return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
ג-ז-ע-נ-ו-ת ב-פ-ו-ר-ו-מ-י-ם !!!!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
אין מצב אחים שלי
סוואמפר רוצה כמה שפחות אנשים שם..

תאמינו לי שהפורום היה בהרבה יותר בלי הפייל שארינג!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אין מצב אחים שלי
סוואמפר רוצה כמה שפחות אנשים שם..

תאמינו לי שהפורום היה בהרבה יותר בלי הפייל שארינג!!!


הפורום היה בהרבה יותר איכותי בלי הפייל שרינג
למה יש סתם עלוקות שנרשמים בשביל הפייל שרינג וזה מסריח
בדוגרי... אני בקושי מוריד משם משהו
אני נכנס לשם פעם בהרבה זמן ומחפש אם יש משהו שאני מכיר וחיפשתי או משהו ששמעתי שהוא טוב
ככה סתם אני לא יושב שם ומוריד כל היום
DjChook
אחים שלי הפייל שארינג זה מקום באמת פצצה שבו אתם מורידים דברים

והבעיה היחידה בו כמו שאמרתם

שזה סתם מעמיס על הפורום...

אבל יש עוד הרבה דברים שמעמיסים, חפיף

כל עוד אנחנו על המפה ואנחנו נשארים על המפה !
Dj Moriano
הפייל שרינג
זה מצד אחד ע-נ-ק ומצד שני סתם אנשים נכנסים רק לשם ואז אתם מתפלאים
שהסרבר עמוס
MoSH_MaN
"מצד אחד להוריד מצד שני לא לזוז

נזק"
DJ-Energy
קיצר
פייל שארינג זה מקום חרא אם יש לך מקומות אחרים להוריד
:D

הליימרים צריכים להבין שאין מצב שהם יראו את הפייל שארינג
לא בשנה ולא בשנתיים הקרובות

ראיתם מה קרה עם ההומו הזה שכל שניה עשה פוסטים של

??..

מילה אחת לסואמפר והוא קפוט!!
;)
MoSH_MaN
הזונות מוחקים לי את הדברים שאני מפרסם!
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הזונות מוחקים לי את הדברים שאני מפרסם!


מי מוחק??
MoSH_MaN
אם הייתי יודע לא הייתי כאן...


ההצעה שלי היא שרק כאלה שמעל

500 או 600 פוסטים

יוכלו להכנס לפייל שארינג

ואז אלו האנשים שמודים לך ולא מוחקים....

אני ישאל את סוואמפ
Agent-Fire
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אם הייתי יודע לא הייתי כאן...


ההצעה שלי היא שרק כאלה שמעל

500 או 600 פוסטים

יוכלו להכנס לפייל שארינג

ואז אלו האנשים שמודים לך ולא מוחקים....

אני ישאל את סוואמפ


אפשר להוריד קצת את המספר... אבל יותר חשוב שסוואמפר יעבור על כל אחד שמבקש גישה ולפי איך הוא התנהג להחליט אם לתת לו או לא...
או שגם למודים צריכה להיות אפשרות הוספת אנשים לשם.

DjChook
quote:
Originally posted by Agent-Fire


אפשר להוריד קצת את המספר... אבל יותר חשוב שסוואמפר יעבור על כל אחד שמבקש גישה ולפי איך הוא התנהג להחליט אם לתת לו או לא...
או שגם למודים צריכה להיות אפשרות הוספת אנשים לשם.


right

לדעתי פשוט צריך מי שמגיע לדרגה של מעל הסופרים

כי מעל זה אין יותר רמות, ואז זה אומר שאתה ותיק
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אם הייתי יודע לא הייתי כאן...


ההצעה שלי היא שרק כאלה שמעל

500 או 600 פוסטים

יוכלו להכנס לפייל שארינג

ואז אלו האנשים שמודים לך ולא מוחקים....

אני ישאל את סוואמפ


רעיון גרוע אחי
אין לאנשים בעיה להגיע ל600 פוסטים
עדיף שזה ישאר ככה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement