|
Post uuw huisdier!
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
Foto's!!! Vrindinnen(of vriendjes) moogt ge posten in den offtoppic ;)
Ik zal maar beginne, hoewel de meeste mijn hond wel kennen zeker :p
Oh ja, honden >> rest:D |
|
|
| Zehra |
nice topic! ns wa foto zoeken van mn gucci :D
 |
|
|
| Real |
Cute Zehra. :)
Dit is onze vogel/kat Charlie:
 |
|
|
| Push2005 |
LOL
edited wegens replacement :toothless |
|
|
| Real |
Dzuh Nyah, das ook een schatje.  |
|
|
| Hydra |
Mijn kat Snowball, die trouwens gewoon bij ons thuis is komen aanlopen. Bleek van niemand te zijn dus dan maar gehouden :)
Er zijn nog (veel) andere huisdieren bij ons thuis, maar die zijn belange niet zo cool en daar heb ik trouwens geen foto's van.
 |
|
|
| Push2005 |
| Haha, is die mand nie wa klein :D ... wel cool beest :) |
|
|
| Synthesia |
LOL @ Hydra zijn beest, kunde zo gebruiken als sponske om de vloer mee te kuisen
j/k heb ook zo een beestje (meer tijgerachtig van kleur), foto volgt later |
|
|
| Gladius |
| haha Real, zalig gewoon. daar zullen niet veel vogeltjes komen eten => |
|
|
| speentje |
mijn konijn:
lol @ varken Push |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by speentje
mijn konijn:
lol @ varken Push |
Is da zo geen speciaal konijnenmerk? Japanner als ik mij ni vergis :conf: Redelek duur als de kleuren goe ziten en ik het mij goe herinner...
Zoveel katten zeh, sommege cutiepies though :tongue2 |
|
|
|
|