return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מזל טוב יובל!!
View this Thread in Original format
Hell_Copter
בדרך כלל לא פותחים על זה ט'רד
אבל לפני שמתנפלים עליי
מגיע לילד!!
הוא מוד והוא אחלה גבר

מזל טוב אח שלי!!!
Agent-Fire
מזל טוב יובל!
בהצלחה בקניית הציוד... אין לך עדיין, נכון?:D
אוף... אני לא טוב בברכות...
arik
מזל טוב יובל!!!!!!!:)

שתחייה עד מאה ועשרים או עד שתתקלט אם הבן של טיסטו ביחד
:)

אני יודע שבמקרה רגיל הייתה סוגר את הטרד הזה
אבל שזה טרד עליך ועוד טרד טוב
אז אני לא יודע
Dj Moriano
מזל טוב גבר עד 120
Dj-2TaLL
!!!מזל טוב אחיייייי

מזל טוב אחי ועד מאה וחמישים וארבע!!!
תשמיך לשמוע טראנס במשך כל ימי חייך, כל יום מחייך!!!!!!

ןאני דווקא חושב שכן צריך לאפשר טרדים של מזל טוב....
מה זה השלטון הדיקטטורי הזה?!?!?
יש יום הולדת רק פעם בשנה ולכל אחד מגיע שיעשו לו טרד של יום הולדת!!!
:):):)
DJ-Energy
תודה אחים שלי!!!
אני עכשיו בצפון בבר - מצווה של בן דוד שלי..

אז לא יצא לי ממש לצאת לחגוג היום
אבל לא נורא יום שישי הבאה
:D

אז תודה לכולכם אחים שלי!!!!!!

Love ya
;)

אני יחזור יום שבת בלילה
אז נדבר
:)
eXeTik
מזל טוב יובל
הייתי שם לך פה 2304928023985023598 סמיילים של יומולדת אבל אי אפשר לצרף תמונות
:(
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
מזל טוב יובל
הייתי שם לך פה 2304928023985023598 סמיילים של יומולדת אבל אי אפשר לצרף תמונות
:(


דווקא ראיתי מלא שכן מצרפים תמונות
תנסה לצרף... אני בטוח שיובל ישמח
TranceGiant
MAZAL TOV
ad 120!
many ppl seem to have b-day today..HM ;)
yalla tahgog ve tishaer mod kol kah..magniv :D
:clown:
Izzy
Happy b-day
/me brings out the champaigne and cake
seriously i wish you the best of luck in life!

DjChook
מזל טוב גברררר
Ariels
באמת מזל טוב

ועכשיו לנושא
בשביעי למרץ יש יום הולדת מי שלא יגיד לי מזל טוב אני פותח עליו חוזה
:) :) :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement