return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
ג-ז-ע-נ-ו-ת ב-פ-ו-ר-ו-מ-י-ם !!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Moriano
quote:
Originally posted by luckystrike


כן בדיוק מוש כתב :)
תודה

מה בערך הוא אמר ?


כן שמתי לב לזה מיד אחרי שרשמתי את שלי שים לב שרשמנו את זה באותו זמן


וקראתי רק את הדף האחרון ורואים את גיל מגיב
ואיזה אחד אמר שהוא בטח אמר את זה בצחוק


וכולם כמעט מהפורום הגיבו לאותו פוסט שגיל הגיב עליו
MoSH_MaN
wow... and i thought it was just me!!! i'm glad other ppl don't like it as well.

oh well, it was in israel, what u expect?
luckystrike
עכשיו הלכתי ל
THREAD

הבן זונה !!!!!!!!!

כוס אמק - תרשמו תגובות אנשים ....
luckystrike
ויובל - בקשר למה שכתבת לו - מה הקשר לזה ולהערה שלו ???
זה הערה גיזענית ! ואין קשר בינה לבין זה שהוא חושב שבישראל אין טראנס
Agent-Fire
מתי כבר תהיה לי גישה לשרינג ?!
luckystrike
quote:
Originally posted by Agent-Fire
מתי כבר תהיה לי גישה לשרינג ?!


יש לך ...
לכל מי שרשום לפורומים יש

לך לפורום הראשי
MAIN MUSIC FUROM
תיכנס לשם ושם תיראה למעלה ...

יובל אני הולך עכשיו ואם תיראה את זה לפני תמחוק את זה (מה שכתבתי עכשיו) עוד 15 דקות
:)
NeMeSiS1234
כוס אמא שלו
אני לא יכול להגיב כי אין לי את האופציה של הפורום הזה עדיין
אבל ככה או ככה הגזענות הזאת עוברת כל גבול

נ.ב
מתי בערך מקבלים את האופציה של ה-
Sharring?
MoSH_MaN
מי שנרשם אחרי השבוע השני בנובמבר לא יכול להכנס....

ככה סוואמפ עשה...

כי מלא נרשמו רק בשביל להוריד שירים...
Dj Moriano
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
כוס אמא שלו
אני לא יכול להגיב כי אין לי את האופציה של הפורום הזה עדיין
אבל ככה או ככה הגזענות הזאת עוברת כל גבול

נ.ב
מתי בערך מקבלים את האופציה של ה-
Sharring?


חכה טיפה עד שתיהיה "סופרים" ואז תבקש מסוומפר
Agent-Fire
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מי שנרשם אחרי השבוע השני בנובמבר לא יכול להכנס....

ככה סוואמפ עשה...

כי מלא נרשמו רק בשביל להוריד שירים...


אז זה אומר שאין לי גישה לשם?!

DjChook
quote:
Originally posted by Agent-Fire


אז זה אומר שאין לי גישה לשם?!


אכן
Agent-Fire
quote:
Originally posted by DjChook


אכן


:(

טוב נחכה כמה שבועות ואחרי זה נבקש מסוואמפר...ליתר דיוק נדרוש ממנו
:whip:

:D :D :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement