|
Tijs gaat toch maar niet trouwen
|
View this Thread in Original format
| jp |
Tijs Verwest, oftewel dj Tiësto, en fotomodel Monique Spronk hebben hun verloving verbroken. Dat maakte de manager van de wereldberoemde Nederlandse dj bekend. Het tweetal had al enkele jaren een relatie en maakte in 2004 bekend te gaan trouwen. De dj en het model hebben in goed overleg besloten uit elkaar te gaan. ,,Tijs en Monique hebben allebei een bloeiende carrière, waardoor ze te weinig tijd hadden voor elkaar. Ze zijn langzaam uit elkaar gegroeid'', aldus de manager. Het voorgenomen huwelijk, waarvoor nog geen datum was geprikt, is dus van de baan. ,,Maar ze blijven goede vrienden.

 |
|
|
| Teknikol |
| en het is nog wel zo'n schattig kaasmeisje |
|
|
| jp |
| Hij schijnt met een Tjechisch mokkel in LA te zijn gespot... |
|
|
| AirPole |
| Las dit vanmorgen in de Spits ja... Kijk we kunnen er allemaal wel grappen over maken, maar als ik het zelf zou hebben, zou ik wel vet balen. Gewoon uit mekaar gegroeid, omdat je het allebei te druk hebt met de carriere. Das best zuur. Crule world. |
|
|
| MdJ |
| Mja nogal balen voor ze, maar goed, wat wil je als je ieder zo'n druk leven hebt. |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by jp
Maar ze blijven goede vrienden. |
Ah, alleen af & toe nog ff doppen dus :)
Dat zou mij ook nog wel lukken zo haha :clown: |
|
|
| Loraine |
Wat een onzin...je groeit niet uit elkaar omdat je het beiden te druk hebt met je eigen carrière maar omdat je blijkbaar niet genoeg bereid bent om te investeren in je relatie :rolleyes:
Altijd bizar dat mensen het dan zoooo brengen :o
Maar goed...dat soort dingen gebeuren en zijn zeker GEEN headlines imo |
|
|
| jp |
| Voor je het weet wordt ie met Paris Hilton gesignaleerd :nervous: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Loraine
Wat een onzin...je groeit niet uit elkaar omdat je het beiden te druk hebt met je eigen carrière maar omdat je blijkbaar niet genoeg bereid bent om te investeren in je relatie :rolleyes:
Altijd bizar dat mensen het dan zoooo brengen :o
Maar goed...dat soort dingen gebeuren en zijn zeker GEEN headlines imo |
pittige reactie dearest....
i sense.....
ervaring? |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Loraine
Wat een onzin...je groeit niet uit elkaar omdat je het beiden te druk hebt met je eigen carrière maar omdat je blijkbaar niet genoeg bereid bent om te investeren in je relatie :rolleyes:
Altijd bizar dat mensen het dan zoooo brengen :o
Maar goed...dat soort dingen gebeuren en zijn zeker GEEN headlines imo |
vind ik ook. Het is gewoon makkelijker om het zo te zeggen dan "ze voelden niet meer genoeg voor elkaar" of iets in die trance..
edit: zo goed jp? |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Unique2701
trant |
trance ;) |
|
|
| drpeer_holland |
| Nu maar hopen dat hij zich helemaal op de muziek gaat storten en dat ISOS5 beter wordt dan ISOS4 :D |
|
|
|
|