|
BETA ID Contest 14 (deadline 24/2) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Voor mijn part mogen àlle scores trouwens verborgen gehouden worden tot het laatste. Dat maakt het nog spannender en dan kunnen grote verschillen ook niet demotiverend werken.
Wa vindt de rest? |
ik vind het systeem goed zoals het nu is eigenlijk:o |
|
|
| Push2005 |
01. Shadowkid
02. Bertn
03. CygnusX |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Voor mijn part mogen àlle scores trouwens verborgen gehouden worden tot het laatste. Dat maakt het nog spannender en dan kunnen grote verschillen ook niet demotiverend werken.
Wa vindt de rest? |
mee eens
hoewel het beluisteren van de samples me in dit geval al genoeg demotiveert :p
hehe, j/k.. hoewel ik er dit keer toch niet veel van zal bakken, vrees ik :sadgreen: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
mee eens
hoewel het beluisteren van de samples me in dit geval al genoeg demotiveert :p
hehe, j/k.. hoewel ik er dit keer toch niet veel van zal bakken, vrees ik :sadgreen: |
Nochtans is 70% van die selectie vrij bekend en recent ook... Ik dacht dat ik een relatief simpele contest had gemaakt.
Achja, 'tis eens wat anders dan bonzai classics hé :tongue2 |
|
|
| TOR |
ik herken er zeer veel, maar zoals gewoonlijk slaag ik er niet in om op de titels te komen.. in dergelijke gevallen probeer ik die aan de hand van de sound te achterhalen, wat doorgaans vrij goed lukt, maar zoals gezegd lijken hier een aantal plaatjes erg goed op elkaar (gelijkaardige synths, opbouw etc.), wat het voor mij behoorlijk moeilijk maakt als de platen in kwestie geen favorieten van mij zijn geweest.
dat wil niet zeggen dat het een moeilijke contest is.. er zal volgens mij wel weer hoog gescoord worden. alleen zal ik zelf niet in de top te vinden zijn. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by TOR
ik herken er zeer veel, maar zoals gewoonlijk slaag ik er niet in om op de titels te komen.. in dergelijke gevallen probeer ik die aan de hand van de sound te achterhalen, wat doorgaans vrij goed lukt, maar zoals gezegd lijken hier een aantal plaatjes erg goed op elkaar (gelijkaardige synths, opbouw etc.), wat het voor mij behoorlijk moeilijk maakt als de platen in kwestie geen favorieten van mij zijn geweest.
dat wil niet zeggen dat het een moeilijke contest is.. er zal volgens mij wel weer hoog gescoord worden. alleen zal ik zelf niet in de top te vinden zijn. |
same here |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Push2005
Nochtans is 70% van die selectie vrij bekend en recent ook... Ik dacht dat ik een relatief simpele contest had gemaakt.
Achja, 'tis eens wat anders dan bonzai classics hé :tongue2 |
Denken de meesten bij een contest die ze maken :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ True that :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
1e poging, uit het hoofd :o
Zal groooot succes zijn als ik de helft kan raden.
Uiteindelijk é :toothless |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
1e poging, uit het hoofd :o
Zal groooot succes zijn als ik de helft kan raden.
Uiteindelijk é :toothless |
Zeker van ? :p
01. Shadowkid
02. Bertn
03. CygnusX
04. Belgian Bonzai --- 26.5 ptn |
|
|
| Bertn |
| ik ben het eerlijk gezegd wel eens met TOR en cygnusx:) |
|
|
| Push2005 |
Nieuwe entry, van een nog wat onbekende member :) (Hij was diegene die de .cue file voor armin only had gemaakt ;))
01. Shadowkid
02. Bertn
03. CygnusX
04. Belgian Bonzai --- 26.5 ptn
05. Il_vitto --- 18.5 ptn |
|
|
|
|