|
ג-ז-ע-נ-ו-ת ב-פ-ו-ר-ו-מ-י-ם !!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מי שנרשם אחרי השבוע השני בנובמבר לא יכול להכנס....
ככה סוואמפ עשה...
כי מלא נרשמו רק בשביל להוריד שירים... |
לפי מה שאני זוכר - זה רק מדצבמר בסוף לא ? |
|
|
| MoSH_MaN |
לא...
מהשבוע השני של נובמבר שאל אותו את את נאו |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לא...
מהשבוע השני של נובמבר שאל אותו את את נאו |
אני יודע שזה מה שהם אמרו - אבל לפי מה שאמרו לי זה נכנס לפועל רק מדצמבר |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני יודע שזה מה שהם אמרו - אבל לפי מה שאמרו לי זה נכנס לפועל רק מדצמבר |
האמת שזה לא משנה
מקסימום נבקש גישה מסוואמפר |
|
|
| Hell_Copter |
אני ילך יותר מאוחר לשם ויגיב על החרא הזה!!!!
ובוא אני יעזור לכם טיפה...
אני נרשמתי כמה ימים אחרי השבוע השני של נובמבר
ויכולתי לראות אתזה
ואני עדיין יכול
אז כנראה זה יצ אחרי דצמברד |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אולי אפשר לעשות איזה
vouch
או משהו כזה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אולי אפשר לעשות איזה
vouch
או משהו כזה |
מה זה
vouch?? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה זה
vouch?? |
Vouch
זה שמישהו שכבר יש לו גישה מבקש להכניס אותך |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
Vouch
זה שמישהו שכבר יש לו גישה מבקש להכניס אותך |
בדיוק |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח
VOUCH
לפייל שארינג
גדול |
|
|
| Agent-Fire |
אוקיי אז תעשו לי
vouch
;) |
|
|
| Hell_Copter |
אני לא חושב שסוואמפר יאהב את הרעיון הזה
יש סיבה לזה שהוא חסם... |
|
|
|
|