|
ג-ז-ע-נ-ו-ת ב-פ-ו-ר-ו-מ-י-ם !!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כן בדיוק מוש כתב :)
תודה
מה בערך הוא אמר ? |
כן שמתי לב לזה מיד אחרי שרשמתי את שלי שים לב שרשמנו את זה באותו זמן
וקראתי רק את הדף האחרון ורואים את גיל מגיב
ואיזה אחד אמר שהוא בטח אמר את זה בצחוק
וכולם כמעט מהפורום הגיבו לאותו פוסט שגיל הגיב עליו |
|
|
| MoSH_MaN |
wow... and i thought it was just me!!! i'm glad other ppl don't like it as well.
oh well, it was in israel, what u expect? |
|
|
| luckystrike |
עכשיו הלכתי ל
THREAD
הבן זונה !!!!!!!!!
כוס אמק - תרשמו תגובות אנשים .... |
|
|
| luckystrike |
ויובל - בקשר למה שכתבת לו - מה הקשר לזה ולהערה שלו ???
זה הערה גיזענית ! ואין קשר בינה לבין זה שהוא חושב שבישראל אין טראנס |
|
|
| Agent-Fire |
| מתי כבר תהיה לי גישה לשרינג ?! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
מתי כבר תהיה לי גישה לשרינג ?! |
יש לך ...
לכל מי שרשום לפורומים יש
לך לפורום הראשי
MAIN MUSIC FUROM
תיכנס לשם ושם תיראה למעלה ...
יובל אני הולך עכשיו ואם תיראה את זה לפני תמחוק את זה (מה שכתבתי עכשיו) עוד 15 דקות
:) |
|
|
| NeMeSiS1234 |
כוס אמא שלו
אני לא יכול להגיב כי אין לי את האופציה של הפורום הזה עדיין
אבל ככה או ככה הגזענות הזאת עוברת כל גבול
נ.ב
מתי בערך מקבלים את האופציה של ה-
Sharring? |
|
|
| MoSH_MaN |
מי שנרשם אחרי השבוע השני בנובמבר לא יכול להכנס....
ככה סוואמפ עשה...
כי מלא נרשמו רק בשביל להוריד שירים... |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
כוס אמא שלו
אני לא יכול להגיב כי אין לי את האופציה של הפורום הזה עדיין
אבל ככה או ככה הגזענות הזאת עוברת כל גבול
נ.ב
מתי בערך מקבלים את האופציה של ה-
Sharring? |
חכה טיפה עד שתיהיה "סופרים" ואז תבקש מסוומפר |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מי שנרשם אחרי השבוע השני בנובמבר לא יכול להכנס....
ככה סוואמפ עשה...
כי מלא נרשמו רק בשביל להוריד שירים... |
אז זה אומר שאין לי גישה לשם?! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
אז זה אומר שאין לי גישה לשם?! |
אכן |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DjChook
אכן |
:(
טוב נחכה כמה שבועות ואחרי זה נבקש מסוואמפר...ליתר דיוק נדרוש ממנו
:whip:
:D :D :toothless |
|
|
|
|