return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
נחשו מי פה... (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjChook
quote:
Originally posted by skelz
זיונים = טוב ובריא


כן אבל צח כבר שכח מה זה
Scorchio
בואנה בואנה חן, מה זה הדיבור הזה?
DjChook
אני במצב רוח טוב, אל תהרסו לי =]
cluBBer
איזה צירוף מקרים

השבוע חשבתי לפתוח טראד
"?מישהו ראה את גיל שוורץ"

נישבע לכם
YuVaL
מה גיל.. עדיין חיי וקיים אה?.. נחמד לראות שאנשים עדיין קופצים לבקר...
Gil Shwarts
יש יותר זמן עכשיו :)

צח אתה יודע במה נזכרתי?
במסיבה בטי אל וי שבאתי אלייך עם התמונה שלי עם יוהן חילן חחחחחחחח

יובל אתה עוד ב
MNS?
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Gil Shwarts

יובל אתה עוד ב
MNS?


הוא מכחיש את זה כבר שנים
בורך שובך גיל
טוב מי אני שיגיד ברוך שובך אחרי שגם אני שנים לא הייתי פה חחחח זה חודש הקאמבקים נראה לי
צח אתה עדיין כותב פה?איך אתה עומד בקצב של 3 פורומים? ;)
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
גיל בגדול גם מוש ורועי עוד לא מתו סופית

למוש הלך המחשב, ורועי טוחן בצבא... אבל בגדול יהיה פסדר =]

מורן באיזה כלא בלונדון חחח


אני עוד חי... לפעמים
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
הוא מכחיש את זה כבר שנים
בורך שובך גיל
טוב מי אני שיגיד ברוך שובך אחרי שגם אני שנים לא הייתי פה חחחח זה חודש הקאמבקים נראה לי
צח אתה עדיין כותב פה?איך אתה עומד בקצב של 3 פורומים? ;)


3?

אתה לא באמת רוצה לדעת בכמה אני....
DjChook
בגלל הפסיכומטרי נוספו לי עוד איזה 4-5 פורומים
אבל אני לא באמת מגדיר את עצמי חבר בהם
אולי תפוז-פסיכומטרי כן...
אבל נו מילא

זה הבית =]

אגב רונן, כמה קיבלת בפסיכו ? יש מה להתגאות?

eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
אגב רונן, כמה קיבלת בפסיכו ? יש מה להתגאות?


הייתי צריך מעל 600 לרייכמן
אז הרשתי לעצמי לא ללמוד את המילים
630 עם פטור באנגלית
DjChook
אני הולך על את"א אז צריך איזה 690 :/

אני עושה באפריל

לומד מילים כמו כלב..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement