|
מה נסגר איתך פרי
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
פרי קורסטן משנה את הסיגנון שלו 180 מעלות כאילו מה נסגר..
אני שמתי לב לזה מ
fire
קטע די שוּק.. כאילו.. זה פרי קורסטן...
ועכשיו אני שומע את
whatever
ואומר..
WTFFFF?!
לפחות גירסת האלבום נשמע לי כמו איזה הרכב דאנס חדש מה זה המסחרה הזאת
blablabla
באמת בלהבלה טראק...
בקצב הזה בשנה הבאה הוא לא נכנס לטופ 10 בדיג'י מאג
מה אתם חושבים? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YoraY
פרי קורסטן משנה את הסיגנון שלו 180 מעלות כאילו מה נסגר..
אני שמתי לב לזה מ
fire
קטע די שוּק.. כאילו.. זה פרי קורסטן...
ועכשיו אני שומע את
whatever
ואומר..
WTFFFF?!
לפחות גירסת האלבום נשמע לי כמו איזה הרכב דאנס חדש מה זה המסחרה הזאת
blablabla
באמת בלהבלה טראק...
בקצב הזה בשנה הבאה הוא לא נכנס לטופ 10 בדיג'י מאג
מה אתם חושבים? |
מה אנחנו חושבים?
שהתעוררת שנתיים באיחור
הלו האלבום הזה מ-2004...
אז עכשיו הוא החליט שייצאו לא רמיקסים חדשים...
פרי התחיל לשנות סגנון ב-2003
איפה היית ב-3 שנים האחרונות? וזה לא עצר תעלייה שלו בדי גיי מאג ככה ש...אני ממש לא מסכים עם משאתה טוען |
|
|
| YoraY |
אויש אילן מה הקשרררררררררררררררררררררררררררררר
אני בא לפתוח איתך דיון תבא ונופל עלי שאני לא מעודכן תגיד לי מה נראה לך שאני לא יודע את מה שאמרת??
אני אפילו יודע שהיה פה בזמנו נראה לי דיון על זה..
אבל רציתי לדבר דווקא על הקטעים האלה ספציפית
בחייט אפילו לפתוח טרד קשה פה.. מה התוקפנות הלא קשורה הזאת
סלח לי באמת שאני לא בנאדם של אלבומים אלה רק סיגנלים ולא יצא לי לשמוע תאלבום הזה אוף!!$@
הצלחת לא להרשים אותי.............. יאללה בא נריב יופי... |
|
|
| DJ Alex E. |
אני לא מכיר את הקטעים שדיברת עליהם אבל בתקותו הוא אכן שינה סגנון הותחיל ליצור מין אלקטרו טראנס שכזה
בהתחלה לא אהבתי,עם הזמן יצאו לו קטעים שמאד אהבתי כמו
its time,somebody
בקשר ל
fire
דווקא טראק סבבה.מאד דומה לדברים שהזכרתי.מסחרי קצת אמנם ואפילו מתנגן באמויטי,אבל נשמע הרבה יותר טוב מהרבה דברים אחרים ששמעתי בזמן האחרון |
|
|
| YoraY |
its time,somebody
מיילא.... נכון סיגנון אחר אבל לפחות יש בזה טעם.. אני נהנה לשמוע תקטעים האלה עד היום |
|
|
| Viber |
דווקא ממש לא נורא,הוא דוגמא לאמן ששינה את הסגנון שלו כמו שצריך.
עדיין הייתי רוצה מאוד לשמוע ממנו טראקים כמו פעם אבל טראקים כמו
ROCK YOUR BODY ROCK
FIRE
ITS TIME
HOLDING ON
הם לא רעים כול כך אבל כן יש גם זבל בהפקות החדשות שלו
עדיף מאשר יפרוש לגמרי |
|
|
| YoraY |
אהבתי..
צודק רק שלא יפרוש ... זה איפה יראה כאילו הקלאב טראנס ישאר בלי השחקן החזק שלו :|
או שאני סתם מגזים |
|
|
| m0sh |
rock your body
ואיזה רימיקס ל
somebody
מטורפים |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by m0sh
rock your body
ואיזה רימיקס ל
somebody
מטורפים |
כןןן.. גם אני אהבתי תתקופה הזאת
אבל מרגיז אותי שהוא מאבד מהיכולת להוציא-להיט..
יענו עכשיו יש לו רמיקסים ואני בטוח שגם המכירות שלו בשמיים
אבל זה רק בגלל השם "פרי קורסטן" אם זה היה תחת שם אחר אף אחד לא היה מסתכל על הקטעים האלה! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YoraY
אויש אילן מה הקשרררררררררררררררררררררררררררררר
אני בא לפתוח איתך דיון תבא ונופל עלי שאני לא מעודכן תגיד לי מה נראה לך שאני לא יודע את מה שאמרת??
אני אפילו יודע שהיה פה בזמנו נראה לי דיון על זה..
אבל רציתי לדבר דווקא על הקטעים האלה ספציפית
בחייט אפילו לפתוח טרד קשה פה.. מה התוקפנות הלא קשורה הזאת
סלח לי באמת שאני לא בנאדם של אלבומים אלה רק סיגנלים ולא יצא לי לשמוע תאלבום הזה אוף!!$@
הצלחת לא להרשים אותי.............. יאללה בא נריב יופי... |
כן אתה אומר את זה כי אני התחלתי הרבה מריבות פה נכון..?
אתה רוצה לפתוח דיון אין בעיה
אבל פתחת אותו בצורה קצת מוזרה
כי בוא נגיד שיש מצב שלא כולם יודעים או זוכרים שזה קטע מאלבום האולפן האחרון שלו שיצא לפני כמעט שנתיים
הקטע המקורי נוצר לפני מינימום שנתיים אם לא יותר (לגבי פייר לא יודע)
ואם אתה רוצה דיון תפתח אותו בצורה עניינית
"פרי התחילך לשנות סגנון מ-2003 אבל עושה רושם שמשעבד לו בתחילת הדרך ב-2003 בצורה די טובה לדעתי מתחיל להתפקשש לו בקטע האחרון שהוא הוציא ובסינגל האחרון שיוצא לו מהאלבום שלו ממש בימים אלה עם גרסאות האוס"
לא יודע למה פשוט מפריע לי בעיניים לראות תלונה על משהו בלי שמינימום עובדות מופיעות בטרד הזה
מצטער אם זה נראה תוקפני זה הכל |
|
|
| DjChook |
יוראי אתה מתנהג כאילו אתה במחזור
היית מעדיף עם לא היו מעמידים אותך על טעותך
וזורמים איתך בקטע שהוא שינה סגנון עכשיו? לא
אני מסכים עם יגאל |
|
|
| Koby |
האלבום המדובר מלפני 3 שנים :
Ferry Corsten - Right Of Way
כולל בתוכו כמה קטעים מהסגנון הישן..כמו
sublime
kyoto
sweet sorrow
וכמה מהסגנון ה"חדש" שלו..
whatever
rock your body rock
וכו'..
אתה מדבר פה על רמיקס גרוע לטענת רבים לטראק ישן..וזה לא אומר שפרי ירד ברמה..כמו שלא תגיד שהוא נהיה יותר טוב בגלל רמיקס מצויין של איתי שלנו ל
startraveler
או רמיקס של ט'רילסיקרס לסבליים וסוויט סוראו ורמיקסים טובים של צ'ייבל ואבוב אנד ביונד להולדיג און..וכל אלא מאותו אלבום..הקטע היחידי שחדש אצלו זה פייר ולדעתי הוא טראק טוב ולא דומה בסגנון לקטעים קודמים שלו... |
|
|
|
|