|
ID&T wint kort geding tegen Burgemeester Utrecht.
|
View this Thread in Original format
| Obi |
Entertainmentbedrijf ID&T mag - net als vorig jaar - dertigduizend bezoekers toelaten tot het evenement “Trance Energy” in de Jaarbeurs te Utrecht op 16 februari a.s. De President van de rechtbank Utrecht heeft vandaag het besluit van Burgemeester Brouwer teruggedraaid. De door de Burgemeester gewenste inperking van het aantal bezoekers tot twintigduizend, is daarmee van de baan.
Hoewel de door ID&T en Jaarbeurs gewenste uitbreiding naar veertigduizend bezoekers niet is toegestaan, is ID&T zeer tevreden met de principiële uitspraak van de rechter. Gezien de succesvolle organisatie voor dertigduizend bezoekers vorig jaar, is voor een inperking van de capaciteit geen grond. De door de Burgemeester gestelde vrees voor verstoring van de openbare orde wordt door de rechter niet gedeeld. Naar de mening van ID&T, marktleider op het gebied van dance, bevestigt ook de rechter hiermee dat ID&T op een verantwoorde wijze grootschalige evenementen organiseert. |
|
|
| serialkillah |
| dus wel een progressive area????? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by serialkillah
dus wel een progressive area????? |
nee dat is zou alleen maar zijn als er een uitbreiding naar 40.000 bezoekers zou komen, maar dat is afgewezen helaas
maar gelukkig hebben ze gewonnen, hoe meer mensen hoe meer vreugd :) |
|
|
| kolkiewolkie |
mmmmm, the place zal dan wel weer absolutely rampacked worden....
kweenie of dat ook gunstig is... wel voor die lui die er heen wilden/willen en nog geen ticket hebben
greetz kolkiewolkie
congrats richting ID&T trouwens |
|
|
| HaZZa |
Obi is Obi gloof ik.
Maar Empathy, waar kom je vandaan? Je Sig staat Zak in, en das bij mij in de buurt, vandaar dak benieuwd ben :-) |
|
|
| Empathy |
| Ommen.. 25 km ten oosten van Zwolle |
|
|
| Ruben_Dubbink |
[on/offtopic]Ommen.....dit dorpje wordt dagelijks met een bezoekje vereerd door ondergetekende.[off/offtopic]
Tof dat ID&T dit kort geding gewonnen heeft, zo zie je maar weer, niet elke gemeente kan alles maken wat ie wil. Goed dat ze op deze manier worden teruggefloten!
GreetZ RubDub |
|
|
| serialkillah |
| quote: | | nee dat is zou alleen maar zijn als er een uitbreiding naar 40.000 bezoekers zou komen, maar dat is afgewezen helaas |
kut |
|
|
| John |
| jammer van de 40.000 en vooral van marco v, maar tis iig een overwinning :) :) go id&t =) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Empathy
Obi=Ibo=GoTter? |
was een Gotter??????
God Of Trance?:D:D:D
Gay or Trance? Sorry Obi kon t nie laten hehehe:D:D:D |
|
|
| Eye-Riz |
cool voor id&t, lekker utrecht laten staan :)
eigen schuld dikke #$#%#%#% |
|
|
|
|