return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Tijs gaat toch maar niet trouwen (pg. 2)
View this Thread in Original format
ZZandirt
quote:
Originally posted by drpeer_holland
Nu maar hopen dat hij zich helemaal op de muziek gaat storten en dat ISOS5 beter wordt dan ISOS4 :D


ghehehe ik voel nu al een smartlappentrance album aankomen......te beginnen met een tosti(hamkaastomaat)-remake van Shivers...: hoooooooow could it end this way??? (jankstem van treintje westerbork als leadvocal)


kan niet wachten op de release:haha: :haha:
Loraine
quote:
Originally posted by ZZandirt
pittige reactie dearest....

i sense.....


ervaring?


Pittig ? :o Tis gewoon toch zo...ja toch, niet dan ? :nervous:
Ik (en jij ook, lekkere ouwe knar dat je bent :toothless ) ben geen 18 meer :eek: dus ja...ervaring op onze leeftijd op dit gebied is wel te verwachten...dearest dirtje :p

Twas zelfs nèt nog op 538 voordat ze Vlucht 112 gingen draaien (dat Tijs weer single is). :wtf: Blijkbaar is dit ècht groot nieuws :stongue:
Loraine
quote:
Originally posted by ZZandirt
ghehehe ik voel nu al een smartlappentrance album aankomen......te beginnen met een tosti(hamkaastomaat)-remake van Shivers...: hoooooooow could it end this way??? (jankstem van treintje westerbork als leadvocal)


kan niet wachten op de release:haha: :haha:


I sense.....





SARCASM ?! :thepirate
ZZandirt
quote:
Originally posted by Loraine


Twas zelfs nèt nog op 538 voordat ze Vlucht 112 gingen draaien (dat Tijs weer single is). :wtf: Blijkbaar is dit ècht groot nieuws :stongue:


goed management: onzinnieuws is ook nieuws...... net als zijn logeerpartijtje bij BT...

bladiebla.....als de naam tiesto maar vaak genoeg genoemd wordt.... barf..

ga muziek maken man!!!!!! being single is altijd beter voor een dj..... kijk naar jean.... plezier in het draaien!!! (over de skillzz heb ik het verdr niet)..


laat 'm nou maar weer eens een onvervalste ouderwetse stamptranceplaat maken, met wat proginvloeden en een erik e sound ergens in het midden...!!! hoor je mij niet meer over tiesto...ghehe
jp
Alles wat Tiesto maakt is dan wel gejat of door anderen bedacht :p
Cosmic
Ach ja, love comes again...
ZZandirt
quote:
Originally posted by Cosmic
Ach ja, love comes again...


tracklist

1. AvB - Shivers (tosti-ham-kaas-tomaat "hold da mayo" re-edit ft. treintje Westerbork
2. Tiesto - Love comes again (tosti original (clean rework vs BT's bass)



suggesties?
ZZandirt
quote:
Originally posted by Loraine
I sense.....






SARCASM ?! :thepirate


zeggiktoch....

plv. PMS.

























y'know..
Cosmic
quote:
Originally posted by ZZandirt
tracklist

1. AvB - Shivers (tosti-ham-kaas-tomaat "hold da mayo" re-edit ft. treintje Westerbork
2. Tiesto - Love comes again (tosti original (clean rework vs BT's bass)



suggesties?


Tiesto ft Jan Johnston - Close to you (Oops I just scrabbed my ass re-work PvD-edit.

Zoiets?
AirPole
quote:
Originally posted by Cosmic
Ach ja, love comes again...









:D

jp
Fight2006
Dag String
Tragic
Just me
Loraine
Lethal Love
When She Left
In HER memory
He Came, she didnt
A Tear in Public
Caught Me ing another woman (DJ Tiesto's Unfaithful Remix)
Gimme Some White Sugar

Ik krijg gewoon trek van deze draad ! Ben ff TOSTIE pakken... uhhhh bakken :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement