|
Sommaren 2006
|
View this Thread in Original format
| Rikard |
Jag och Jeremy började snacka lite om vad sommaren har att erbjuda i festväg. Jag själv har varit iväg på sensation 2sommrar i rad nu, men vill inte snöa in mig på just den festen när det finns så mycket annat att välja mellan.
Vi båda började snacka lite smått om att man kanske skulle kunna annordna en liten tripp ner till dancevalley eller något liknande. Finns det något intresse av att hänga med här på forumet? Tips på annat roligt vore kul också :) |
|
|
| benni |
| dance valley och mysterland är två av dom fester jag absolut skulle vilja besöka |
|
|
| zoric |
Eftersom jag fyller 18 i Mars nu, skall jag ganska säkert iväg till EXIT i Novi Sad, Serbien. Ganska säkert. Annars har jag inte planerat något för sommaren hittills.
Ser fram emot den dock! |
|
|
| mr_fisken |
| global gathering gods kitchen ska va nice |
|
|
| jofawe |
| dancevalley lockar rätt bra i sommar :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Enda jag redan håller på att sikta in mig på just nu är DeQon 1 i sommar..
Ev. kanske kanske blir det Ibiza.... men det är ju såååå dyyyrt ! |
|
|
| Laszlo |
| Dance Valley är redan spikat för mig. Inget snack om saken. Blir fjärde året i rad för mig. Hoppas bara på att de kör två dagar iår igen.. :) |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Dance Valley är redan spikat för mig. Inget snack om saken. Blir fjärde året i rad för mig. Hoppas bara på att de kör två dagar iår igen.. :) |
udc.nl - friday, august 4 & saturday, august 5 |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by benni
udc.nl - friday, august 4 & saturday, august 5 |
wow - har totalmissat detta. Får ju UDC:s nyhetsbrev, men detta har råkat gå obemärkt förbi. w00t. Då är saken klar :) |
|
|
| ScuL |
| vi ska försöka anordna en 3 dagars "Global Hardstyle camp" på Airbeat One festivalen i Norra Tyskland om det funkar :D |
|
|
| Jeremy H |
| Jag vill ocksååå till dans-dalen i sommar! :p |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Jag vill ocksååå till dans-dalen i sommar! :p |
Swe-ta buss kanske? |
|
|
|
|