return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 
De GSM thread (pg. 3)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj

Heb ik ondertussen al bijna een jaar, en voor hem 60€ betaald te hebben mag ik echt ni klagen. :D
Nabistai
Kheb nu toch al 1,5 jaar mijn ericsson T610. Ook zo'n GSM da verbazend veel dinges aankan. Is al verschillende keren gevallen (zelfs nekeer uit mijne zak gevallen toen dak naast ne steenweg aant fietsen was => GSM in 3 stukken verspreid op de rechterrijbaan, kheb ze nog bijeengezocht en jawel...hij werkte nog perfect :D ). Van waterschade heb ik ook nog nooit last gehad feitelijk, vooral deze ericsson is al meegeweest door stevige regenbuien (en zelfs al in een half glas whiskey)

Lady_LizzY
quote:
Originally posted by Dj LPG
Ik heb nog geen enkel merk geweten waar ze vanuit de winkels beginnen aan te raden om een verzekering te nemen voor schade die buiten de garantie valt... Ze hebben dat natuurlijk wel ingevoerd om er geld mee te verdienen, maar het idee zal toch wel gegroeid zijn uit klachten van klanten denk ik...

Toen ik m'n huidige GSM ben gaan kopen, hebben ze mij ook gevraagd of ik geen extra verzekering wou, ter verlenging van de fabrieksgarantie.
Heb ik niet gedaan en 't was ook nergens voor nodig geweest
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by CygnusX
Ik heb altijd Sony Ericsson's en Nokia's gehad en heb er nooit serieuze problemen mee gehad.

Dit is mijn huidige :

Ik heb er zo eentje gewonnen in een beurs in Parijs met camera en al (leve studie-uitstappen :p)
Maar k heb 'm van ellende verkocht, vond dat superonhandig.
Dat woordenboek werkte niet tegoei, ik tikte ook blijkbaar veel te snel want dat ding kon nooit volgen... om maar te zwijgen van de zwaar zuigende graphics. En dan te denken dat dat toestel in 't begin meer dan 500 euro kostte, toen ik 'm won dan...
Ze zijn ook niet voor niks na een jaar gedaald naar een prijs van iets boven de 100 euro ofzo (denk ik dan).

Heb dan een Nokia 3100 gekocht, heb ik nu toch al meer als 2 jaar.
Is een superlicht toestel, heel handig, lekker snel en stevig.
Beschikt ook over een scherm dat zo oplicht dat je een zaklamp meer nodig hebt :p
Is al in een plas op de kasseien gevallen en zelfs geen momentje gehaperd.
Ik weet dat ik met die Ericsson ooit een per ongeluk de batterij er heb uitgedaan terwijl ie nog aanstond. Ineens ging m'n toestel 3 dagen minder lang mee als ervoor. OK, ik weet dat 't ni mag, maar dat vind ik toch zwaar kut :)
Synthesia
Al ongeveer 3 jaar een Nokia 7250i, nog geen problemen mee gehad.

K'vind nog altijd belangrijkst dat een GSM dual of tri (of quad) band is, een lange beltijd heeft, en een lange standby tijd. En wat geheugen voor berichtjes bij te houden. Voor de rest, spellekes en al die zever geen interesse, als mp3-speler of radio ook niet (tenzij capaciteit eens drastisch naar boven wordt gehaald en je het makkelijk aan je comp kan aansluiten, en dat de transfer wat vlug gaat en als je er naar luistert op je gsm dat de batterijduur niet direct teveel naar beneden gaat), als camera, videorecorder ook nog allemaal te vroeg. En voor live-uitzendingen te volgen, k'zie dat ook nog niet direct zitten, WAP was een flop, UMTS schandalig duur (de licenties) voor wat het maar is en hoe traag het op gang komt (ook qua transmissie-snelheden) en dat terwijl de WiMax technologie al een tijdje bestaat en er aan zit te komen. Plus op kleine schermkes naar video's/uitzending zitten kijken, ook niet mijn ding :) Maja, vroeg of laat als iedereen dat begint te doen zullen we maar ook op de jumpwagon springen zeker en meedoen. Dit is vooral zeer erg bij de Japanners vind ik, alles dat nieuw is MOETEN ze direct aanschaffen en uitproberen (i-mode en dergelijke wat ook nog niet veel voorsteld).

De enigste reden dat ik persoonlijk een nieuwe gsm zou aanschaffen is gewoon door de excitement-factor van weer een nieuw toestelleke/gadget in huis te hebben en me weer wat 'in' proberen te voelen (al is dat LOL dus nog efkes wachten). Maar qua nieuwe technische mogelijkheden die op punt staan? Denk nog niet, mss een groter schermke met hogere resolutie, wat meer plaats voor berichtjes op te slaan,...
Kaidreas
quote:
Originally posted by TOR
ik doe het al vijf jaar met een verkeerslicht.. euh.. A2628 van Sony Ericsson. nog nooit problemen gehad ;)

dat in tegenstelling tot mijn allereerste gsm, die mijn pa gewonnen had in één of andere wedstrijd. Sagem.. brr, wat een bagger was me dat :nervous:

mijn opa had er ook zo eentje in de eerste wereldoorlog!
djcresto
quote:
Originally posted by Kaidreas
mijn opa had er ook zo eentje in de eerste wereldoorlog!

kameraad van mij loopt nog rond met dienen oude nokia 5110. Prijskwaliteit waarschijnlijk de beste gsm ooit? Anyway hij heeft em van iemand die opt containerpark werkt en doet er nu toch al een jaar mee :D
mellow_head
GSM ftl. Ik hoef da niemeer, vind da zeer irri! Ge zit op uw gemak erges en dan komt het *BLEEP* *TRING* en andere mongo geluidjes of vibrerende toestanden, dan uw GSM bovenhalen en kapottokkelen :rolleyes:
Dj LPG
Ikzelf heb 3.5jaar nen 3410 gehad, maar die begon stilaan te haperen aan enkele toetsen... Zo kon ik geen nummers meer bellen met een 1:p Maar voor de rest altijd tevreden over geweest! Nu heb ik een Nokia 3120 gekocht, waar ik tot nu toe nog zeer tevreden over ben maar ik heb em natuurlijk nog maar een maand ook;)

Toni_D2
GSM is een statussymbool, hè mannen!!

Het belangrijkste voor mij:
- licht
- klein
- bluetooth voor in auto

pooley
schoon design is altijd meegenomen, das feitelijk zeer belangrijk voor mij.
Bluetooth ook voor de auto.

Nadeel van men motorola rzr nu, batterij gaat precies maar 1.5 - 2 dagen mee.
En heb nog niet gevonden hoe ik smsjes op men gsmgeheugen opslaag (8mb...) als dat mogelijk is ten minste.
Nu heb ik er 25 in inbox en 25 in outbox en hij zit te koeken dat er te weinig geheugen is...
Hatelijk.
domineesje
quote:
Originally posted by pooley

Nu heb ik er 25 in inbox en 25 in outbox en hij zit te koeken dat er te weinig geheugen is...
Hatelijk.

mijn naam is haas ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement