|
הצד הנשי בטראנס (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| אלכס טוב לראות שאתה נשאר פעיל ולא סתם סוחט את החבר'ה המומחים פה ;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
אלכס טוב לראות שאתה נשאר פעיל ולא סתם סוחט את החבר'ה המומחים פה ;) |
+1
תאמת לא חשבתי על זה...
אין לי שם שלא עלה פה ואני יכול להזכיר
בפרוגרסיב שאני שומע אין לנשים כוח כנראה... |
|
|
| YoraY |
הזמרת ג'אן ג'ונסון יוצרת? כי יוצאים ריליסים על שמה...
ואלכס עופר לדעתי מאד תורם לסצנה וחבל על הויכוחים... |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by YoraY
הזמרת ג'אן ג'ונסון יוצרת? כי יוצאים ריליסים על שמה...
ואלכס עופר לדעתי מאד תורם לסצנה וחבל על הויכוחים...
|
לא אחי, לא נראה לי
גם אני רציתי לרשום את iio, אבל הן רק הווקאליסטיות
בדרך כלל הקטעים שלהן עוברים הפקה אצל איזה
שם גדול בסצצנה..
ועופר תותח, תנו לבנאדם להצליח |
|
|
| Glenn-Holmes |
רק רציתי להוסזיף כמה מגוחך היה להזכיר את קיילי מינו...
שכחתי מהפוסט הזה לגמרי
אם זה ככה בוא נזכיר את בריטני ספירס
כריסטינה אגילרה
נלי פורטאדו ועוד המון
שלא לדבר על הרכבים שיוצרים מוזיקה אלקטרונית משובחת כמו לימפ ביזקיט
קולדפליי
ביץ' בויז ועוד ועוד
הבנתם תפואנטה |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
רק רציתי להוסזיף כמה מגוחך היה להזכיר את קיילי מינו...
שכחתי מהפוסט הזה לגמרי
אם זה ככה בוא נזכיר את בריטני ספירס
כריסטינה אגילרה
נלי פורטאדו ועוד המון
שלא לדבר על הרכבים שיוצרים מוזיקה אלקטרונית משובחת כמו לימפ ביזקיט
קולדפליי
ביץ' בויז ועוד ועוד
הבנתם תפואנטה
|
:D
בוא אני יגיד לך מה מגוחך בעיניי..
לכתוב פוסט כזה ועוד להאמין במה שרשום בו.
בוא נעזוב את ההשוואות.. בשבילי קיילי מינו
ברמה אחרת מהשאר..
+ זכתה לרימיקסים משובחים יותר מהשאר
אבל זהה הכל עניין של טעם
לא ? |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
רק רציתי להוסזיף כמה מגוחך היה להזכיר את קיילי מינו...
שכחתי מהפוסט הזה לגמרי
אם זה ככה בוא נזכיר את בריטני ספירס
כריסטינה אגילרה
נלי פורטאדו ועוד המון
שלא לדבר על הרכבים שיוצרים מוזיקה אלקטרונית משובחת כמו לימפ ביזקיט
קולדפליי
ביץ' בויז ועוד ועוד
הבנתם תפואנטה |
הבנו..
גם אני רציתי להגיד אותו דבר..
אבל סתם לצאת קטנוני..בשביל מה?
וכן, מיס קיטין אחת הביצ'יות מבחינת אופי..אבל כל טראק, ליגה :) |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
הבנו..
גם אני רציתי להגיד אותו דבר..
אבל סתם לצאת קטנוני..בשביל מה?
וכן, מיס קיטין אחת הביצ'יות מבחינת אופי..אבל כל טראק, ליגה
|
אוף איתך.. היית חייב לנסח את יותר טוב
מיס קיטין בחורה לעניין, במיוחד הקטע אלרג'יק
בכל מקרה אם אתה כבר פה,
אופטופיק קטן
שמעתי קטעים של auricular
פרוגרסיב פסי גרמני..
אחד האיכותיים שיצא לי לשמוע. |
|
|
| m0sh |
| אילן,דווקא קולדפליי משתמשים באלקטרוניקה בדיסק החדש שלהם... |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by m0sh
אילן,דווקא קולדפליי משתמשים באלקטרוניקה בדיסק החדש שלהם... |
גם מדונה...
:toothless
| quote: | Originally posted by gErver
אוף איתך.. היית חייב לנסח את יותר טוב
מיס קיטין בחורה לעניין, במיוחד הקטע אלרג'יק
בכל מקרה אם אתה כבר פה,
אופטופיק קטן
שמעתי קטעים של auricular
פרוגרסיב פסי גרמני..
אחד האיכותיים שיצא לי לשמוע. |
:)
אני אבדוק את אוריקולר..תודה אחי |
|
|
| m0sh |
| אלקטרוניקה זה כבר המיין סטרים...בוקר טוב! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
אילן,דווקא קולדפליי משתמשים באלקטרוניקה בדיסק החדש שלהם... |
ועדיין יש מרחק רב מליצור אלקטרוני
בכל מקרה זה שונה מקיילי בריטני וכל אלה שלרוב לא כותבות תמוזיקה שלהן בכלל (לגבי קיילי אני חושב שחלק היא כן כותבת לא יודע) |
|
|
|
|