|
נחשו מי פה... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
יפה לראות אנשים שחוזרים מדי פעם
לא חובב דול של ניו יורק האוס אם זה משאתה מנגן עדיין אבל שיהיה בהצלחה |
|
|
| m0sh |
ברוך שובך...המחשב הלך חן אבל יש לי נייד של אבא למזלי...לעשות שיעורים
מה מורן עדיין בכלא?!?!
חשבתי שהעיפו אותו חזרה לארץ...וואי איזה מסכן |
|
|
| DjChook |
צחקתי
הוא הספיק לחזור לארץ ולחזור לאנגליה לעבוד שוב |
|
|
| Rising |
| בואנה מורן עושה חיים מטורפים אה... |
|
|
| m0sh |
הרבה אנשים אחרי צבא נוסעים לתקופה
יש כאלה שנוסעים לדרום אמריקה...קולומביה ארגנטינה ברזיל וכו
המקומות הטובים
ויש כאלה שנוסעים למזרח
יש כאלה לאוסטרליה ניו זילנד
וגם אירופה וארה"ב |
|
|
| skelz |
הולההההההה
שוורצי קם לתחייה :] |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by DjChook
גיל בגדול גם מוש ורועי עוד לא מתו סופית
למוש הלך המחשב, ורועי טוחן בצבא... אבל בגדול יהיה פסדר =]
מורן באיזה כלא בלונדון חחח |
ומה אני עז?
קיצר שוורץ איפה נעלמת... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Scorchio
קיצר שוורץ איפה נעלמת... |
נכון שזה מפתה להגיד עכשיו תראו מי שמדבר? :rolleyes: |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
נכון שזה מפתה להגיד עכשיו תראו מי שמדבר? :rolleyes: |
אם יהיו פה טרדים יותר על מוזיקה ופחות על צבא\זיונים\בעיות במחשב וכו' וכו' אולי תראה אותי כותב יותר... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אם יהיו פה טרדים יותר על מוזיקה ופחות על צבא\זיונים\בעיות במחשב וכו' וכו' אולי תראה אותי כותב יותר... |
תזכור!
אתה ביקשת את זה
וכולם יקבלו את זה :p |
|
|
| DjChook |
צח דווקא בזמן האחרון יש התעוררות בעניין
חוץ מזה, אתה תמיד יכול להנהיג את טרד' משחקי סוני 2 ;) |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אם יהיו פה טרדים יותר על מוזיקה ופחות על צבא\זיונים\בעיות במחשב וכו' וכו' אולי תראה אותי כותב יותר... |
זיונים = טוב ובריא
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
תזכור!
אתה ביקשת את זה
וכולם יקבלו את זה :p |
לא.. הוא חוזר בו :] |
|
|
|
|