|
Choklad (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| montana |
| marabous choklad funkar bästan i alla lägen tbh men man gillar fazers geisha och belgiska praliner |
|
|
| November |
Jag slutade äta choklad och godis i tonåren..
Klarar liksom inte av det.. en liten tugga kanske sen är det stopp... Samma sak med glass...:nervous: |
|
|
| gurra |
| Jag brukar iofs inte heller äta sötsaker speciellt ofta, tröttnade nångång i gymnasiet... och när det väl blir nåt brukar det inte vara några större mängder. Men när jag gjorde lumpen kunde jag ha ett enormt godissug på permissionerna. Men efter muck blev det äckligt igen. Märkligt. :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by November
Jag slutade äta choklad och godis i tonåren..
Klarar liksom inte av det.. en liten tugga kanske sen är det stopp... Samma sak med glass...:nervous: |
herregud.... kan inte heller äta mycket godis längre.. men glass.. kan äta hur mycket som helst typ :p
finns ju inget bättre än glass :gsmile: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by dbl
herregud.... kan inte heller äta mycket godis längre.. men glass.. kan äta hur mycket som helst typ :p
finns ju inget bättre än glass :gsmile: |
Håller med, glass är närapå onödigt gott :p |
|
|
| lacksesepsotygh |
på tal om glass. om ni har något Willys i närheten så har de billiga magnumkopior. ett paket med tre sådana kostar bara 10:-
vad går en vanlig magnum på nu för tiden? 12-13? |
|
|
| keddo |
| testade en grej på jobbet idag, la i 2 bitar center i en kopp kaffe och löste upp dom, smakade faktiskt riktigt gott :o |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by keddo
testade en grej på jobbet idag, la i 2 bitar center i en kopp kaffe och löste upp dom, smakade faktiskt riktigt gott :o |
Är inte det en Kajjan special? |
|
|
| fe_maLe |
| choklad e farligt gott, försöker hålla mig borta från de men ibland går de inte så bra:p marabou apelsin å polly kan man äta hur mkt som helst av:o |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
choklad e farligt gott |
Tänk bara så här att det är det nyttigaste godiset du kan äta för det är det :) |
|
|
| benni |
| jag smakade polly endast på grund av den riktigt bulla polly reklamen som jag såg på TV nån gång :stongue: .. ville se om det smakade likadant :p |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Tänk bara så här att det är det nyttigaste godiset du kan äta för det är det :) |
mja, kanske är så men endå ska man nog inte leva på de kanske:p :clown: |
|
|
|
|