return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Sommaren 2006
View this Thread in Original format
Rikard
Jag och Jeremy började snacka lite om vad sommaren har att erbjuda i festväg. Jag själv har varit iväg på sensation 2sommrar i rad nu, men vill inte snöa in mig på just den festen när det finns så mycket annat att välja mellan.

Vi båda började snacka lite smått om att man kanske skulle kunna annordna en liten tripp ner till dancevalley eller något liknande. Finns det något intresse av att hänga med här på forumet? Tips på annat roligt vore kul också :)
benni
dance valley och mysterland är två av dom fester jag absolut skulle vilja besöka
zoric
Eftersom jag fyller 18 i Mars nu, skall jag ganska säkert iväg till EXIT i Novi Sad, Serbien. Ganska säkert. Annars har jag inte planerat något för sommaren hittills.

Ser fram emot den dock!
mr_fisken
global gathering gods kitchen ska va nice
jofawe
dancevalley lockar rätt bra i sommar :)
SteveTranz4ever
Enda jag redan håller på att sikta in mig på just nu är DeQon 1 i sommar..

Ev. kanske kanske blir det Ibiza.... men det är ju såååå dyyyrt !
Laszlo
Dance Valley är redan spikat för mig. Inget snack om saken. Blir fjärde året i rad för mig. Hoppas bara på att de kör två dagar iår igen.. :)
benni
quote:
Originally posted by Laszlo
Dance Valley är redan spikat för mig. Inget snack om saken. Blir fjärde året i rad för mig. Hoppas bara på att de kör två dagar iår igen.. :)


udc.nl - friday, august 4 & saturday, august 5
Laszlo
quote:
Originally posted by benni
udc.nl - friday, august 4 & saturday, august 5


wow - har totalmissat detta. Får ju UDC:s nyhetsbrev, men detta har råkat gå obemärkt förbi. w00t. Då är saken klar :)
ScuL
vi ska försöka anordna en 3 dagars "Global Hardstyle camp" på Airbeat One festivalen i Norra Tyskland om det funkar :D

Jeremy H
Jag vill ocksååå till dans-dalen i sommar! :p
jofawe
quote:
Originally posted by Jeremy H
Jag vill ocksååå till dans-dalen i sommar! :p


Swe-ta buss kanske?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement