|
BETA ID Contest 14 (deadline 24/2) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
ID38 |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
veel uplifting, hehe..
|
Een verrassing toch ? :D |
|
|
| New Wave |
| Nummer 47 is ouwe school. :) |
|
|
| Push2005 |
| Ja, da's nog altijd een van m'n alltime favourites... kheb haast nooit zo'n vette tune opnieuw gehoord :crazy: |
|
|
| Shadowkid |
Mijn score voor deze zal toch lager liggen dan bij de vorige contest :D
Push, bedoel je deze vrijdag of volgende week vrijdag vooraleer we een update mogen sturen? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Mijn score voor deze zal toch lager liggen dan bij de vorige contest :D
|
.
Al die uplifting trekt ook zo verdacht hard op elkaar hé :rolleyes: :p |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
.
Al die uplifting trekt ook zo verdacht hard op elkaar hé :rolleyes: :p |
Soms is dat idd zo, en bij samples is het dan niet altijd makkelijk om tracks te herkennen. |
|
|
| Zehra |
| zalige nummers push :) |
|
|
| Push2005 |
| Stuur maar door hé mensen ;) |
|
|
| Push2005 |
Een eerste entry:
01. Bertn
:) |
|
|
| Push2005 |
01. Shadowkid
02. Bertn |
|
|
| Vishnu |
Voor mijn part mogen àlle scores trouwens verborgen gehouden worden tot het laatste. Dat maakt het nog spannender en dan kunnen grote verschillen ook niet demotiverend werken.
Wa vindt de rest? |
|
|
|
|