return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Zillion MAGIC TOUR 2006 (Luik) (pg. 4)
View this Thread in Original format
dj Elof
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Hoe dikwijls da ik al in diene break "In the beginning there was Jack, and Jack had a groove etc..." gehoord heb :rolleyes:
(in Carré jaja :p )

't zal dan toch niet bij mij geweest zijn! Ik heb het niet voor samples, acappella's, scratches, backspins en al die toeren ;)
Bl@ckOut
^nee idd, ik peins bij Alain
diddi
Soms vraag ik mij af of ze in carré enkel met platen en/of cd's draaien. Twee platen volledig doorheen draaien en toch nog mooi melodiek samengaan, chic! Zoals ik ooit eens Control heb gehoord met idd een mixout bij de break en een mixin van een andere track, en dan mooi op de beat terug samen... technisch héél sterk (als dit live is)!
Xilver
quote:
Originally posted by diddi
Twee platen volledig doorheen draaien en toch nog mooi melodiek samengaan, chic!

Als uw 2 platen in dezelfde toonaard zijn, is dit echt ni moeilijk he.
Bertn
op een fuif durf ik wel eens "he ho captain jack" in die Control-break te gooien:D
Jasperovitsj
Ik smeet er altijd de acapella van Da Rick's Rumble in, succes gegarandeerd :cool:
Kaidreas
ik heb het altijd al gezegd, de carre is voor neger, foorwijven en janetten!
diddi
quote:
Originally posted by Xilver
Als uw 2 platen in dezelfde toonaard zijn, is dit echt ni moeilijk he.

Wel imo als ge recht op de beat wilt mixen.
mrcanon
quote:
Originally posted by Kaidreas

Dus als ik eens ga kom ik u gegarandeerd tegen, Dries? :p
Xilver
quote:
Originally posted by diddi
Wel imo als ge recht op de beat wilt mixen.

Beatmatchen, phasematchen en dezelfde toonaard = deftige overgang met perfect bij elkaar passende melodiën. Vb: Sander Van Doorn - SOS met M.I.K.E. - Massive Motion. Akkoord, der zitten in beide platen ni echt een complexe melodie, maar de toonaarden zijn dezelfde, en dat geeft dat als uw phasematching perfect zit, dat deze platen elkaar perfect aanvullen.

Eagle`
quote:
Originally posted by Kaidreas

Damn zwaar 2nd that, ene keer natoe geweest, alle eigelijk 2 keer (omda eef het is vroeg). Jamais ziede mij daar nog binnen janettekot eerste klas
Wildfir3
NOG erger dan de drie patrijzen? :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement