|
Sommaren 2006 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Rikard |
| Det vore riktigt skoj! :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag antar ni tänker på en minibuss då ? Typ Svenssonbil med 7 sittplatser typ... |
|
|
| Rikard |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag antar ni tänker på en minibuss då ? Typ Svenssonbil med 7 sittplatser typ... |
Buss á la tc's resor hade kanske inte fungerat ekonomiskt :rolleyes: Frågan är ju vad som är billigast: Svenssonbil (hyra + bensin) eller flyg? (flygbiljett t.o.r. + buss/tåg dit)? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag antar ni tänker på en minibuss då ? Typ Svenssonbil med 7 sittplatser typ... |
det är förvisso 9 platser i den jag tänkte mig =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
På tal om Dance Valley...
Har Dance Valley 2005 DVDn hemma nu... DVDr... :gsmile:
DVDn från 2003 på väg hem...
Den ska sparas till nåt fint tillfälle att glo på :D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
På tal om Dance Valley...
Har Dance Valley 2005 DVDn hemma nu... DVDr... :gsmile:
DVDn från 2003 på väg hem...
Den ska sparas till nåt fint tillfälle att glo på :D |
GE MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Du kan få Awakenings 2005 DVD:n i utbyte *blink blink* :) |
|
|
| Rikard |
Mhm, samma här :) har inte kollat på den än bara, ska bli till att lockas lite senare när jag orkar packa upp skivorna :rolleyes:
Föresten, var det inte så att det regnade lite förra året? Hur var det att tälta/festa då? |
|
|
| Jeremy H |
| Love Parade kanske är en kandidat nu också när det äntligen verkar som om den blir av igen? :) |
|
|
| Pjox |
| Jag skulle hämskt gärna villja åla på något i sommar... men jag har ingen aning om hur det ser ut rent ekonomiskt i sommar. Tyvärr |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Love Parade kanske är en kandidat nu också när det äntligen verkar som om den blir av igen? :) |
loveparade infaller tyvärr alltid när jag är hemma i rumänien eller ungern :| Får nog nöja mig med Budapest Parádé iår igen :p |
|
|
| benni |
| Nu har dom ändrat datumet på Dance valley, så istället för 4 &5 augusti blir det 14 och 15 juli! det är samma datum som Love parade i Berlin |
|
|
| Jeremy H |
Whoa.. Var det ett smart drag att lägga det på samma datum? :S
Är grymt sugen på att åka på nån av just dom två iaf.. sen ska man gärna ha råd med en solresa oxå :) |
|
|
|
|