return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
הצד הנשי בטראנס (pg. 3)
View this Thread in Original format
gErver
quote:
Originally posted by m0sh
אלקטרוניקה זה כבר המיין סטרים...בוקר טוב!


בוקר טוב אחי.
תהיה בשקט כולם ישנים עדיין..
זורקים שטויות באוויר על קיילי אהובתי ועל שאר תותחי הסצנה
בטענה שהאומנים שהם אוהבים ומכירים יותר משהו ממשהו אחר
יש בזה משהו ? .. לא ממשהו

וכן לא יודע להגדיר את זה עצוב או שמח
אבל אלקטרוניקה זה המיינסטרים
כל העיבודים היום, אפילו במוסיקה ישראלית יש מהפכה בשנים האחרונות
ההפקות האלקטרוניות שולטות :whip:
gErver
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ועדיין יש מרחק רב מליצור אלקטרוני

בכל מקרה זה שונה מקיילי בריטני וכל אלה שלרוב לא כותבות תמוזיקה שלהן בכלל (לגבי קיילי אני חושב שחלק היא כן כותבת לא יודע)


אני יודע שלא אליי התגובה..
בכל זאת אין מרחק רב בכלל
פשוט סוג שונה של מוסיקה
בעיבוד אלקטרוני
יענתו..
קולדפליי לדוגמא משתמשים בכלים חיים ויש להם זמר
כל זה נכנס למחשב ועובר עיבוד אלקטרוני עם עזרים חיצוניים וחארטות נוספות
ובסופו של דבר יש את המוצר המוגמר.
m0sh
quote:
Originally posted by gErver
בוקר טוב אחי.
תהיה בשקט כולם ישנים עדיין..
זורקים שטויות באוויר על קיילי אהובתי ועל שאר תותחי הסצנה
בטענה שהאומנים שהם אוהבים ומכירים יותר משהו ממשהו אחר
יש בזה משהו ? .. לא ממשהו

וכן לא יודע להגדיר את זה עצוב או שמח
אבל אלקטרוניקה זה המיינסטרים
כל העיבודים היום, אפילו במוסיקה ישראלית יש מהפכה בשנים האחרונות
ההפקות האלקטרוניות שולטות :whip:


וזה דבר רע?
DjChook
גבר לא ממש הצלחתי להבין מהתגובה שלך מה המחשבות האמיתיות שלך על המצב ..

אני חושב שצריך להפריד בזמן הזה בין טראנס למוזיקה האלקטרונית של שירי ה MTV וה RADIO EDITS
שמבחינתי זה לא יותר מ
DANCE
או
EUROTRANCE
וכל הסגנונות ה PRO-LASGO

אבל מצד שני, אם לשיר יש קצב טוב, אז הכל טוב

ואגב, מדונה כבר הרבה שנים עושה אקלטרוני
מאז הקאוביים שלה
Koby
בקיצור...אין על ביץ' בויז..
gErver
quote:
Originally posted by m0sh
וזה דבר רע?


לא,
חיזקתי את מה שאתה אמרת.

quote:
Originally posted by DjChook
גבר לא ממש הצלחתי להבין מהתגובה שלך מה המחשבות האמיתיות שלך על המצב ..


לא היה בדיוק מצב,
סתם אנשים הביעו דעה
והיא הייתה קצת קיצונית לדעתי
אז מצאתי לנכון להגיב..
אם יש משהו יותר ספציפי..
כתוב לי ואני ימצא הסבר שיניח את הדעת
;)

בי'ץ בויז,
.חבל על כל מילה
YoraY
quote:
Originally posted by Koby
בקיצור...אין על ביץ' בויז..



חחחחחחחחחחחח אני מת על היציאות האלה. .:)






אין לי שום עמדה פוליטית לגבי הדיון אני לא יודע אם מה שאני אגיד זה רלוונטי בכלל...
שאנשים אומרים פה קולדפליי זה מזכיר לי את אינפקציה שגם הם להקת רוק שמשתמשת פול באלקטרוני
KrazyDJs
גבר גבר..לדעתי (וכן, זה מודגש) יש הבדל גדול בין לעבד וליצור חלקים מהשיר "בצורה אלקטרונית", מאשר ליצור מוזיקה שהיא מוזיקה אלקטרונית..ע"ע טראנס, האוס, טכנו, אמביינט ושאר הענפים, תתי הענפים ובקיצור
EDM (וגם IDM למי שמעוניין)
gErver
quote:
Originally posted by KrazyDJs
גבר גבר..לדעתי (וכן, זה מודגש) יש הבדל גדול בין לעבד וליצור חלקים מהשיר "בצורה אלקטרונית", מאשר ליצור מוזיקה שהיא מוזיקה אלקטרונית..ע"ע טראנס, האוס, טכנו, אמביינט ושאר הענפים, תתי הענפים ובקיצור
EDM (וגם IDM למי שמעוניין)


:happy2:
גבר גבר..
אני אוהב שקוראים לי ככה :tongue2

יש הבדל,
אני בעניינים.. אחרי הכל זה המקצוע שלי

מוזיקה אלקטרונית נטו
נטולה כלים חיים,
משתמשים בסינטזה לבנות גלים
משחקים עם תדרים וכו..

מוסיקה אלקטרונית שיש בה כלים חיים
מעלה את הרמה של ההפקה בהרבה
מורה חכם אמר לי
"בחיים לא תקבל את אותו צליל פעמיים
כשתנגן על הפסנתר.."
הצליל שמתקבל תלוי בכל כך הרבה דברים
מעבר לעיניים שלנו ומה שאנחנו יכולים להסביר

אם תקח סינטי של פסנתר
זתומרת vst, virtual insturment
ברובם הצלילים מסונטזים מגלים
וביוקרתיים הצלילים מסומפלים מכלים חיים
ועדיין בלתי אפשרי להגיע להסתברות של צליל שפסנתר אמיתי מפיק

אני בטוח שכל זה נשמע לרוב מי שקורא את ההודעה הזאת
לא רלוונטי לגמרי
גם אני חשבתי ככה..
KrazyDJs
quote:
Originally posted by gErver
:happy2:
גבר גבר..
אני אוהב שקוראים לי ככה :tongue2

יש הבדל,
אני בעניינים.. אחרי הכל זה המקצוע שלי

מוזיקה אלקטרונית נטו
נטולה כלים חיים,
משתמשים בסינטזה לבנות גלים
משחקים עם תדרים וכו..

מוסיקה אלקטרונית שיש בה כלים חיים
מעלה את הרמה של ההפקה בהרבה
מורה חכם אמר לי
"בחיים לא תקבל את אותו צליל פעמיים
כשתנגן על הפסנתר.."
הצליל שמתקבל תלוי בכל כך הרבה דברים
מעבר לעיניים שלנו ומה שאנחנו יכולים להסביר

אם תקח סינטי של פסנתר
זתומרת vst, virtual insturment
ברובם הצלילים מסונטזים מגלים
וביוקרתיים הצלילים מסומפלים מכלים חיים
ועדיין בלתי אפשרי להגיע להסתברות של צליל שפסנתר אמיתי מפיק

אני בטוח שכל זה נשמע לרוב מי שקורא את ההודעה הזאת
לא רלוונטי לגמרי
גם אני חשבתי ככה..


גלשת לנושא שלא התכוונתי אליו...
אני התכוונתי מבחינת הסיווג, איך שאתה מתייג אומנים מסויימים..
ז"א אם נגיד קלי קלרקסון הוציאה שיר שלה שעובד מן הסתם ברובו דרך המחשב (לא נוצר, עובד..אתה יודע מה ההבדל מן הסתם) והשתמשו בו אפילו בכמה וי אס טיים...אתה תגדיר אותו בתור מוזיקה אלקטרונית? לא..אתה תגדיר אותו בתור פופ...

אני לא אומר שמוזיקה אלקטרונית לא יכולה להיווצר גם מכלים חיים, אני אומר שלא כל מה שיש בו סינט או משו שתמצא במוזיקה אלקטרונית, בהכרח אפשר לתייג אותו בתור מוזיקה אלקטרונית...

DJ Alex E.
quote:
Originally posted by DjChook
אלכס טוב לראות שאתה נשאר פעיל ולא סתם סוחט את החבר'ה המומחים פה ;)


אוקי אוקיי מקבל את העקיצה הזאת שלך חחח סוחט עלק
תשמע
אם יהיה פה דיונים כליים על מוסיקה ולא על טראנס לא אכפת לי להשתתף בהם כל עוד הם יהיו עניניים ולא יתמלאו בטראש טוק אחרי 2 הודעות
ובתקווה שכל אותם אנשים שבמזנות הרסו את הפורום ולמרות גילם התנהגו כמו ערסים בין 3(ואני לא צריך שמות)כבר לא כותבים כאן או לפחות פחות פעילים...

quote:
Originally posted by KrazyDJs
מאשר ליצור מוזיקה שהיא מוזיקה אלקטרונית..ע"ע טראנס, האוס, טכנו, אמביינט ושאר הענפים, תתי הענפים ובקיצור
EDM (וגם IDM למי שמעוניין)


תרשה לי לתקן אותך אם כוונתך היתה ש
EDM=IDM

EDM=Electronic Dance Music
כלומר שם כללי לכל סוגי המוסיקה האלקטרונית

IDM=Intelligent Dance music
את השם המתנשא מעט הזה שנקרא גם
Braindance
(מושג שטבע הפיוניר והיוצר מהבולטים בתחום,אפקס טווין)
נושא ג'אנר רחב מאד של מוסיקה אלקטרונית אקספרמנטלית.
איי די אם זה מעיין שיטה של עיצוב מוזיקה המבוססת על סוג אחר של סאונד- בין אם על בסיס מוסיקת דאון-טמפו,טכנו,ג'אנגל ועוד.

ככה שאלו שני דברים שונים.האחד שם כללי לכל הסגנונות.השני סגנון בפני עצמו.
KrazyDJs
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
תרשה לי לתקן אותך אם כוונתך היתה ש
EDM=IDM

EDM=Electronic Dance Music
כלומר שם כללי לכל סוגי המוסיקה האלקטרונית

IDM=Intelligent Dance music
את השם המתנשא מעט הזה שנקרא גם
Braindance
(מושג שטבעו הפיונירים והיוצרים הבולטים בתחום,אפקס טווינס)
נושא ג'אנר רחב מאד מוסיקה אלקטרונית אקספרמנטלית.
איי די אם זה מעיין שיטה של עיצוב מוזיקה המבוססת על סוג אחר של סאונד- בין אם על בסיס מוסיקת דאון-טמפו,טכנו,ג'אנגל ועוד.

ככה שאלו שני דברים שונים.האחד שם כללי לכל הסגנונות.השני סגנון בפני עצמו.


לא התכוונתי שזה אותו דבר..
ו IDM זה Industrial Dance Music
עד כמה שידוע לי...

תודה על ההסבר אבל, החכמתי :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement