return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Zillion MAGIC TOUR 2006 (Luik) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Xilver
Frankske is een klein driftkikkerke he. Joeng toch, wa kan ik die kerel toch absoluut ni af he :p
lemon squash
quote:
Originally posted by dj Elof
twee uurkes, onder de voorwaarde "geen gezever en genen ambras". En de grootste motivatie voor mijzelf was het feit dat ik graag eens in Millenium wou draaien en dat ik mijn goesting mag doen qua muziek.

Works for me :)
Hoop da der inderdaad genen ambras van komt. Suxes dermee!
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Xilver
Frankske is een klein driftkikkerke he. Joeng toch, wa kan ik die kerel toch absoluut ni af he :p

Ik heb ne prof die verdacht har op Frank Verstraeten lijkt. Alleen is hij wel ne kop groter, maar voor de rest...:nervous:
FUSyke
Ik denk dat ik ergens heb gelezen dat de Vlaamse editie in de Brielpoort in Deinze zal plaats vinden.
domineesje
quote:
Mr. Lemon Squash, u heeft het bij het rechte eind! Om dit niet in het breed en het groot uit te smeren op een forum: ik heb uiteindelijk (na 1 jaar) "ja" geantwoordt om op één party te draaien voor Zillion, twee uurkes, onder de voorwaarde "geen gezever en genen ambras". En de grootste motivatie voor mijzelf was het feit dat ik graag eens in Millenium wou draaien en dat ik mijn goesting mag doen qua muziek.

Just for the record: er is op niemand zijn gezicht geklopt, het was ietske genuanceerder dan dat :p

check mail :conf: :eyes:
dj Elof
Hahaha, de miserie begint alweer... er wordt aangekondigd dat ik retro kom draaien. Mis poes! :D
mrcanon
Van mij moogt ge heel diene bak mee retroplaten in Verstraeten zijne nek smijten, dat hij ze zelf oplegt :p :D Zegt hem aub dat hij wa achterkomt
diddi
quote:
Originally posted by mrcanon
Van mij moogt ge heel diene bak mee retroplaten in Verstraeten zijne nek smijten, dat hij ze zelf oplegt :p

^ Oooow nee! :nervous:

:tongue3 :haha:
Kaidreas
quote:
Hahaha, de miserie begint alweer... er wordt aangekondigd dat ik retro kom draaien. Mis poes! :D

volgens mij zijt ge gewoon ne retro dj, maar wilt ge dat niet toegeven. ge zijt mss nog niet klaar om uit u kast te komen.
beetje zoals een closet-gay maar dan een closet-retrodj. kom elof geef gewoon toe, we hebben u spel wel door ze
dj Elof
quote:
Originally posted by Kaidreas
volgens mij zijt ge gewoon ne retro dj, maar wilt ge dat niet toegeven. ge zijt mss nog niet klaar om uit u kast te komen.
beetje zoals een closet-gay maar dan een closet-retrodj. kom elof geef gewoon toe, we hebben u spel wel door ze

Aan wat hebt gij weeral gesnoven deze avond? :D
Maar je hebt gelijk, ik leef gewoon voor retro, Junk Project - Control, liefst met de break uit draaien en beginnen scratchen met Imagination of ... "I've come down from the mountain to save the day"... damn, ge hebt mij door!

:tongue3

TOR
tjah je moet de breakdown toch met íets opvullen hé.. anders staan de mensen daar maar wat met hun vingers te draaien :D
Bl@ckOut
quote:
Junk Project - Control, liefst met de break uit draaien en beginnen scratchen met Imagination of ... "I've come down from the mountain to save the day"...

Hoe dikwijls da ik al in diene break "In the beginning there was Jack, and Jack had a groove etc..." gehoord heb :rolleyes:
(in Carré jaja :p )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement