|
Wie is Wout?? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Dit is die DJ Wout ;)
Aparte kerel, om een eufemisme te gebruiken :o
Die foto is genomen tijden een dj-contest, waar elke dj een dikke 25 minuten mocht draaien. Komt de Wout daar af met een grote cd-koffer. Wout gaat terug naar buiten, en komt terug met een grote curverbak vol platen. Sommige mensen beginnen al te fronsen, maar Wout trekt zich daar niks van aan en gaat nogmaals naar buiten om terug te komen met, jawel...nóg een curverbak vol platen én een kleine cd-koffer :stongue: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Maybe ;) In ieder geval weet ik wel wie het is :D
De 'DJ Wout'-account is bij deze ook gebanned. |
spannend! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Regi mag dan zijn eigen realityshow hebben op Jim, maar Wout heeft verdekke zijn eigen spannende soap op TA!! :eyes: |
|
|
| The_G0dfather |
| tah l33t bs thr34d |
|
|
| Tiger777 |
| Pumaz en ik zen der redelek zeker van :tongue3 |
|
|
| MikeVee |
| It was I :o :haha: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by MikeVee
It was I :o :haha: |
It was i, Leclerc. lolz
Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! :p
:toothless |
|
|
| Dark Apostle |
Verdomme wou net mijn laatste progressive electro-folk productie met neo-klassieke barok-invloeden willen laten horen aan hem. :confused:
Zou toch wel tof zijn moest Regi eens effectief hier eens goed zijn gedacht over ons komen zeggen, wie weet is die mens echt een gepassioneerd muscicus en wilt die ons allemaal kapot maken omdat wij zijn creaties afbreken...maar het kan ook zijn dat het hem geen zak kan schelen evenant hij poen pakt en meeste onder ons dat niet doen...och ja zijn muziek zuigt en een zang talent is hij ook niet, het plebs mag ook zijn wraak hebben :D
BTW YDR ik hou van u! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Verdomme wou net mijn laatste progressive electro-folk productie met neo-klassieke barok-invloeden willen laten horen aan hem. :confused:
Zou toch wel tof zijn moest Regi eens effectief hier eens goed zijn gedacht over ons komen zeggen, wie weet is die mens echt een gepassioneerd muscicus en wilt die ons allemaal kapot maken omdat wij zijn creaties afbreken...maar het kan ook zijn dat het hem geen zak kan schelen evenant hij poen pakt en meeste onder ons dat niet doen...och ja zijn muziek zuigt en een zang talent is hij ook niet, het plebs mag ook zijn wraak hebben :D
|
Wat dnek je zelf? denk je nou echt dat Regi zich druk gaat maken om 10 internetverslaafde trancerukkertjes die zijn muziek slecht vinden? Hij lacht zijn ballen uit zijn broek. Dikke bankrekening, veel optredens. Internationaal commercieel gezien wereldwijd best wat credits opgebouwd. Moet hij zich druk gaan maken om wat prutserjes op tranceaddict.com? mwhuhaha Dacht het niet. Ik heb hem eens moeten interviewen en het is een relaxde gast. Mensen rekenen hem af op zijn keuze voor muziek. Ik ga jullie toch ook niet belachelijk maken omdat jullie kwijlend aan de voeten van YDR liggen. Hij heeft vast al een dweil gekocht.
Even inkoppetje over een kwijlende BETA tussendoor:
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
BTW YDR ik hou van u! |
|
|
|
| Sh!fty |
Ja jij gedraagt je anders heel volwassen bij grote namen
| quote: | Originally posted by New Wave
WOUT WHOEHEOEE Ik ben je grootste fan! Ik heb al je cd's! |
:rolleyes: |
|