|
De GSM thread (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Bunz |
Ik heb ne Samsung van 3jaar oud en kben er nog altijd tevreden over. Nooit klachte van gad ookal is die gsm al e paar keer de grond opgegaan.
Tenige wa nu wa is is da de 1-knop niemeer tegoei werkt dus daar moet ge altijd wel 2-3 keer op duwe. |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Bunz
Ik heb ne Samsung van 3jaar oud en kben er nog altijd tevreden over. Nooit klachte van gad ookal is die gsm al e paar keer de grond opgegaan.
Tenige wa nu wa is is da de 1-knop niemeer tegoei werkt dus daar moet ge altijd wel 2-3 keer op duwe. |
ik denk da de problemen vooral bij nieuwere toestellen liggen, waar design belangrijker is geworden dan functionaliteit... |
|
|
| Antony |
mijne siemens ga toch al anderhalf jaar mee... wak wel jammer vind, want heb zo'n Lifeline verzekering genomen die me 28 euro per kwartaal kost. maar in de winkel hebben ze me al laten weten dat ik hem eens in ne cola mag laten vallen, krijg ik een nieuwer toestel in de plaats :p
(die verzekeraar is een Engels bedrijf dat dus niets met de winst van PhoneHouse te maken heeft) |
|
|
| CygnusX |
Ik heb altijd Sony Ericsson's en Nokia's gehad en heb er nooit serieuze problemen mee gehad.
Dit is mijn huidige :
 |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
ik denk da de problemen vooral bij nieuwere toestellen liggen, waar design belangrijker is geworden dan functionaliteit... |
Design is vrij belangrijk, zeker bij Samsung. Daarnaast worden gsm's steeds meer uitgerust met technologische snufjes. Alles moet lichter, twee schermpjes, camera,... Dat gaat allemaal sneller stuk. Om maar te zwijgen over de batterij duur: elke dag opladen. |
|
|
| Tiger777 |
Ik ga mij binne 2 weken een nieuwe kopen.. Mijn gsm is nog altijd mijn eerste GSM, lol, ondertsn 6 jaar oud :toothless
Een antiek model, volledig uitgerust met een wieltje(!!). Een ding waarge aan moe draaien om u menu te scrollen en in uw berichtjes de cursor te verplaatsen. Redelek hilarisch, omdat het nog een krakend geluid maakt ook:stongue: |
|
|
| TOR |
ik doe het al vijf jaar met een verkeerslicht.. euh.. A2628 van Sony Ericsson. nog nooit problemen gehad ;)
dat in tegenstelling tot mijn allereerste gsm, die mijn pa gewonnen had in één of andere wedstrijd. Sagem.. brr, wat een bagger was me dat :nervous: |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by TOR
ik doe het al vijf jaar met een verkeerslicht.. euh.. A2628 van Sony Ericsson. nog nooit problemen gehad ;)
dat in tegenstelling tot mijn allereerste gsm, die mijn pa gewonnen had in één of andere wedstrijd. Sagem.. brr, wat een bagger was me dat :nervous: |
lol, men eerste was ook ne sagem... Die heeft het toch bijna een jaar uitgehouden:p Daarna begon hij spontaan uit te vallen enzo... |
|
|
| Tiger777 |
| Lol, me pa heeft dezelfde, ook 5 jaar ofzo... Wel redelijk stugge knopjes hé |
|
|
| Push2005 |
Ik heb een Siemens C60
Nog nieks van last mee gehad; kheb em zelfs eens laten vallen in een ondiepe plas en er was nieks aan de hand gelukkig :)
Ma ik ga alleszinds nooit ne dure gsm kopen; kvind da geldversmossing. Koop liever een paar platen extra :p |
|
|
| Tiger777 |
| ^^ Da'ze feit da juist is. Dure gsm's is veu snobs. GSM's dienen om te bellen en berichtekes te sturen, als da nemeer marcheert, koop dan een nieuwe. |
|
|
| djcresto |
Heb waarschijnlijk als enige een mitsubishi. Wel wat problemen gehad met de software maar alles opgelost in garantie. Vrij stevige gsm met zeer helder kleurenscherm toen voor zijn tijd. Is nu goei anderhalf jaar oud. Daarvoor een jaar of 5 met nen 3210 gedaan.

http://www.vergelijking.be/gsm/toes...el_num=141&id=1 |
|
|
|
|