return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
אני מסטול
View this Thread in Original format
Ariels
שלום לכל האנשים הנחמדים
??? מה קורה

?? אחרי שבועות רבים שלא הייתי חזרתי, רוצים לדעת מה קרה
אני יודע שלא אז מה אני עדיין אספר
ובכן
ריתוק 21 יום לבסיס זה ההתחלה... אחרי זה שבת שהייתי צריך להשאר וגם אותה סגרתי

...אחרי זה
נמאס לי מ
WIN2K
אז מחקתי את הכל והתקנתי 98
אז במשך שבועיים האספולרר סירב להכנס לפה
בסופו של דבר התקנתי אותו מחדש והוא עובד
!!! אז הנה אני

?!?!?!? קיצור מה קורה

היום התמסטלתי לגמרי
איך שאני כותב אני בקושי רואה מה אני כותב.
6 טקילות בירה ועוד משהו צבעוני בלתי מזוהה
!!! וואו אני מרגיש טוב

לפני חמש דקות שיחקתי כוכב כחול
אין לכם מושג איך זה לשחק כוכב כחול מסטול
הטייס המסומם הראשון

:) :) :) :) :)

קיצור אני מחפש גירסא שמחה כזו ל
noname - i'm your dj

אני אשמח אם תתנו לי שמות לפני שאני אמצא אותה בעצמי
DjChook
חחח אתה באמת מסטול

אבל, מה זה גירסא שמחה, תגדיר את עצמך
luckystrike
אריאל אחי !!!!!!!!!!!
התגעגעתי !!!

על מה הריתוק ???

אני מתחיל עוד שבוע קורס חובש קרבי !

והוצאתי אתמול עוד גימלים עד יום שלישי :):):):)

אריאל - הרבה מהוותיקים אני כבר לא רואה פה ...
אבל יש הרבה חדשים שזה גם טוב
:)

ח'ברה - מי שלא מכיר - אריאל הוא דוגמא לכולם
טוב אולי זה שאני עם חום גבוה משפיע עליי ...
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Ariels
שלום לכל האנשים הנחמדים
??? מה קורה

?? אחרי שבועות רבים שלא הייתי חזרתי, רוצים לדעת מה קרה
אני יודע שלא אז מה אני עדיין אספר
ובכן
ריתוק 21 יום לבסיס זה ההתחלה... אחרי זה שבת שהייתי צריך להשאר וגם אותה סגרתי

...אחרי זה
נמאס לי מ
WIN2K
אז מחקתי את הכל והתקנתי 98
אז במשך שבועיים האספולרר סירב להכנס לפה
בסופו של דבר התקנתי אותו מחדש והוא עובד
!!! אז הנה אני

?!?!?!? קיצור מה קורה

היום התמסטלתי לגמרי
איך שאני כותב אני בקושי רואה מה אני כותב.
6 טקילות בירה ועוד משהו צבעוני בלתי מזוהה
!!! וואו אני מרגיש טוב

לפני חמש דקות שיחקתי כוכב כחול
אין לכם מושג איך זה לשחק כוכב כחול מסטול
הטייס המסומם הראשון

:) :) :) :) :)

קיצור אני מחפש גירסא שמחה כזו ל
noname - i'm your dj

אני אשמח אם תתנו לי שמות לפני שאני אמצא אותה בעצמי



אתה באמת נראה לי קצת מסטול
אחרי מה שרשמת בט'רדים אחרים
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Ariels
שלום לכל האנשים הנחמדים
??? מה קורה

?? אחרי שבועות רבים שלא הייתי חזרתי, רוצים לדעת מה קרה
אני יודע שלא אז מה אני עדיין אספר
ובכן
ריתוק 21 יום לבסיס זה ההתחלה... אחרי זה שבת שהייתי צריך להשאר וגם אותה סגרתי

...אחרי זה
נמאס לי מ
WIN2K
אז מחקתי את הכל והתקנתי 98
אז במשך שבועיים האספולרר סירב להכנס לפה
בסופו של דבר התקנתי אותו מחדש והוא עובד
!!! אז הנה אני

?!?!?!? קיצור מה קורה

היום התמסטלתי לגמרי
איך שאני כותב אני בקושי רואה מה אני כותב.
6 טקילות בירה ועוד משהו צבעוני בלתי מזוהה
!!! וואו אני מרגיש טוב

לפני חמש דקות שיחקתי כוכב כחול
אין לכם מושג איך זה לשחק כוכב כחול מסטול
הטייס המסומם הראשון

:) :) :) :) :)

קיצור אני מחפש גירסא שמחה כזו ל
noname - i'm your dj

אני אשמח אם תתנו לי שמות לפני שאני אמצא אותה בעצמי


noname - i'm your dj(pulsedriver remix)

עברת ל
98!?>!?!?!

למה זה חרא !!!!!
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


noname - i'm your dj(pulsedriver remix)



צפוי
Hell_Copter
אחי...
אתה הכי מסטול שיש!!!!
אתה פשוט בנאדם קרוע

תנסה גם את
noname-im_your_dj__warp_brothers_remix
אין לזה את המלודיה כמו הרמיקס של פולסדרייבר
אבל זה עדיין נחמד
luckystrike
מה אתם תופסים מ
PULSEDRIVER

הוא ממש נוטף גבינה מהרמיקסים שלו שכמעט כולם בהפקה זולה ...
של אסימון וחצי
מוש מצטער זה רק הדעה שלי
אבל שתדעו שגם בחו"ל בכלל לא אוהבים אותו
הוא נחשב להכי
CHEEZE
ממוסחר שיש
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjChook


צפוי


ברור

כי זה שיר ענק

ודיי ג'יי ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
Ariels
תודה אחיי היקרים
הורדתי את כל הגרסאות

ומה זה צ'יז כבר דיברנו על זה פעם
אין כזה דבר ממוסחר יש יפה

עכשיו ההבדל שכל החצוצרות והמלודיות האלה יוצאים מהתחת מתישהו
היופי באפליפטינג ופרוגרסיב שאלה
נעימות נעימות על בסיס בס
ככה שהן תמיד נשארות יפות
לדוגמא פסנג'ר וטאץ' מי
שאף פעם לא נמאס לשמוע אותם

Ariels
ומה פתאום אתה אוהב אותי אתה אפילו לא מכיר אותי
ני יכול להיות רוצח פסיכופט עם נטיה כפיתית לשמיעת מוזיקה שדופקת את המח יותר מ6 טקילות

חוצמזה,
בפעם האחרונה וזה הכי קרוב להיכות מצאתי את עצמי מטייל כמו ילד מפגר בקניון בהרצליה

לתשומת ליבכם
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Ariels
ומה פתאום אתה אוהב אותי אתה אפילו לא מכיר אותי
ני יכול להיות רוצח פסיכופט עם נטיה כפיתית לשמיעת מוזיקה שדופקת את המח יותר מ6 טקילות

חוצמזה,
בפעם האחרונה וזה הכי קרוב להיכות מצאתי את עצמי מטייל כמו ילד מפגר בקניון בהרצליה

לתשומת ליבכם



הזכרת לי את עצמי לפני חודש+ אבל העניין הוא שאני הייתי מסטול פיכו
יעני אתה עוד הלכת לעשות סיבוב באיזה קניון... אני עשיתי סיבוב בבית ורציתי לקנות קולה שהייתה במקרר ולא מצאתי את המוכר אז כאילו גנבתי אותה אליי לחדר :)


בכל אופן אחי, ריתוק 21 יום זה כלום, חפיף, אז 21 יום בלי בית, חברה ומקלחת טובה, חפיייייייייףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אם זה היה קורה לי הייתי דופק דוך לבית ולא חוזר (למרות שכבר סגרתי 28 ו35 כמו כלב) :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement