|
נחשו מי פה...
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
אם נשארו כאן ותיקים, מה קורה??????????
ספרו חוויות!!!!!
אגב אני אהיה במועדון התיאטרון ביום חמישי אם בא לכם לקפוץ להגיד שלום אחרי התקופה הארוכה הזו!
אני רק מזהיר אתכם זה ליין גייז אבל עם מוזיקה טובה :)
צ'או במבינוס! |
|
|
| DjChook |
גיל מה קורה בנאדם
נחמד לדעת שיצאת מהארון =] |
|
|
| Dj Black |
יא אללה =]
מה קורה חבוב |
|
|
| gErver |
מה המצב, גבר..
איזה צירוף מקרים, אתמול עשיתי חיפוש בדיסי עם השם שלך
!!קיבלתי יותר מ 80 מקורות שונים, כבוד |
|
|
| SiLvErSkY |
| בטח יובל ילך אם זה FFF |
|
|
| Gil Shwarts |
חחחח לא יצאתי מהארון...
אני סטרייט שמנגן מוזיקה שהגייז אוהבים ובלי שום קשר אני חולה על הקהל הזה :)
זה לא FFF
זה פופ רינג, סוג של...
אני רואה שעדיין נשארו כאן כמה ותיקים, נחמד מאוד :) |
|
|
| YoraY |
לאן נעלמת...
גייז - איכככככססססססססססס לא אוהב. :((((((( |
|
|
| DjChook |
גיל בגדול גם מוש ורועי עוד לא מתו סופית
למוש הלך המחשב, ורועי טוחן בצבא... אבל בגדול יהיה פסדר =]
מורן באיזה כלא בלונדון חחח |
|
|
| KrazyDJs |
| אורח פורח...ברוך השב אחשלה..:) |
|
|
| Gil Shwarts |
חחחחחחחחחחחח מה לעזאזל הוא עשה שהכניסו אותו לכלא???
עבד במכירת תמונות??? |
|
|
| DjChook |
ת'אמת האשימו אותו בחטיפה
סיפור הזוי, הוא כתב על זה בפורום מתישהו בעבר הלא רחוק |
|
|
| Segev |
איזה צרוף מקרים בדיוק שאלי איפה נעלמת לפני כמה ימים
לאן באמת נעלמת? |
|
|
|
|