return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Wie is Wout?? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Toni_D2
Ik was het. :D
Tiger777
quote:
Originally posted by Sh!fty
Ja jij gedraagt je anders heel volwassen bij grote namen
:rolleyes:

hij heeft een groot punt... Ik weet nog van vroeger datter met hem af en toe ook 'ns gelachen werd, maar nu niks meer... Vreemd. Maar goed, ik heb daar genen buikpijn van ofzo zenne.

Trouwens, iedereen zou direct wisselen me regi, oké, hij is lelijk, dwaas en musicaal niet zo aangelegd, maar rijk geworden door zenne 'muziek'. Ik kannem oek ni af e, ma, allé, bon, tis zo, wa gaat diene gast hem da nu aantrekken, wenen in een hoekje zeker :haha:

Bovendien omringtem zeneigen met onmetelek schone vrouwen.
mellow_head
Dzju ben weer ne poll aant verlieze.
New Wave
quote:
Originally posted by Sh!fty
Ja jij gedraagt je anders heel volwassen bij grote namen

:rolleyes:

Moet je altijd volwassen gedragen bij grote namen? bekende dj's, producers, tv sterren en andere zitten ook te kutten hoor kerel. Weet niet van welke planeet kom jij? Of denk jij dat bekende mensen soms niet aan hun stront ruiken, een scheet laten voor de grap of iemand in de zeik zetten? Nee, bij bekende mensen moet je slijmen of heel erg serieus doen want misschien vinden ze je wel een eikel..stel je voor kerel....Stel je voor dat je altijd serieus moet doen. Het zijn ook maar mensen hoor knul. Ze zijn niet meer of minder dan jij. Je kan mensen met een lach in de zeik zetten en je kan mensen kleineren door alleen maar jaloerze kritiek te leveren. Dat is dus het verschil. Of snap je dat niet? Vrij moeilijk voor je.
Toni_D2
Was hier vroeger geen actie om samen te leggen voor een geschenk toen M.I.K.E zijn eerst zoon/dochter kreeg? Een beetje overdreven. :haha:
Dark Apostle
quote:
Originally posted by New Wave
Wat dnek je zelf? denk je nou echt dat Regi zich druk gaat maken om 10 internetverslaafde trancerukkertjes die zijn muziek slecht vinden? Hij lacht zijn ballen uit zijn broek. Dikke bankrekening, veel optredens. Internationaal commercieel gezien wereldwijd best wat credits opgebouwd. Moet hij zich druk gaan maken om wat prutserjes op tranceaddict.com? mwhuhaha Dacht het niet. Ik heb hem eens moeten interviewen en het is een relaxde gast. Mensen rekenen hem af op zijn keuze voor muziek. Ik ga jullie toch ook niet belachelijk maken omdat jullie kwijlend aan de voeten van YDR liggen. Hij heeft vast al een dweil gekocht.

NW'ke, in het vervolg mijn post is een keer beter lezen. Ik zeg dat die mens het prolly idd weinig zal kunnen schelen wat wij hier typen, maar dat weerhoudt er mij niet van om te zeggen dat ik hem slecht vind.

Het is hier tegenwoordig precies een plaag aan het worden om mensen hun posts maar half zen gat te lezen...
Bertn
new wave, waarom moet gij persé altijd op zo'n farse manier gelijk willen halen? als ge uw boodschap gewoon verwoordt komt hij ook goed over hoor;)
New Wave
quote:
Originally posted by Bertn
new wave, waarom moet gij persé altijd op zo'n farse manier gelijk willen halen? als ge uw boodschap gewoon verwoordt komt hij ook goed over hoor;)

Het is niet fars bedoeld hoor. Ik ben gewoon duidelijk en geef ruwe voorbeelden. Dit is meer 'nederlands'. Misschien komt het bot over maar dat is niet zo. het is de taal barriere. Mijn text lezen kan je op verschillend emanier. Je kunt het op een toon lezen waarbij je denkt dat ik de confrontatie aan ga en je kan het lezen of ik gewoon met je aan het praten bent. Daarnaast, als iemand de confrontatie aan gaat (zoals shifty altijd doet) dan ga ik inderdaad iets feller te werk. Daarnaast weer, ik hou niet van dat politiek correct gezeik. Ik ben duidelijk en dat doe ik met krachtige termen. Zeggen waar het op staat. Dat doen de nederlanders misschien wat extremer dan de belgen. Ik hou gewoon van felle discussies. :)
Belgian Bonzai
Zehra.

Zeg, gom et ogowe weetn?
Pheatus
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Zeg, gom et ogowe weetn?

Ja, kzie lik ook curieus wuk dat den utslag is :toothless

MikeVee
:stongue: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :haha:

Het stond er dus al 2 dagen.

quote: