return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
רק שתבינו כמה חרא מסתתר בארץ הזאת... (pg. 4)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
דבר אחד שאתם שוכחים הוא עלות הייצור של תקליט ללייבל
לא האומן משלם את העלות הזו אלא הלייבל
אותו לייבל שגם משלם מקדמה לרוב לאותו אומן
ככה שהלייבל משקיע לא מעט כסף כדי שייצא לו מזה גם רווח מסוים
יש לייבלים שמחיר הפורומואים שלהם הוא טיפה מוגזם אבל לייבלים שתקליט שלהם עולה 5 פאונד לתושבי אירופה (4.15 פאונד לא כולל משלוח לתושבי ישראל)
זה לא מחיר יקר
כנראה שאנשים חושבים כאן שלייצר תקליט זה כמו לצרוב דיסק מבחינת העלות....
coby
quote:
Originally posted by Shahar
הדרך היחידה כמו שאמרתי כבר זה לקחת כסף מכל מי שגולש באינטרנט וככה לממן את ההורדות


ואי זה גאוני !

אבל הבעיה שיש אנשים שלא משתמשים באינטרנט להורדות אז איך אפשר לדרוש מהם כסף

מה שכן אפשר זה שהחברות אינטרנט יציעו חבילה שהמשתמשים יקבלו גישה דרך איזה תוכנה לאם פי שלוש, אפילו סרטים ומשחקים, הכל בגישה מהירה וישלמו איזה תשלום חודשי..

זה יכול לתפוס נראה לי.. כי הרבה אנשים רואים אתזה כבלאגן להרשם לכל מיני אתרים לשלוח את הכרטיס אשאי באינטרנט והכל. אם זה היה בא דרך החברת
אינטרנט זה היה הרבה יותר נוח, לא צריך גם לחפש באי מיול שעות לאלה שמורידים

אחלה סטרט אפ, שאיזה חברה שמוכרת אמ פי שלוש תעסה עסקה עם איזה חברת אינטרנט..

יאאלה חן אתה יודע תכנות ויש לך הרבה זמן פנוי
( דרך אגב חן למדת אמ אף סי ? כי אני רוצה ללמוד אבל לא מוצא מדריכם טובים)
DjChook
קובי באמת שלחברות אינטרנט אין בעיה לסווג פורטים מחדש
בכלל להפוך את הפורטים למוסד רשמי, ואם מישהו רוצה שהחברות אינטרנט בעולם יפתחו את הפורט שלו, הוא צריך להגיש בקשה ולהראות שהוא חוקי
ואם זה איזה תוכנת דיבור קטנה שרוצה פתאום פורט 23424 שתלך להזדיין =]

סתם עוד הצעה =]
Flotser
quote:
Originally posted by coby
( דרך אגב חן למדת אמ אף סי ? כי אני רוצה ללמוד אבל לא מוצא מדריכם טובים)


למה אתה צריך ללמוד
MFC?

היום כדאי ללמוד
C# 2.0
DjChook
מיכאל אני לא יודע מה זה C# 2.0 אבל MFC עדין צריך בשביל דברים שהם יותר קרובים ל EMBEDDED וצריך לכתוב אותם ליד NATIVE.

אבל זה גם לא מדויק, ובתכלס קובי, מיכאל צודק ותעבור ל .NET ויש מלא מדריכים באינטרנט לזה, אני בטוח חח
Shahar
quote:
Originally posted by coby
ואי זה גאוני !

אבל הבעיה שיש אנשים שלא משתמשים באינטרנט להורדות אז איך אפשר לדרוש מהם כסף

מה שכן אפשר זה שהחברות אינטרנט יציעו חבילה שהמשתמשים יקבלו גישה דרך איזה תוכנה לאם פי שלוש, אפילו סרטים ומשחקים, הכל בגישה מהירה וישלמו איזה תשלום חודשי..

זה יכול לתפוס נראה לי.. כי הרבה אנשים רואים אתזה כבלאגן להרשם לכל מיני אתרים לשלוח את הכרטיס אשאי באינטרנט והכל. אם זה היה בא דרך החברת
אינטרנט זה היה הרבה יותר נוח, לא צריך גם לחפש באי מיול שעות לאלה שמורידים

אחלה סטרט אפ, שאיזה חברה שמוכרת אמ פי שלוש תעסה עסקה עם איזה חברת אינטרנט..

יאאלה חן אתה יודע תכנות ויש לך הרבה זמן פנוי
( דרך אגב חן למדת אמ אף סי ? כי אני רוצה ללמוד אבל לא מוצא מדריכם טובים)


שמע
אם החברות אינטרנט מחליטות לקחת סכום כזה ויש הרבה אנשים שלא מורידים
אז הסכום יכול להיות קטן..ואז יוצא שגם האנשים שלא מורידים משלמים
וככה זה מתקזז עם ההורדות אפילו אם הם בכמויות גדולות

אין מה לעשות כשמחליטים חוק כולם מקבלים אותו לטוב ולרע
כמו שאתה קונה בחנות חבילה של שוקולד ולא יכול לקחת מתוכו 4 קוביות
Star
quote:
Originally posted by Shahar
מוש צודק..
המחירים זה משו שאי אפשר לשתוק עליו

עובדה שהאתרי אמפי3 עושים מכירות יפות

זה בדיוק כמו שהייתה שבשנקין הייתה מאפיה עצבנית שמכרה סחורה איכותית במחירים מוגזמים אבל היו קונים שם
ואז נפתחה עוד מאפיה יותר גדולה עם מחירים יותר זולים ואז המאפיה היקרה ישבה עם ידיים למעלה כל היום

מה אתה בא ללמוד כאן?
שלפעמים שווה להוריד את המחיר כדי להרוויח לקוחות

נכון שזה נשמע הדבר שהכי ברור לכל בעל עסק
אבל כנראה חברות התקליטים לא חושבות שזה יועיל..


שחר סתם רציתי לתת לך טיפה מידע על מחירים

500[
: העתקים של וינלים ואני מדבר רק על ההדפסה עולה
1800 דולר
וזה תקליט לבן כולל מדבקה באמצע וזה הכול... רק ל 500 הראשונים כן ?"
מאסטרינג עולה סביבות 120 יורו
אם האומן שאתה מוציא לו את הריליס מוכר אז קרוב לוודאי שתשלם לו מקדמה
500-1000 יורו
רמיקסר לוקח גם משהו בסגנון
500 - 1000 יורו
סבבה הוצאת תקליט הכול ורוד
חברות הפצה לוקחות לך אחוזים כי אתה לא יכול בלעדייהם
ויש עוד כמה תשלומים
אז לאן בדיוק להוריד את המחירים ?
אז בישביל זה מוכרים היום גם קבצים חוקיים ולא רק וינלים
coby
quote:
Originally posted by Shahar
שמע
אם החברות אינטרנט מחליטות לקחת סכום כזה ויש הרבה אנשים שלא מורידים
אז הסכום יכול להיות קטן..ואז יוצא שגם האנשים שלא מורידים משלמים
וככה זה מתקזז עם ההורדות אפילו אם הם בכמויות גדולות

אין מה לעשות כשמחליטים חוק כולם מקבלים אותו לטוב ולרע
כמו שאתה קונה בחנות חבילה של שוקולד ולא יכול לקחת מתוכו 4 קוביות


כן אבל הבעיה זה מי מקבל את כל הכסף הזה.. זה יוצא הרבה כסף אבל אי אפשר לחלק אתזה לכל האומנים בעולם
או שלא הבנתי נכון את הרעיון

מיכאל שמעתי על סי סולמית הבנתי שזה ממש נוח אני יבדוק אתזה
Flotser
quote:
Originally posted by coby
מיכאל שמעתי על סי סולמית הבנתי שזה ממש נוח אני יבדוק אתזה


אם אני ארצה לקשר את זה קצת לנושא של הטרד (מוזיקה חוקית וכו'),
אתה יכול להשתמש גם בתוכנה חוקית כשתלמד
C#
כי מייקרוסופט הוציאה גרסה חינמית שנקראת
Visual C# 2005 Express
שאפשר לומר שהיא מכילה כל מה שרק צריך
והנה לינק:
http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/visualcsharp/

ובקשר לרעיון ששחר הציע שאנשים ישלמו עוד כסף לספקי האינטרנט,
סלח לי שחר אבל זה רעיון גרוע ביותר
והסיבות מאוד ברורות חבל לפרט
Glenn-Holmes
אני דווקא חושב שזה רעיון טוב שלא יהיה בר ביצוע בגלל שיותר מדי בלאגן מעורב פה...

מה גם שאני לא חושב שאפשר לדבר על תשלום קטן ואם מדובר בעסקה כזו אני חושב שצריך שמשמוריד יותר ישלם יותר לפי כמות ההורדות שלו
אבל הבלאגן יתחיל בין לייבלים שונים ואומנים שונים
לא מן הנמנע שמלחמת עולם שלישית (בלשון הגזמה..שלא יתפסו אותי ברצינות עכשיו) תתפתח סביב הנושא הזה של מי מקבל מה וכמה...

אבי אני כל כך שמח שהגבת בטרד הזה ושפכת קצת אור על הבעייתיות מצד הלייבלים בלהוריד תמחירים

Flotser
רגע אילן וכמה עולה לייצר דיסק
CD
רגיל?

למה רוב הדיסקים בארץ הם בסביבות ה90 שקל?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Flotser
רגע אילן וכמה עולה לייצר דיסק
CD
רגיל?

למה רוב הדיסקים בארץ הם בסביבות ה90 שקל?


אני מקווה לתשובה מלומדת בנושא
תאמת אני שמחתי מאוד לראות תתגובה של אבי כי רק ידעתי עד היום שזה יקר
לא הייתי מודע לעלויות האמיתיות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement