return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
נחשו מי פה...
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
אם נשארו כאן ותיקים, מה קורה??????????
ספרו חוויות!!!!!
אגב אני אהיה במועדון התיאטרון ביום חמישי אם בא לכם לקפוץ להגיד שלום אחרי התקופה הארוכה הזו!

אני רק מזהיר אתכם זה ליין גייז אבל עם מוזיקה טובה :)


צ'או במבינוס!
DjChook
גיל מה קורה בנאדם

נחמד לדעת שיצאת מהארון =]
Dj Black
יא אללה =]
מה קורה חבוב
gErver
מה המצב, גבר..
איזה צירוף מקרים, אתמול עשיתי חיפוש בדיסי עם השם שלך
!!קיבלתי יותר מ 80 מקורות שונים, כבוד
SiLvErSkY
בטח יובל ילך אם זה FFF
Gil Shwarts
חחחח לא יצאתי מהארון...
אני סטרייט שמנגן מוזיקה שהגייז אוהבים ובלי שום קשר אני חולה על הקהל הזה :)

זה לא FFF
זה פופ רינג, סוג של...

אני רואה שעדיין נשארו כאן כמה ותיקים, נחמד מאוד :)
YoraY
לאן נעלמת...







גייז - איכככככססססססססססס לא אוהב. :(((((((
DjChook
גיל בגדול גם מוש ורועי עוד לא מתו סופית

למוש הלך המחשב, ורועי טוחן בצבא... אבל בגדול יהיה פסדר =]

מורן באיזה כלא בלונדון חחח
KrazyDJs
אורח פורח...ברוך השב אחשלה..:)
Gil Shwarts
חחחחחחחחחחחח מה לעזאזל הוא עשה שהכניסו אותו לכלא???
עבד במכירת תמונות???

DjChook
ת'אמת האשימו אותו בחטיפה
סיפור הזוי, הוא כתב על זה בפורום מתישהו בעבר הלא רחוק
Segev
איזה צרוף מקרים בדיוק שאלי איפה נעלמת לפני כמה ימים
לאן באמת נעלמת?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement