return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
רק שתבינו כמה חרא מסתתר בארץ הזאת... (pg. 3)
View this Thread in Original format
gErver
הלייבלים לא מעניינים אותי,
אם הייתי מריץ לייבל משלי או חתום בלייבל
הייתי מן הסתם פועל בשביל לקדם אותו ואותי.

בקשר לאומנים אני מעריך וחושב שמגיע להם רווח
,אבל אני לא אומר להפוך אותם למיליונרים
רווח ראוי בהתאם להצלחה ולמכירות.

תכלס יש מלא מפיקים ודיגיים מתוסכלים
הסצנה הזאת לא עסק פשוט בכלל.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by gErver
תכלס יש מלא מפיקים ודיגיים מתוסכלים
הסצנה הזאת לא עסק פשוט בכלל.


ובוא נחשוב לרגע מה הסיבה

יכול להיות שזה אולי בגלל שיותר מדי אנשים משיגים תמוזיקה שלהם במקורות לא חוקיים בקלות בלתי נסבלת ולא יוצא להם לחשוב בכלל שכל יום שעובר בלי שהמצב הזה ישתנה הסצינה רק נהרסת יותר ויותר?
gErver
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ובוא נחשוב לרגע מה הסיבה

יכול להיות שזה אולי בגלל שיותר מדי אנשים משיגים תמוזיקה שלהם במקורות לא חוקיים בקלות בלתי נסבלת ולא יוצא להם לחשוב בכלל שכל יום שעובר בלי שהמצב הזה ישתנה הסצינה רק נהרסת יותר ויותר?


יש לא מעט סיבות

מה שבטוח מבחינתי זה שהמוסיקה הלא חוקית
היא לא זאת שהורסת תסצנה,
ככה או ככה מי שירצה לקנות מוסיקה
יקנה מוסיקה
מי שלא ירצה/לא יכול להרשות לעצמו
לא יקנה

והסצנה תמשיך להתקיים,
נבואות סופהסצנה מצחיקות אותי:D
הכל הצגה אחת גדולה
גם הסצנה וגם הנבואות
אז תעשו טובה תהנו מהרגע
תקנו או תורידו מוסיקה
תזרקו מילה טובה פה ושם על אומן
צרבו דיסקים לחברים שלכם
שמעו מוסיקה חזק שכל השכנים יסבלו
והנה לכם קידום לסצנה.

תכלס, אני יודע שהדעה של כל אחד שונה
זאת שלי ואני לא יחזור להתווכח בקשר לנושא.
DvJ
quote:
Originally posted by gErver
יש לא מעט סיבות

מה שבטוח מבחינתי זה שהמוסיקה הלא חוקית
היא לא זאת שהורסת תסצנה,
ככה או ככה מי שירצה לקנות מוסיקה
יקנה מוסיקה
מי שלא ירצה/לא יכול להרשות לעצמו
לא יקנה

והסצנה תמשיך להתקיים,
נבואות סופהסצנה מצחיקות אותי:D
הכל הצגה אחת גדולה
גם הסצנה וגם הנבואות
אז תעשו טובה תהנו מהרגע
תקנו או תורידו מוסיקה
תזרקו מילה טובה פה ושם על אומן
צרבו דיסקים לחברים שלכם
שמעו מוסיקה חזק שכל השכנים יסבלו
והנה לכם קידום לסצנה.

תכלס, אני יודע שהדעה של כל אחד שונה
זאת שלי ואני לא יחזור להתווכח בקשר לנושא.





עם כל זה איך האומנים יקבלו כסף כמו שאמרת?
אם לא קונים מוזיקה ורק מורידים וצורבים????
הסצנה אולי תתפתח אבל פחות ממה היתה אמורה להתפתח אם אנשים היו קונים מוזקיה במקום להוריד אותה.....
DjChook
הוא אמר שהוא לא יחזור, לא ?
DvJ
quote:
Originally posted by DjChook
הוא אמר שהוא לא יחזור, לא ?




הוא יחזור ויקרא אתזה זה בטוח....
אם הוא ירצה שיגיב בכיף.....
YO-I
הייתי חייב להגיב למאור ובכלל לכל החבר'ה פה בפורום
אני בספק אם יש כאן מישהו, כולל מאור שלא הוריד בחיים טראק כזה או אחר מהאינטרנט, לא קיימת חיה כזאת

את שטף אתרי הורדות הקבצים לא ניתן לעצור, היום כבר מצאו טריקים אחרים כמו לעלות קבצים למגה אפלוד או יוסנדאיט וכד' אז שיתוף הקבצים כן יהיו שם, תמיד

זה לגבי העובדות שעליהן לא ניתן להתווכח ועכשיו למסר שלי

מאז ומתמיד השתדלתי לדבוק במסורת שכאשר יש דברים ששווה להשקיע עבורם, גם אם אין לי כסף אני אלך ואקנה את אותם הדברים

הרבה אומנים בחו"ל שיחררו לרשת אלבומים שלהם או נותנים להוריד באופן חוקי סינגלים או טראקים שלהם ורק מהסיבה הפשוטה, הם יודעים שרק ככה הם יקדמו את עצמם

נכון, זה לא כיף לדעת שטראק שהשקעת בו הרבה זמן ומאמץ שוחרר לרשת וכולם כבר השיגו אבל צריך להבין למה זה מיועד, כמה מאיתנו באמת דיג'ייס שיכולים לנגן את זה במסיבה ולא לקנות את הויניל המקורי, לכמה מאיתנו יש פטיפון כדי לנגן את זה וכמה מאיתנו באמת חורשים על כל קטע עשרות פעמים, לא הרבה אלא אם כן מדובר בקטע שהוא מדהים ביותר וכאן כבר מגיע העניין הבא, השקעה, לקנות את הויניל או את האלבום שעשה לנו את זה כי זה פשוט שווה, מה שלא שווה סביר להניח שאחרי השמעה אחת גם יימחק מההארד דיסק

דוגמא הכי טובה אני יכול לתת לכם מאתמול, למרות שיש לי את אלבום הגלובאל אנדרגראונד של פול אוקנפולד מניו יורק באופן צרוב בבית ולמרות שיש לי את אלבום האינרסיטי של טייסטו האלבום הקלאסי שלו, רכשתי אתמול מאחד האתרים באינטרנט העתק מקורי של האלבומים

שילמתי למעלה ממאתיים שקל אבל אני לא מצטער על זה לרגע
שני האלבומים הללו הם אבני דרך אצלי והיה לי אותם מקוריים עם הקדשה אישית של טייסטו ופול אוקנפולד אבל הם הלכו יחד עם האקסית שלי שלקחה לי אותם, אז חיכיתי לרגע וכאמור אתמול רכשתי לי אותם

שורה תחתונה, מה שבאמת שווה לשלם עבורו אנשים ישלמו ומה שלא, יורידו ושניה אח"כ ימחקו

ואל תדאגו לפרנסה של הדיג'ייס הגדולים, את הכסף הגדול הם עושים מההופעות שלהם ברחבי העולם, מסכנים הם היוצרים הצעירים שהם לא דיג'ייס שאצלם הפרנסה היא עדיין לא מהמוזיקה

רק טוב
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YO-I ואל תדאגו לפרנסה של הדיג'ייס הגדולים, את הכסף הגדול הם עושים מההופעות שלהם ברחבי העולם, מסכנים הם היוצרים הצעירים שהם לא דיג'ייס שאצלם הפרנסה היא עדיין לא מהמוזיקה

רק טוב


ומסכנים גם הלייבלים שמתקשים להתקיים במצב הנוכחי
m0sh
הם לא מסכנים...הם מוכרים תקליטים במחירים מוגזמים ואין מה לעשות העולם השתנה וחברות תקליטים זה כבר לא אותו דבר...
Flotser
quote:
Originally posted by DvJ
עם כל זה איך האומנים יקבלו כסף כמו שאמרת?
אם לא קונים מוזיקה ורק מורידים וצורבים????
הסצנה אולי תתפתח אבל פחות ממה היתה אמורה להתפתח אם אנשים היו קונים מוזקיה במקום להוריד אותה.....


לא צריך במקום - מספיק בנוסף

ואין שום דבר מסכן בחברות תקליטים,
האומנים זה מה שחשוב

Shahar
מוש צודק..
המחירים זה משו שאי אפשר לשתוק עליו

עובדה שהאתרי אמפי3 עושים מכירות יפות

זה בדיוק כמו שהייתה שבשנקין הייתה מאפיה עצבנית שמכרה סחורה איכותית במחירים מוגזמים אבל היו קונים שם
ואז נפתחה עוד מאפיה יותר גדולה עם מחירים יותר זולים ואז המאפיה היקרה ישבה עם ידיים למעלה כל היום

מה אתה בא ללמוד כאן?
שלפעמים שווה להוריד את המחיר כדי להרוויח לקוחות

נכון שזה נשמע הדבר שהכי ברור לכל בעל עסק
אבל כנראה חברות התקליטים לא חושבות שזה יועיל..
gErver
מסכים.
ויותר מזה אני חושב שאומן שרוצה להרוויח כסף מן הסתם צריך לעשות הופעות לקהל שלו ,
לא רק בשביל הכסף מהתיקלוט
הפרסום והנגיעה הכי חזקה בקהל היא בהופעות
שפתאום מגיע איזה טראק שאתה לא מכיר והוא מדליק אותך

חבל שאין אצלנו מספיק הופעות של אומני טראנס

אני בתור אומן לא הייתי מצפה שבמדינה שאני לא מופיע יקנו הרבה תחומר שלי
ואם כן סבבה, מה שבטוח לא הייתי בונה על זה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement