return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Zillion MAGIC TOUR 2006 (Luik) (pg. 2)
View this Thread in Original format
domineesje
dj manu, weet niet welke rol jij speelt voor die zillion on tour
maar klein vraagje geef dj simon b een kans daar achter the turntables :)
dj Elof
Ola, wordt hier mysterieus gedaan over de line-up blijkbaar? :D

't is nochtans simpel: Fou69 & ikzelf. Laatstgenoemde zal twee uur draaien (uren liggen nog niet vast) en hou u maar vast aan uw bretellekes want 't zal bij mij 'jumpvrij zijn'. Retro is relatief: als je Nalin & Kane - Open your eyes in de Markus Schulz remix retro vindt, 'tja, dan ga je dit spijtig genoeg wellicht horen bij mij.

Hmmm, misschien moet ik zo'n tekstballoneke maken met "JUMPFREE DJ" en op flyers en affiches laten zetten als ik ergens draai. :tongue3

Waarmee ik het genre jump niet wil afbreken of minimaliseren. Als 3.000 party people elke week in Complex zitten, 1000 in The Oh en dan eens een pak in Revolution en andere discotheken, then the problem could be with us, being too stubbered to open our eyes and smell the new music. Maar soit :o
(nog steeds onder het motto: trèèènce must never die!)
domineesje
quote:
Originally posted by dj Elof
Ola, wordt hier mysterieus gedaan over de line-up blijkbaar? :D

mysteriues is het niet voor mij, weet al van half december dat jij en frank gingen draaien...
was toen mee met frank bij onderhandelingen, toen nog geen 100% en blabla

maar de vraag is, waarom zegt de frank dan zoiets???

en ja dat vd nico (dj simon b)is gewoon omdat die gast ook van daar is en geef toe draait niet slecht he ;) mss een opstoot :)
dj Elof
Domineesje, wat zegt Frank misschien? Ik heb 'm gezegd dat ik wil komen draaien onder voorwaarden. Je weet het verhaal waarom ik niet meer wou draaien voor Zillion. Ik ga zien hoe deze party afloopt/verloopt en we zien wel.

DJ Simon B ken ik niet? Is dat de resident van daar? Het zou misschien kunen dat die de opwarming doet. I don't know. Nu jump draaien? Frank heeft er niets over gezegd. Eén van mijn voorwaarden was: geen retro. Hij zei letterlijk: "doe maar uw goesting, als je flow trance of zo wil doen, geen probleem".

We zien wel op de party zelf ;)

En men voege het woord bij de daad:

EDIT: in het cartoon-onveilige-klimaat van tegenwoordig - het is maar een grapje hé :D
domineesje
wat hij gezegd heeft weet je dus al he :)

dj simon b is geen resident, maar zou het wel willen, daarom dat ik zeg, van een kans te geven... maar problem is, zoals gekent, belgische clubs en trance :s

ik zou gewoon zeggen laat ulle niet doen door die walekoppen die iets anders willen horen, en ja mss dj simon b als opwarming
moonproject
Hi all !

I'm Simon B, sorry if I don't speak dutch but I'm from Luik...

To answer you Elof I'm not Millenium resident and I don't mix Jump. I'm a Trance dj. I'm hosting Moonproject Show on Warm.FM and I was at Famous for "Planet of the apes" and "THX" parties.

To hear what I'm mixing you can go to http://www.djsimonb.be
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by dj Elof

Prachtig.
Nagib
Door één of andere reden voel ik dit aankomen: :D
lemon squash
to elof: ik meen mij nog ergens vaag te herinneren dat Frankske Verstraeten u toch eens bijna (of daadwerkelijk) op uw gezicht heeft geklopt, oudejaarsavond 2004 als ik mij nie vergis... En daarna kwam de aankondiging da ge nooit meer op feesten van Fouke ging draaien. Hemel intussen opgeklaard ofwa?
domineesje
quote:
Originally posted by lemon squash
to elof: ik meen mij nog ergens vaag te herinneren dat Frankske Verstraeten u toch eens bijna (of daadwerkelijk) op uw gezicht heeft geklopt, oudejaarsavond 2004 als ik mij nie vergis... En daarna kwam de aankondiging da ge nooit meer op feesten van Fouke ging draaien. Hemel intussen opgeklaard ofwa?

alles kan uitgepraat worden he.. ;)
was idd iets dat te grof is voor nog woorden aan vuil te maken
xxx

dj Elof
quote:
Originally posted by lemon squash

Mr. Lemon Squash, u heeft het bij het rechte eind! Om dit niet in het breed en het groot uit te smeren op een forum: ik heb uiteindelijk (na 1 jaar) "ja" geantwoordt om op één party te draaien voor Zillion, twee uurkes, onder de voorwaarde "geen gezever en genen ambras". En de grootste motivatie voor mijzelf was het feit dat ik graag eens in Millenium wou draaien en dat ik mijn goesting mag doen qua muziek.

Just for the record: er is op niemand zijn gezicht geklopt, het was ietske genuanceerder dan dat :p
djcresto
quote:
Originally posted by Nagib
Door één of andere reden voel ik dit aankomen: :D

rofl :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement