|
נחשו מי פה... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by skelz
זיונים = טוב ובריא
|
כן אבל צח כבר שכח מה זה |
|
|
| Scorchio |
| בואנה בואנה חן, מה זה הדיבור הזה? |
|
|
| DjChook |
| אני במצב רוח טוב, אל תהרסו לי =] |
|
|
| cluBBer |
איזה צירוף מקרים
השבוע חשבתי לפתוח טראד
"?מישהו ראה את גיל שוורץ"
נישבע לכם |
|
|
| YuVaL |
| מה גיל.. עדיין חיי וקיים אה?.. נחמד לראות שאנשים עדיין קופצים לבקר... |
|
|
| Gil Shwarts |
יש יותר זמן עכשיו :)
צח אתה יודע במה נזכרתי?
במסיבה בטי אל וי שבאתי אלייך עם התמונה שלי עם יוהן חילן חחחחחחחח
יובל אתה עוד ב
MNS? |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
יובל אתה עוד ב
MNS? |
הוא מכחיש את זה כבר שנים
בורך שובך גיל
טוב מי אני שיגיד ברוך שובך אחרי שגם אני שנים לא הייתי פה חחחח זה חודש הקאמבקים נראה לי
צח אתה עדיין כותב פה?איך אתה עומד בקצב של 3 פורומים? ;) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
גיל בגדול גם מוש ורועי עוד לא מתו סופית
למוש הלך המחשב, ורועי טוחן בצבא... אבל בגדול יהיה פסדר =]
מורן באיזה כלא בלונדון חחח |
אני עוד חי... לפעמים |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
הוא מכחיש את זה כבר שנים
בורך שובך גיל
טוב מי אני שיגיד ברוך שובך אחרי שגם אני שנים לא הייתי פה חחחח זה חודש הקאמבקים נראה לי
צח אתה עדיין כותב פה?איך אתה עומד בקצב של 3 פורומים? ;) |
3?
אתה לא באמת רוצה לדעת בכמה אני.... |
|
|
| DjChook |
בגלל הפסיכומטרי נוספו לי עוד איזה 4-5 פורומים
אבל אני לא באמת מגדיר את עצמי חבר בהם
אולי תפוז-פסיכומטרי כן...
אבל נו מילא
זה הבית =]
אגב רונן, כמה קיבלת בפסיכו ? יש מה להתגאות? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
אגב רונן, כמה קיבלת בפסיכו ? יש מה להתגאות? |
הייתי צריך מעל 600 לרייכמן
אז הרשתי לעצמי לא ללמוד את המילים
630 עם פטור באנגלית |
|
|
| DjChook |
אני הולך על את"א אז צריך איזה 690 :/
אני עושה באפריל
לומד מילים כמו כלב.. |
|
|
|
|