return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מזל טוב יובל!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Ariels
ודרך אגב אנחנו צריכים לעשות דבר כזה שכל פעם שמישהו חוגג ייום הולדת יגידו לו מזל טוב
איזה מין רשימה כזו של מנהל הפורום שהוא יכתוב הודעה וכולם יצטרפו
ripcurl
מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אח שלי שיהיה בריא!
marco v שתקנה את הציוד שאתה הכי רוצה ושתנצל אותו במקסימום (כומר תהפוך ל
;)
luckystrike
מזל טוב !!!!!!!!!!!

אחי !!!!! עד 130

בהצלחה עם הציוד והכל - ואני מניח שנשמור על קשר עוד הרבה זמן
:)
MoSH_MaN
מזל טוב אחי!

שיהיה בשמחות :D
DJ-Kreing^^
מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שתשמע טראנס עוד 120 שנה אחשלי
:p
Ariels
יש לי עוד רעיון
בוא נעשה כזו פנופיה... מאפיה של מכורים לטראנס וכל מי שיתעסק עם מישהו מאיתנו כולם יעלו עליו במכות

יש לי אפילו שם - כנופית נאפסטר
או אולי כנופית אודיוגלאקסי
כנופית טראנסאדיקט

וכל הזמן ניסע במכוניות כמו בפאסט אנד פיוריוס
עם מערכות ענקיות וסאב וופר בגודל של כל התא מטען
ונשמע טראנסים בקולי קולות
ונעשה דרייביים ונירה באנשים מעצבנים או אנשים ששומעים רוק
וכל מיני בנות שהולכות עם חולצה של בריטני ספירס או ריקי מרטין
כן, נפתח להן תתחת עם אמ-16
אולי גם נגנוב מקל"ר מסיירת מטכל ונתחיל לירות על הפנינג רימונים

ויש לי עוד רעיון.... אולי אני אפסיק להתמסטל ולשתות טקילות
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Ariels
יש לי עוד רעיון
בוא נעשה כזו פנופיה... מאפיה של מכורים לטראנס וכל מי שיתעסק עם מישהו מאיתנו כולם יעלו עליו במכות

יש לי אפילו שם - כנופית נאפסטר
או אולי כנופית אודיוגלאקסי
כנופית טראנסאדיקט

וכל הזמן ניסע במכוניות כמו בפאסט אנד פיוריוס
עם מערכות ענקיות וסאב וופר בגודל של כל התא מטען
ונשמע טראנסים בקולי קולות
ונעשה דרייביים ונירה באנשים מעצבנים או אנשים ששומעים רוק
וכל מיני בנות שהולכות עם חולצה של בריטני ספירס או ריקי מרטין
כן, נפתח להן תתחת עם אמ-16
אולי גם נגנוב מקל"ר מסיירת מטכל ונתחיל לירות על הפנינג רימונים

ויש לי עוד רעיון.... אולי אני אפסיק להתמסטל ולשתות טקילות


אריאל אני חושב שאתה מוכן לשמוע את זה....

אבל כבר יש לנו כנופיה כזאת ובגלל שאם 16 עולה הרבה כסף אז אנחנו משתמשים בקלצ'ניקובים ויש לנו לנו בסביבות ה1329 רימוני יד
אנחנו נפגשים כל יום שני ושישי באחד בצהריים בקניון שבעת הכוכבים
ומשם נוסעים לתל אביב או חיפה לאזורים עם הרבה
אנשים ויורים בפריקים ובבנות שאוהבות להקות מבחנה

אנחנו גם מחכים מחוץ לחנויות מוזיקה וליד דוכנים בתחנה המרכזית
וכל מי שקונה דיסק של בריטני או להקת/זמרת מבחנה
אנחנו לוקחים לו/לה את הדיסק שוברים אותו
ואחרי זה דוחים רימון לתחת של מי שקנה את זה

על הקטע עם המכוניות עוד לא חשבנו אבל זה רעיון טוב...

הקיצר בוא ביום שני באחת בצהריים לקניון אנחנו יושבים בפינת עישון.....


BTW:

!?אולי תפסיק לשתות
TranceGiant
u and ur 6 tequillas
nu BEEMET :)
U spoiled Israelis who dont even drink em clean but with ing sprite :)
I had 11 in summer, 11.. and yes i puked the entire night and saw colors and kissed the toilet and lied in the bath and shouted "ani met" so that every1 woke up..but still :)
TranceGiant
u seem to learn a lot from ur arab enemies, baaaad

Anyway, id somehow KIDNAP some famous israeli rock star...aviv geffen? anyway some1 that every freak likes
Id claim to imprison IMMEDIATELY all rock bands and fan clubs, and if not we'd execute our kidnapped fool. I'd also claim to close or just bomb all rock clubs and throw all guitars and drums into the sea. Surrender Rock or Surrender Life :)
To quote Reagan: You can run but u cant hide!
:whip:
Dj Moriano
quote:
Originally posted by TranceGiant
u seem to learn a lot from ur arab enemies, baaaad

Anyway, id somehow KIDNAP some famous israeli rock star...aviv geffen? anyway some1 that every freak likes
Id claim to imprison IMMEDIATELY all rock bands and fan clubs, and if not we'd execute our kidnapped fool. I'd also claim to close or just bomb all rock clubs and throw all guitars and drums into the sea. Surrender Rock or Surrender Life :)
To quote Reagan: You can run but u cant hide!
:whip:


חחחח
אולי באמת נחטוף כוכב רוק כמו אביב גפן ונגיד לכולם להתאבד או שאנחנו הורגים אותו ואז..... זהו

Dj Moriano
quote:
Originally posted by TranceGiant
u and ur 6 tequillas
nu BEEMET :)
U spoiled Israelis who dont even drink em clean but with ing sprite :)


תראו מה זה
עבר לאוסטריה פתאום הישראלים מפונקים
:p
TranceGiant
Hey dont underestimate the hard austrian life, pretty tough all that chocolate cakes strudelim and beers with shnitzel!

Seriously, austria's drinking culture is one of the highest ranked in the world :) Meaning that the average austrian eats every israeli for breakfast when itcomes to alcohol.
Besides..U dont wanna meet a bunch of turkish fellas who think u looked at their leader's girflfriend..and we have many of them..pretty uncomfortable, such situations ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement