return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Tijs gaat toch maar niet trouwen (pg. 3)
View this Thread in Original format
Ultravibe!
Of gewoon zijn zijn nieuwe plaat, The loves we lost.:toothless

Maar boeiend. Ik denk dat iemand als Tiesto meer lekkere wijven kan krijgen dan wij hier allemaal bij elkaar, dus al dat gebitch om zijn kapotte relatie lijkt me ook wat kinderachtig.:D
ZZandirt
quote:
Originally posted by Ultravibe!
Of gewoon zijn zijn nieuwe plaat, The loves we lost.:toothless

Maar boeiend. Ik denk dat iemand als Tiesto meer lekkere wijven kan krijgen dan wij hier allemaal bij elkaar, dus al dat gebitch om zijn kapotte relatie lijkt me ook wat kinderachtig.:D

toch wel kut voor hem, (en din) maar het lijkt me een bewuste carriere-keuze van beiden. niet miepen dus inderdaad, want zielig is ie echt niet...
ik hoop oprecht dat ie wat inspiratie vind in LA. je smaak of niet, een kwaliteits-artiest is het wel. (soms:D)
Ultravibe!
quote:
Originally posted by ZZandirt
toch wel kut voor hem, (en din) maar het lijkt me een bewuste carriere-keuze van beiden. niet miepen dus inderdaad, want zielig is ie echt niet...
ik hoop oprecht dat ie wat inspiratie vind in LA. je smaak of niet, een kwaliteits-artiest is het wel. (soms:D)

Idd. Alleen snap ik niet dat mensen het nodig vinden om Tiesto's prive-leven te ontleden op de diverse boards. Laat hem dat lekker zelf uitzoeken. En ik kijk ook uit naar zijn nieuwe ISOS. :)
Loraine
Ik ga niet in herhaling treden.... :o
quote:
Originally posted by Loraine
Wat een onzin...je groeit niet uit elkaar omdat je het beiden te druk hebt met je eigen carrière maar omdat je blijkbaar niet genoeg bereid bent om te investeren in je relatie :rolleyes:
Altijd bizar dat mensen het dan zoooo brengen :o

Maar goed...dat soort dingen gebeuren en zijn zeker GEEN headlines imo

Maar de tracklist so far is iig "inspirerend" :cool:

tracklist

Shivers (tosti-ham-kaas-tomaat "hold da mayo" re-edit ft. treintje Westerbork
Love comes again (tosti original (clean rework vs BT's bass)
Close to you (Oops I just scrabbed my ass re-work PvD-edit)
Fight2006
Dag String
Tragic
Just me
Lethal Love
When She Left
In HER memory
He Came, she didnt
A Tear in Public
Caught Me ing another woman (DJ Tiesto's Unfaithful Remix)
Gimme Some White Sugar
The Love He Lost
franzelare
het is vooral een geval van vette pech voor haar!
want zij dacht natuurlijk binnen te zijn en moet nu zelf echt wat gaan doen voor de kost en niet alleen als model in de whekamp staan :p
Loraine
Gelukkig heeft Tijs prima gezelschap in bed om hem te troosten, mochten er niet direct chicas voor handen zijn:

ZZandirt
quote:
Originally posted by franzelare
het is vooral een geval van vette pech voor haar!
want zij dacht natuurlijk binnen te zijn en moet nu zelf echt wat gaan doen voor de kost en niet alleen als model in de whekamp staan :p

waanzin...
jp
quote:
Originally posted by ZZandirt
waanzin...

Ze is gewoon een golddigger
Muppy
jp
Hij vindt vast wel weer een soulmate :p

Cosmic
quote:
Originally posted by jp