|
הצד הנשי בטראנס (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DJ Alex E. |
לא אליאור אתה טועה
זה
intelligent
ולא
industrial
תאמין לי
נכון קיים גם ז'אנר במוסיקה האלקטרונית שנקרא
industrial
אבל הוא פשוט נקרא כך בלי קיצורים.סגנון שונה מאד מאיי די אם אגב.
זוהי מוסיקה אפלה,גותית אפילו,שקרובה הרבה יותר לרוק מאשר לאלקטרוני |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
גלשת לנושא שלא התכוונתי אליו...
אני התכוונתי מבחינת הסיווג, איך שאתה מתייג אומנים מסויימים..
ז"א אם נגיד קלי קלרקסון הוציאה שיר שלה שעובד מן הסתם ברובו דרך המחשב (לא נוצר, עובד..אתה יודע מה ההבדל מן הסתם) והשתמשו בו אפילו בכמה וי אס טיים...אתה תגדיר אותו בתור מוזיקה אלקטרונית? לא..אתה תגדיר אותו בתור פופ...
אני לא אומר שמוזיקה אלקטרונית לא יכולה להיווצר גם מכלים חיים, אני אומר שלא כל מה שיש בו סינט או משו שתמצא במוזיקה אלקטרונית, בהכרח אפשר לתייג אותו בתור מוזיקה אלקטרונית...
|
אני חושב שלא גלשתי,
נסיתי להראות לך נקודת מבט שונה
נעזוב סיווג והגדרות
מוסיקה שעוברת עיבוד במחשב
זו מוסיקה אלקטרונית.
פופ זו מוסיקה אלקטרונית.
מוסיקה אלקטרונית ע"פ מילון גבר גבר
זו מוסיקה שהשתמשו באמצעים אלקטרוניים להפיק אותה.
ולתוסספת אפקס טווין מפיקים מוסיקה לא נורמלית,
במובן הטוב של המילה. |
|
|
| DJ Alex E. |
אפקס טווין הוא(זה מפיק אחד לא כמה ששמו ריצ'ארד ג'יימס) בהחלט לא רגיל כמו כל הזאנר הזה וכאן כל היופי.שזה שובר את כל חוקי ה"בייסליין בועט-מלודיה צ'יזית-אנשים צועקים עם ידיים באוויר"
סגנון שאני לא עד כדי כך מתחבר אליו,אבל בסדר
יש לו את היופי שלו.אולי אני יאהב אותו יותר בעתיד
אפילו בתור אחד שבסקאלה של המוסיקה הולך לסגנונות האיטיים ביותר,זה כבר קצת איטי מדי בשבילי
אבל בתור מוסיקה אבסטראקטית ואקספרמינטלית זה בהחלט יכול להיות נחמד מדי פעם
למי שלא הבין מאייתים את זה
aphex twin
אתם בהחלט מוזמנים להוריד ולנסות בערך כל דבר שלהם הוא בסגנון...
אגב גבר גבר הפתעת אותי מאד לטובה שאתה יודע מי אלה ;)
אני רואה שלא באת מהפורום הזה במקור |
|
|
| gErver |
אני במקור מאיתיופיה :D
יצא לי לשמוע כמה קטעים שלו
ונהנתי.
אני איש שאוהב לשבור מוסכמות והגדרות
והמוסיקה הזאת בהחלט עושה את זה,
ניסיתי לחכות את הסגנון באיזו הפקה שלי,
יש מצב שאני יעלה את זה בעתיד לשמוע תגובות.
טוב מספיק לדבר עליי..
איך הייתה המסיבה ? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
אגב גבר גבר הפתעת אותי מאד לטובה שאתה יודע מי אלה ;)
אני רואה שלא באת מהפורום הזה במקור |
מה אתה משחק אותה
אפשר לחשוב כולם פה מטומטמים ורק אתה מכיר מוזיקה אמיתית |
|
|
| omergunr |
יש את
DALI
יוצאת פול און ישראלית (פסיי טראנס)
:eyes:
היא ממש טובה :)
עריכה:
גם DANA
הראדסטייל.. |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Flotser
מה אתה משחק אותה
אפשר לחשוב כולם פה מטומטמים ורק אתה מכיר מוזיקה אמיתית |
מה הקשר???
פשוט אני לא מצפה שאנשים יכירו מוסיקת איי.די.אם בפורום שעוסק כולו בטראנס,שזה הז'אנר הכי רחוק מאיי די אם שיכול להיות חוץ מפסיכודלי
אז כן,הפתיע אותי שהוא ידע וזה מראה שהוא השיג את המידע הזה בפורומים שונים שעוסקים בתחומי אנדרגראונד ולא מפורומים של טראנס.זה כל מה שאמרתי
זה כמו שלא תצפה ממכורי איי.די.אם לדעת מי זה אסטריקס ומה זה פול-און
מה קרה כואב לך שמדברים על משהו שאתה לא מכיר?
איזה רגיש אתה בחיי |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by omergunr
יש את
DALI
יוצאת פול און ישראלית (פסיי טראנס)
:eyes:
היא ממש טובה :)
|
אם הזכרת פול און אז אפשר לדבר גם על
Michelle Adamson
שחוץ מהיותה ווקאליסטית מוכרת בתחום הפסיי,זכור לי שקראתי לפני כשנתיים שהיא הוציאה דיסק משלה עם חומרים משלה שהיא עשתה בשיתוף פעולה עם הרכבים שונים... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
מה הקשר???
פשוט אני לא מצפה שאנשים יכירו מוסיקת איי.די.אם בפורום שעוסק כולו בטראנס,שזה הז'אנר הכי רחוק מאיי די אם שיכול להיות חוץ מפסיכודלי
אז כן,הפתיע אותי שהוא ידע וזה מראה שהוא השיג את המידע הזה בפורומים שונים שעוסקים בתחומי אנדרגראונד ולא מפורומים של טראנס.זה כל מה שאמרתי
זה כמו שלא תצפה ממכורי איי.די.אם לדעת מי זה אסטריקס ומה זה פול-און
מה קרה כואב לך שמדברים על משהו שאתה לא מכיר?
איזה רגיש אתה בחיי |
שוב אתה מתנשא,
מאיפה אתה קובע שאני לא מכיר?
ואל תיתמם,
אני זוכר איזה פלוץ גזען היית,
ועכשיו חזרת כפלוץ מתנשא |
|
|
| Glenn-Holmes |
מיכאל אין לי מושג מאיפה הבאת את הרעיון שאלקס היה גזען
אבל לגבי ההתנשאות כרגע אולי יש בזה משהו...
לא זכור לי שאני הסתובבתי בפורומים של אנדרגאונד ועדיין אני יודע מי זה אייפקס טווין
ושמעתי דברים שלו
ואני לא היחיד כי בניגוד לדיעה הרווחת התחושה שאני מקבל היא שאוהבי טראנס הרבה יותר פתוחים למוזיקה מאשר אוהבי זאנרים מחתרתיים...
אין לי אפילו הסבר הגיוני לזה... |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
אם הזכרת פול און אז אפשר לדבר גם על
Michelle Adamson
שחוץ מהיותה ווקאליסטית מוכרת בתחום הפסיי,זכור לי שקראתי לפני כשנתיים שהיא הוציאה דיסק משלה עם חומרים משלה שהיא עשתה בשיתוף פעולה עם הרכבים שונים... |
ב2005 היא הוציאה אלבום דאונטמפו-אמביינט כזה, לא כוס התה שלי..אבל עדיין כמה קטעי ווקאל נהדרים...
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
לא אליאור אתה טועה
זה
intelligent
ולא
industrial
תאמין לי
נכון קיים גם ז'אנר במוסיקה האלקטרונית שנקרא
industrial
אבל הוא פשוט נקרא כך בלי קיצורים.סגנון שונה מאד מאיי די אם אגב.
זוהי מוסיקה אפלה,גותית אפילו,שקרובה הרבה יותר לרוק מאשר לאלקטרוני |
קיבלתי את התיקון, והלכתי לקרוא
http://en.wikipedia.org/wiki/Intelligent_dance_music
למי שמעוניין, הכתבה בלינק מעל די רחבה ומסקרת את העניין (+ כמה סמפאלים, שזה נחמד)...שווה לבדוק...
| quote: | Originally posted by gErver
אני חושב שלא גלשתי,
נסיתי להראות לך נקודת מבט שונה
נעזוב סיווג והגדרות
מוסיקה שעוברת עיבוד במחשב
זו מוסיקה אלקטרונית.
פופ זו מוסיקה אלקטרונית.
מוסיקה אלקטרונית ע"פ מילון גבר גבר
זו מוסיקה שהשתמשו באמצעים אלקטרוניים להפיק אותה.
|
שוב, אולי לא גלשת..אבל נגעת בנקודה שאני לא התייחסתי אליה..
אבל אני מקבל את הדעה שלך, אני לא מחשיב כל מוזיקה שעובדה במחשב כמוזיקה אלקטרונית, אחרת אתה תחשיב כמעט כל שיר חדש שיוצא ברדיו כמוזיקה כזאת...
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מיכאל אין לי מושג מאיפה הבאת את הרעיון שאלקס היה גזען
אבל לגבי ההתנשאות כרגע אולי יש בזה משהו...
|
בנוגע לגזענות, היה ת'רד די גדול על ערבים אם אני זוכר נכון שמשם כנראה מיכאל זוכר אותו ככזה (על פי התגובות שלי אני מניח)...
אולי אני טועה, לא זוכר בדיוק... |
|
|
|
|