מספיק ביצים כדי להתאחד הם יוכלו להביא מכת מחץ לסצינת האמ פי 3
למחוק אותה לחלוטין זה אפשרי כמו שאפשר למחוק את כל האלימות או את כל הטרור בעולם במילים אחרולת לא אפשרי
אבל שוב איחוד של כל הלייבלים מאחורי הרעיון הזה והקמת תאגיד שיפעל ביתר מרץ נגד הלא חוקיות יקטין משמעותית את מימדיה
הרעיון של שחר הוא רעיו אחד אפשרי במסגרת המאבק הזה ומשבטוח מאבק שכזה יהיה ארוך
DjChook
quote:
Originally posted by DvJ
J00F = John 00 Fleming

J00F זה גם הליבל של פלמינגגג.........


אהה אוקי
אז תאוריית הקונספירציה שלי בוטלה
Flotser
לא צריך למחוק שום סצינה,
ובלי הסצנה הזאת אילן לא היית נחשף למוזיקה שאתה אוהב ולא היית קונה את כל התקליטים שיש לך היום

כל מה שצריך זה חינוך,
מגיל קטן להכניס לאנשים את ההבנה שצריך לכבד את האומן
ואת כל ההשלכות של הורדת מוזיקה בלי לקנות כלום
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Flotser
לא צריך למחוק שום סצינה,
ובלי הסצנה הזאת אילן לא היית נחשף למוזיקה שאתה אוהב ולא היית קונה את כל התקליטים שיש לך היום

כל מה שצריך זה חינוך,
מגיל קטן להכניס לאנשים את ההבנה שצריך לכבד את האומן
ואת כל ההשלכות של הורדת מוזיקה בלי לקנות כלום

כן, יש משהו בדברים אתה אומר..
בכל אופן לא הייתי יודע בחיים שלי מי זה ארמין,טיאסטו וכל שאר השמות שדרכם נחספתי למוסיקה הזאת אם לא אתרים כאלה..
מצטער להודות בזה אבל זה נכון, זאת חתיכת פרסומת.
YoraY
בלעדי אמפי 3 בחיים לא הייתי נחפש למוזיקה שאני באמת אוהב

וכבר הרבה זמן רצים לי תיכנונים לגבי קניית תקליטים ....



אילולי ה
MP3
אני לא יודע אם בכלל הייתי יודע מה זה קלאב טראנס שלא נדבר על פרוג
DjChook
תראו אין ספק ש MP3 חולל את המהפכה בכך שהמוזיקה להמונים.

ויש המון המון אומנים שמתפרסמים בעקבות כך.

השאלה הגדולה אבל צריכה להשאל,
האם זה עדין בגדר מקצוע?

הרי בעבר, בשביל להוציא סינגל, היית צריך לשלם לאולפן הקלטות מקצועי, ונגנים שינגנו לך את המוזיקה, היית משלם לעורך ולמפיק.
ואז היית משלם לאיש יחסי ציבור שלך, שידחוף את התקליט לגלגל"צ
ולהרים הופעה וכו'.

היום, כל חובבן עם מחשב וקלידים וטיפה כסף יכול להרים לך אולפן בבית, ולהקליט דמואים ולשלוח אותם לגלגל"צ, שלא נדבר על ערוץ 24 שבכלל שם לעצמו דגל לדחוף אומנים צעירים... אז השאלה שלי היא, לאן הם הולכים?

אני דווקא כן תומך באומנים שעושים את זה בשביל האומנות שלהם ומחפשים את הפרסום, פחות מהכסף, ועושים את זה כתחביב השני שלהם.

הרי בסופו של דבר בעולם מודרני כמו שלנו הכל זה עניין של הרגע,
ואני לא חושב שיצאו בשנים הקרובות אומנים "ענקים" בסדר גודל של הפנים שעברו, בין עם זה שלמה ארצי, או ריטה, שבאמת עשו את הקרירה שלהם על טהרת כשרונם המוזיקלי. - העולם פשוט לא יכול לעבוד ככה יותר.

עכשיו כל זה נאמר על המוזיקה הלא אלקטרונית,

במוזיקה אלקטרונית המצב שונה מכיוון שאין חשיפה, אין הכרה.
ואם לא היה DJ MAG100 אז בכלל דיג'יים היו נעלמים ונמחקים מהתודעה.
טראנס הרי זה ז'אנר מאד בעייתי, הוא בהחלט יכול להיבנה במחשב הממוצע ועם טיפה כשרון. ולמקסס זה גם כישרון, לא מולד, אז בסופו של דבר מה אתה קונה פה? מה מנסים למכור?
אני חושב שהסצינה התפתחה לכיוון הראוי לה, ולא דווקא בגלל שאנשים נהיו חמדנים ולא רוצים לשלם כסף על אומנות.
Koby
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
עם כל הכבוד אני חש שהלייבלים הם עם פחדן שביום שיהיה להם מספיק ביצים כדי להתאחד הם יוכלו להביא מכת מחץ לסצינת האמ פי 3
למחוק אותה לחלוטין זה אפשרי כמו שאפשר למחוק את כל האלימות או את כל הטרור בעולם במילים אחרולת לא אפשרי
אבל שוב איחוד של כל הלייבלים מאחורי הרעיון הזה והקמת תאגיד שיפעל ביתר מרץ נגד הלא חוקיות יקטין משמעותית את מימדיה
הרעיון של שחר הוא רעיו אחד אפשרי במסגרת המאבק הזה ומשבטוח מאבק שכזה יהיה ארוך

לא נראה לי שזה כל כך ישתלם להם לתווך הרחוק..המוסיקה הזאת היא לא הכי מיינסטרים ואין לה פרסום שותף כמו שיש למוסיקה שחורה למשל באמ טי וי..שיתוף אמ פי 3 זאת הדרך הכי טובה להכניס מודעות לקהל..אני אישית לא הייתי מכיר אף אחד מהאומנים כולל את מאור אם לא היה את האמ פי 3..רוב האומנים גם די ג'יים ואיך אתה רוצה שהם יתקדמו אם אף אחד לא יכיר אותם ואת המוסיקה הזאת בכלל..במיוחד בארץ שלנו שיש רק ליין וחצי עם אלקטרונית שגם שם בקושי יש קהל..
Glenn-Holmes
הבעיה היא שזה משאתם רואים עכשיו אנשים...
אתם לא יכולים לראות ולדעת מה יהיה אם הסצינה הזו תעבור מתיחת פנים מסוימת
המצב הנוכחי לא יכול להשאר
לא משנה מה תגידו שינוי חייב להיעשות

רבים כאן מספרים שהחשיפה שלהם לאלקטרונית היתה דרך קבצים לא חוקיים
אוקיי סתם שתדעו שיש גם אופציה אחרת אני נחשפתי לזה דרך תחנות רדיו כמו רדיו ירושלים
רדיו יכולה להיות דרך אחת
נכון היום בארץ לפחות המצב לא טוב כמו שהיה לפני 6-7 שנים...הותיקים יותר יכולים לספר לכם גם על תוכניות מיתולוגיות ברשת ג לפני 10 שנים ויותר

אז נכון ההמשך הטבעי של כולנו היה הסצינה הלא חוקית
אבל אין שום דבר כמעט שמכוון אותנו פה לצאת מזה
פשוט אין
אף אחד לא מעכל שזה פוגע בסצינה
אף אחד לא עוזר לנו לעכל
ורק לידיעתכם אני בהחלט מאשים תלייבלים כי הכוח נמצא בידיים שלהם אם הם רק יתאחדו נגד התעשייה הזו

שוב אמרתי לסגור את הכל לא אפשרי
ולכן מאבק חכם ופתרונות מקוריים הם שיטת הפעולה הטובה ביותר כאן
וצר לי אני רק אילן הלמוש מרמלה אני בטוח שאנשים שנמצאים 20 שנה בסצינה וראו הכל וחוו הכל ומכירים את כל הנתונים - האנשים האלה בוודאי יוכלו ביחד למצוא איזשהי דרך הגיונית שתפתור את הבעיה הזו
gErver
הבעייה היא שגם אם יגמרו כל הבעיות
תמיד נמצא בעיה חדשה.
אין על הפרסום של האמפיצלוש,
עכשיו הלייבלים מעניינים תתחת שלי,
האומנים צריכים לעשות תכסף
אם אתה מפיק טוב ויודע לתקלט, הכסף יבוא משם

Viperon
quote:
Originally posted by gErver
הבעייה היא שגם אם יגמרו כל הבעיות
תמיד נמצא בעיה חדשה.
אין על הפרסום של האמפיצלוש,
עכשיו הלייבלים מעניינים תתחת שלי,
האומנים צריכים לעשות תכסף
אם אתה מפיק טוב ויודע לתקלט, הכסף יבוא משם

זאת לא גישה.... מה זה הלייבלים מעניינים לי את התחת?
למה לאומנים להוציא תקליטים אם הם לא מרוויחים מהם כסף? הם יכולים לעשות שירים לעצמם שיהיה להם מה לנגן ולא לשחרר לאנשים.
DvJ
quote:
Originally posted by gErver
הבעייה היא שגם אם יגמרו כל הבעיות
תמיד נמצא בעיה חדשה.
אין על הפרסום של האמפיצלוש,
עכשיו הלייבלים מעניינים תתחת שלי,
האומנים צריכים לעשות תכסף
אם אתה מפיק טוב ויודע לתקלט, הכסף יבוא משם




יש מספיק מפיקים ודגיים מוכשרים
ולא מקבלים תכסףמזה אז??

ואם כבר מקבלים כסף אז זה דרך הלייבלים אז איך זה מעניין תתחת שלך אנילא יודע........
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement