return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
נחשו מי פה... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
יפה לראות אנשים שחוזרים מדי פעם

לא חובב דול של ניו יורק האוס אם זה משאתה מנגן עדיין אבל שיהיה בהצלחה
m0sh
ברוך שובך...המחשב הלך חן אבל יש לי נייד של אבא למזלי...לעשות שיעורים


מה מורן עדיין בכלא?!?!
חשבתי שהעיפו אותו חזרה לארץ...וואי איזה מסכן
DjChook
צחקתי
הוא הספיק לחזור לארץ ולחזור לאנגליה לעבוד שוב
Rising
בואנה מורן עושה חיים מטורפים אה...
m0sh
הרבה אנשים אחרי צבא נוסעים לתקופה

יש כאלה שנוסעים לדרום אמריקה...קולומביה ארגנטינה ברזיל וכו
המקומות הטובים

ויש כאלה שנוסעים למזרח
יש כאלה לאוסטרליה ניו זילנד
וגם אירופה וארה"ב
skelz
הולההההההה
שוורצי קם לתחייה :]
Scorchio
quote:
Originally posted by DjChook
גיל בגדול גם מוש ורועי עוד לא מתו סופית

למוש הלך המחשב, ורועי טוחן בצבא... אבל בגדול יהיה פסדר =]

מורן באיזה כלא בלונדון חחח


ומה אני עז?

קיצר שוורץ איפה נעלמת...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Scorchio
קיצר שוורץ איפה נעלמת...


נכון שזה מפתה להגיד עכשיו תראו מי שמדבר? :rolleyes:
Scorchio
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
נכון שזה מפתה להגיד עכשיו תראו מי שמדבר? :rolleyes:


אם יהיו פה טרדים יותר על מוזיקה ופחות על צבא\זיונים\בעיות במחשב וכו' וכו' אולי תראה אותי כותב יותר...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Scorchio
אם יהיו פה טרדים יותר על מוזיקה ופחות על צבא\זיונים\בעיות במחשב וכו' וכו' אולי תראה אותי כותב יותר...


תזכור!

אתה ביקשת את זה
וכולם יקבלו את זה :p

DjChook
צח דווקא בזמן האחרון יש התעוררות בעניין

חוץ מזה, אתה תמיד יכול להנהיג את טרד' משחקי סוני 2 ;)
skelz
quote:
Originally posted by Scorchio
אם יהיו פה טרדים יותר על מוזיקה ופחות על צבא\זיונים\בעיות במחשב וכו' וכו' אולי תראה אותי כותב יותר...


זיונים = טוב ובריא

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
תזכור!

אתה ביקשת את זה
וכולם יקבלו את זה :p


לא.. הוא חוזר בו :]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement