return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Wie is Wout?? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Push2005
Definately too much engineers in here :p
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Soliplex
Eeeej ge brengt mij op een idee. laten we dees nu ne keer verder uitwerken & mss komen we op een zeeer interessante uitdrukking ą la E=mc². Ik begin:

=> wout² - fout² = 0
<=> wout² = (1m95)² = fout²

(kweet ni precies hoe groot em is, ma kschat zoiets)
Sorry, juist is juist :)
Bunz
quote:
<=> wout² - fout² = 0

(wout - fout)² =/= wout² - fout²
da moet dan eigelijk zijn: wout² - 2foutwout + fout² :p
Eagle`
ge zijt de optie "who gives a " vergeten :rolleyes:
TOR
op basis van de eerste post (en dan vooral de manier van schrijven) zou ik zeggen Toni_D2.

aan de andere kant is die hier nog niet zo lang, dus waarom zou hij al de nood voelen om leven in de brouwerij te brengen? tenzij hij effectief x-tune is natuurlijk. :D

volgens mij is het mss wel onze moderator himself ;)
Bertn
snap trouwens ook niet waarom iedereen zo zit te zeiken, ik vond het best grappig:o
Kaidreas
quote:
Eeeej ge brengt mij op een idee. laten we dees nu ne keer verder uitwerken & mss komen we op een zeeer interessante uitdrukking ą la E=mc². Ik begin:

<=> wout² - fout² = 0
<=> wout² = (1m95)² = fout²

(kweet ni precies hoe groot em is, ma kschat zoiets)

de stelling van dikkus lullus

Wout²=Lul²+fout²
New Wave
Wat ik ook weer vind.....als je dan een fake account neemt, kies dan niet zo'n simpele commerciele vetkuifhomo als DJ Wout. Als je inderdaad echt mensen wilt en neem dan iets geloofwaardigs. Kijk, als YDR nou gewoon een mattie van Yves is en jullie allemaal zit uit te lachen omdat jullie zo verdomt aan het slijmen zijn. Dan kan je inderdaad nog een beetje de humor er van in zien.
Kaidreas
quote:
Originally posted by New Wave
zit uit te lachen omdat jullie zo verdomt aan het slijmen zijn.

hahahaha recht erop new wave :D
djcresto
quote:
Originally posted by Bertn
snap trouwens ook niet waarom iedereen zo zit te zeiken, ik vond het best grappig:o

Ik ken een forum dat is gesloten omdat namen van bekende mensen werden misbruikt. Hier bleef het wel allemaal heel onschuldig

CygnusX
quote:
Originally posted by TOR
volgens mij is het mss wel onze moderator himself ;)

Maybe ;) In ieder geval weet ik wel wie het is :D

De 'DJ Wout'-account is bij deze ook gebanned.
Hydra
Ban de kerel die het gedaan heeft anders ook ineens.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement