return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Sommaren 2006 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Rikard
Det vore riktigt skoj! :)
SteveTranz4ever
Jag antar ni tänker på en minibuss då ? Typ Svenssonbil med 7 sittplatser typ...
Rikard
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag antar ni tänker på en minibuss då ? Typ Svenssonbil med 7 sittplatser typ...


Buss á la tc's resor hade kanske inte fungerat ekonomiskt :rolleyes: Frågan är ju vad som är billigast: Svenssonbil (hyra + bensin) eller flyg? (flygbiljett t.o.r. + buss/tåg dit)?
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag antar ni tänker på en minibuss då ? Typ Svenssonbil med 7 sittplatser typ...


det är förvisso 9 platser i den jag tänkte mig =)
SteveTranz4ever
På tal om Dance Valley...
Har Dance Valley 2005 DVDn hemma nu... DVDr... :gsmile:
DVDn från 2003 på väg hem...

Den ska sparas till nåt fint tillfälle att glo på :D
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
På tal om Dance Valley...
Har Dance Valley 2005 DVDn hemma nu... DVDr... :gsmile:
DVDn från 2003 på väg hem...

Den ska sparas till nåt fint tillfälle att glo på :D


GE MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Du kan få Awakenings 2005 DVD:n i utbyte *blink blink* :)
Rikard
Mhm, samma här :) har inte kollat på den än bara, ska bli till att lockas lite senare när jag orkar packa upp skivorna :rolleyes:

Föresten, var det inte så att det regnade lite förra året? Hur var det att tälta/festa då?
Jeremy H
Love Parade kanske är en kandidat nu också när det äntligen verkar som om den blir av igen? :)
Pjox
Jag skulle hämskt gärna villja åla på något i sommar... men jag har ingen aning om hur det ser ut rent ekonomiskt i sommar. Tyvärr
Laszlo
quote:
Originally posted by Jeremy H
Love Parade kanske är en kandidat nu också när det äntligen verkar som om den blir av igen? :)


loveparade infaller tyvärr alltid när jag är hemma i rumänien eller ungern :| Får nog nöja mig med Budapest Parádé iår igen :p

benni
Nu har dom ändrat datumet på Dance valley, så istället för 4 &5 augusti blir det 14 och 15 juli! det är samma datum som Love parade i Berlin
Jeremy H
Whoa.. Var det ett smart drag att lägga det på samma datum? :S
Är grymt sugen på att åka på nån av just dom två iaf.. sen ska man gärna ha råd med en solresa oxå :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement