return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
OMG... Ohel Shem LIVE @ TLV 27.1.02
View this Thread in Original format
DjChook
כןןןןןןןן

יש מסיבהההה

איזה בית ספר תותח

פותחים לנו שני חדרים מהיכל האהבה :)

אחד של האוס ואחד של אלטרנטיבי (פריקים מטומטמים)
arik
סבבה אחי
אבל לא הבנתי מה הקשר של
Ohel Shem LIVE @ TLV 27.1.02
לבית ספר שלך ולהיכל האהבה
מצטער
DjChook
quote:
Originally posted by arik
סבבה אחי
אבל לא הבנתי מה הקשר של
Ohel Shem LIVE @ TLV 27.1.02
לבית ספר שלך ולהיכל האהבה
מצטער


סתם
ohel shem זה שם הביה"ס
והיכל האהבה זה TLV
Total love
luckystrike
סבבה אחי - תעשה חיים
:)
Scorchio
ואללה לפני יומיים היה לנו מסיבה בבית ספר עם
DJ Yuval Levin
הבנאדם מטורף
הביא ככה
2 Technics SL-1200Mk2
2 Pioneer CDJ-100
2 Pioneer CDJ-1000
Pioneer DJM-600 Mixer
Vestax PMC-55 Mixer
EAW 2000 Watt (!!!) Speakers

ועוד גשר תאורה ענקי
כאשר את ה
Pioneer DJM-600
הוא מחבר לארבעת הקומפקטים של פיוניר
ומשתמש ב
Vestax PMC-55
עם הטכניקס
תוסיפו על זה עוד אלף דיסקים פלוס איזה 200 ויינילים
הכפילו בארבע שעות וקבלו מסיבה תותחית חבל"ז
Dj Moriano
חן תהנה

ולמה צריך גם זוג פיוניר מאה
וגם זוג פיוניר 1000

הבנאדם דיי משוגע

היה טוב??
Hell_Copter
קודם כל חן... תהנה מהמסיבה אחי!!!!
אל תהיה מושפע מזה שיש מסיבות גיי פרנדלי בטי אל וי :D

צח...
כל הכבוד לבית ספר שלך על המסיבה הזאת
אני שמח שנהנית

שמעתי סגרו לכם לקראת הסוף את המסיבה המשטרה בגלל איזה ילדה שהשתכרה
DjChook
תודה אחי
ובקשר לכל הציוד,

זה ממש דבילי... זה יותר מדי ציוד
כאילו, למה צריך 6 ספקי מוזיקה ?


העיקר שהיה טוב
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Scorchio
ואללה לפני יומיים היה לנו מסיבה בבית ספר עם
DJ Yuval Levin
הבנאדם מטורף
הביא ככה
2 Technics SL-1200Mk2
2 Pioneer CDJ-100
2 Pioneer CDJ-1000
Pioneer DJM-600 Mixer
Vestax PMC-55 Mixer
EAW 2000 Watt (!!!) Speakers

ועוד גשר תאורה ענקי
כאשר את ה
Pioneer DJM-600
הוא מחבר לארבעת הקומפקטים של פיוניר
ומשתמש ב
Vestax PMC-55
עם הטכניקס
תוסיפו על זה עוד אלף דיסקים פלוס איזה 200 ויינילים
הכפילו בארבע שעות וקבלו מסיבה תותחית חבל"ז



בנזונה!!!!!!!!!!!!!!!!
אני גם רוצה!!!
:)

טוב רואים שלבנאדם יש הרבה כסף.. אבל חשבתי שלמסיבה צריך רק מיקסר אחד
correct me if im wrong
:)

למישהו יש את הכתובת שלו במקרה??
;)
yahel222
אני בבליך ביה"ס של חארות אפילו באולם התעמלות לא עושים לנו מסיבה
איזה שכבה אתה באהל שם?????

אפשר יהיה להיכנס חופשי???
למה בכלל עושים לכם מסיבה מה יש חג או משהו

DJ-Energy
quote:
Originally posted by yahel222
אני בבליך ביה"ס של חארות אפילו באולם התעמלות לא עושים לנו מסיבה
איזה שכבה אתה באהל שם?????

אפשר יהיה להיכנס חופשי???
למה בכלל עושים לכם מסיבה מה יש חג או משהו


ראיתי כמה פוסטים שלך עכשיו ברדיו בי יו
ממליץ על טראקים משנת האל תגע בי
:)

ברוכים הבאים לפורום אחי אני יובל
DjChook
יא אחי.... שנים אני כבר טוען שאוהל שם יותר טוב מבליך

וזה בכלל לא קשור לעובדה שאמא שלי סגנית מנהלת שם ... (מאד קשה עכשיו למצוא אותי / לברר עלי אתה מבין...)

ANYWAY

כל שנה עושים לנו מסיבה, השנה זה היה אמור להיות בחנוכה אבל בוטל בגלל המצב שהיה, ועכשיו יותר שקט אז מקיימים אותה

ברוכים הבאים לפורום
ותהנה עם התלבושת האחידה :)
איזה שכבה אתה ?

קוראים לי חן דר"א
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement