|
ג-ז-ע-נ-ו-ת ב-פ-ו-ר-ו-מ-י-ם !!!!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
אין מצב אחים שלי
סוואמפר רוצה כמה שפחות אנשים שם..
תאמינו לי שהפורום היה בהרבה יותר בלי הפייל שארינג!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אין מצב אחים שלי
סוואמפר רוצה כמה שפחות אנשים שם..
תאמינו לי שהפורום היה בהרבה יותר בלי הפייל שארינג!!! |
הפורום היה בהרבה יותר איכותי בלי הפייל שרינג
למה יש סתם עלוקות שנרשמים בשביל הפייל שרינג וזה מסריח
בדוגרי... אני בקושי מוריד משם משהו
אני נכנס לשם פעם בהרבה זמן ומחפש אם יש משהו שאני מכיר וחיפשתי או משהו ששמעתי שהוא טוב
ככה סתם אני לא יושב שם ומוריד כל היום |
|
|
| DjChook |
אחים שלי הפייל שארינג זה מקום באמת פצצה שבו אתם מורידים דברים
והבעיה היחידה בו כמו שאמרתם
שזה סתם מעמיס על הפורום...
אבל יש עוד הרבה דברים שמעמיסים, חפיף
כל עוד אנחנו על המפה ואנחנו נשארים על המפה ! |
|
|
| Dj Moriano |
הפייל שרינג
זה מצד אחד ע-נ-ק ומצד שני סתם אנשים נכנסים רק לשם ואז אתם מתפלאים
שהסרבר עמוס |
|
|
| MoSH_MaN |
"מצד אחד להוריד מצד שני לא לזוז
נזק" |
|
|
| DJ-Energy |
קיצר
פייל שארינג זה מקום חרא אם יש לך מקומות אחרים להוריד
:D
הליימרים צריכים להבין שאין מצב שהם יראו את הפייל שארינג
לא בשנה ולא בשנתיים הקרובות
ראיתם מה קרה עם ההומו הזה שכל שניה עשה פוסטים של
??..
מילה אחת לסואמפר והוא קפוט!!
;) |
|
|
| MoSH_MaN |
| הזונות מוחקים לי את הדברים שאני מפרסם! |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
הזונות מוחקים לי את הדברים שאני מפרסם! |
מי מוחק?? |
|
|
| MoSH_MaN |
אם הייתי יודע לא הייתי כאן...
ההצעה שלי היא שרק כאלה שמעל
500 או 600 פוסטים
יוכלו להכנס לפייל שארינג
ואז אלו האנשים שמודים לך ולא מוחקים....
אני ישאל את סוואמפ |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אם הייתי יודע לא הייתי כאן...
ההצעה שלי היא שרק כאלה שמעל
500 או 600 פוסטים
יוכלו להכנס לפייל שארינג
ואז אלו האנשים שמודים לך ולא מוחקים....
אני ישאל את סוואמפ |
אפשר להוריד קצת את המספר... אבל יותר חשוב שסוואמפר יעבור על כל אחד שמבקש גישה ולפי איך הוא התנהג להחליט אם לתת לו או לא...
או שגם למודים צריכה להיות אפשרות הוספת אנשים לשם. |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
אפשר להוריד קצת את המספר... אבל יותר חשוב שסוואמפר יעבור על כל אחד שמבקש גישה ולפי איך הוא התנהג להחליט אם לתת לו או לא...
או שגם למודים צריכה להיות אפשרות הוספת אנשים לשם. |
right
לדעתי פשוט צריך מי שמגיע לדרגה של מעל הסופרים
כי מעל זה אין יותר רמות, ואז זה אומר שאתה ותיק |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אם הייתי יודע לא הייתי כאן...
ההצעה שלי היא שרק כאלה שמעל
500 או 600 פוסטים
יוכלו להכנס לפייל שארינג
ואז אלו האנשים שמודים לך ולא מוחקים....
אני ישאל את סוואמפ |
רעיון גרוע אחי
אין לאנשים בעיה להגיע ל600 פוסטים
עדיף שזה ישאר ככה |
|
|
|
|