|
מזל טוב יובל!!
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
בדרך כלל לא פותחים על זה ט'רד
אבל לפני שמתנפלים עליי
מגיע לילד!!
הוא מוד והוא אחלה גבר
מזל טוב אח שלי!!! |
|
|
| Agent-Fire |
מזל טוב יובל!
בהצלחה בקניית הציוד... אין לך עדיין, נכון?:D
אוף... אני לא טוב בברכות... |
|
|
| arik |
מזל טוב יובל!!!!!!!:)
שתחייה עד מאה ועשרים או עד שתתקלט אם הבן של טיסטו ביחד
:)
אני יודע שבמקרה רגיל הייתה סוגר את הטרד הזה
אבל שזה טרד עליך ועוד טרד טוב
אז אני לא יודע |
|
|
| Dj Moriano |
| מזל טוב גבר עד 120 |
|
|
| Dj-2TaLL |
!!!מזל טוב אחיייייי
מזל טוב אחי ועד מאה וחמישים וארבע!!!
תשמיך לשמוע טראנס במשך כל ימי חייך, כל יום מחייך!!!!!!
ןאני דווקא חושב שכן צריך לאפשר טרדים של מזל טוב....
מה זה השלטון הדיקטטורי הזה?!?!?
יש יום הולדת רק פעם בשנה ולכל אחד מגיע שיעשו לו טרד של יום הולדת!!!
:):):) |
|
|
| DJ-Energy |
תודה אחים שלי!!!
אני עכשיו בצפון בבר - מצווה של בן דוד שלי..
אז לא יצא לי ממש לצאת לחגוג היום
אבל לא נורא יום שישי הבאה
:D
אז תודה לכולכם אחים שלי!!!!!!
Love ya
;)
אני יחזור יום שבת בלילה
אז נדבר
:) |
|
|
| eXeTik |
מזל טוב יובל
הייתי שם לך פה 2304928023985023598 סמיילים של יומולדת אבל אי אפשר לצרף תמונות
:( |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
מזל טוב יובל
הייתי שם לך פה 2304928023985023598 סמיילים של יומולדת אבל אי אפשר לצרף תמונות
:( |
דווקא ראיתי מלא שכן מצרפים תמונות
תנסה לצרף... אני בטוח שיובל ישמח |
|
|
| TranceGiant |
MAZAL TOV
ad 120!
many ppl seem to have b-day today..HM ;)
yalla tahgog ve tishaer mod kol kah..magniv :D
:clown: |
|
|
| Izzy |
Happy b-day
/me brings out the champaigne and cake
seriously i wish you the best of luck in life! |
|
|
| Ariels |
באמת מזל טוב
ועכשיו לנושא
בשביעי למרץ יש יום הולדת מי שלא יגיד לי מזל טוב אני פותח עליו חוזה
:) :) :) |
|
|
|
|