|
Filterheadz Pres. Orange 3 - Your Eyes (Pillow One Deep Mix) - מתנה ממני
|
View this Thread in Original format
| Pillow One |
מכיוון שהיום גיליתי שמישו איכשהו השיג ת'גרסה המלאה ולחצי עולם יש את זה כבר אז אין מצב לשחרר את זה אז החלטתי לשתף אותכם...זאת אחת העבודות הטובות שלי והווקאל פה אין מה לדבר בכלל
הנה:
http://www.mytempdir.com/472729
תהנו
;)
מאור ל.
(Verny\Pillow One\Angelstyle\Maor Levi\Maori\Jams Brothers) |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Pillow One
מכיוון שהיום גיליתי שמישו איכשהו השיג ת'גרסה המלאה ולחצי עולם יש את זה כבר אז אין מצב לשחרר את זה אז החלטתי לשתף אותכם...זאת אחת העבודות הטובות שלי והווקאל פה אין מה לדבר בכלל
הנה:
http://www.mytempdir.com/472729
תהנו
;)
מאור ל.
(Verny\Pillow One\Angelstyle\Maor Levi\Maori\Jams Brothers) |
כלב מי שעשה את זה!!!!! וגם טיפש !!!!
מאור באמשלי שמעתי רמיקס אחד שעשית עזוב אהבתי לא אהבתי..
פתחת אותו הכי טק-טראנס קטלני שיש אחי! ממש האזנתי לקצב בשוקיות מיקצועי ברמות שולטות |
|
|
| Pillow One |
תודה אחי דווקא לא אהבו אותו הרבה...
אני מנסה להיות כמה שיותר ייחודי
:) |
|
|
| ROBERTO |
מאור אני עדיין מחכה לרמיקס לבוב מארלי...!!!
בהצלחה בהמשך. |
|
|
| gErver |
קטע מסריח,
איך בכלל השיגו את זה ?
הטראק נעים לשמיעה, אבל לא ממש נגע בי
הווקאל יפה.
בכל מקרה תודה על השיתוף,
אני מבסוט על ליטל.. משמיע את הטראק לכל העולם ואשתו |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YoraY
כלב מי שעשה את זה!!!!! וגם טיפש !!!! |
יש הרבה כלבים כאלה
אני מקווה שיום אחד הם יקבלו קנס שיגרום להם לשכוח בכלל שהם אי פעם רצו להיות ריפרים
זו עוד הזדמנות להגיד כמה עצוב זה שאין היום כביכול (רק למראית עין של אדם שמוריד ממילא 2899387904 קטעים ביום ולא רואה את עצמו נחשף למוזיקה בלי זה) אף אלטרנטיבה לקבוצות השחרור הארורות שמשחררות קטעים
אני לא חושב שאני לא מעודכן במוזיקה
וזה למרות שלא הורדתי שום קטע לא חוקי כבר שנה וכמה חודשים
מקווה שכל משיחשוב על לעשות תמעבר הזה יזכור שיש אלטרנטיבה ולא חייבים תמניאקים שהורסים לעשרות יוצרים כמו מאור כל יום את הסיכוי להחתים קטעים מסוימים
לגבי הקטע
קטע מדהים המקור ואני חושב שמאור עשה עבודה טובה |
|
|
| DJMIKE |
כמו שכבר אמרתי במקום אחר:
יש סיכוי למצוא את מי ששחרר את זה? צריך לאתר ולהשמיד אותו :עצבני אש:
ולשיר עצמו:
כבר אמרתי את זה פעם אחרי ששמעתי אותו בסט
פשוט רימקס מ-ה-מ-ם
באמת אחי, פשוט מדהים, איך מתאים לי עכשיו בלילה
משיכות גיטרה, בייסליין עדין, צלילים משובחים, הווקאל מדהים בסגנון בריאן אדמס ב Don't Give Up
פשוט רימקס גדול
אם עוד זה ייצא אישהו, אני מביא את התלקיט
ענק ::Rockin':: |
|
|
| YoraY |
רגע יגאל..
כמה קטעים באחוזים מהקטעים שמועמדים לשיחרור לא נחתמים בגלל שהם משוחררים לאינטרנט? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
רגע יגאל..
כמה קטעים באחוזים מהקטעים שמועמדים לשיחרור לא נחתמים בגלל שהם משוחררים לאינטרנט? |
שניה הוא ילך להביא תקלסר עם הדוח החודשי והוא יגיד לך |
|
|
| YoraY |
בערך נו...... מהידע הכללי שלו, לא ציפיתי לתשובה 20.66
כי לי אין מושג ...
מצידי שיענה ב"אחד ל" ..ד |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
שניה הוא ילך להביא תקלסר עם הדוח החודשי והוא יגיד לך |
חחחחחחחחחח
:haha: :haha: :haha:
הרגת אותי מצחוק יציאה גדולה!
יוראי - חלק מבוטלים חלק יוצאים בכל זאת זה תלוי כמובן באיזה שלב הקטע יוצא
אם הקטע כבר חתום בלייבל והלייבל כבר השקיע כסף בקידום הקטע והגלגל שמניע את העניינים בדרך לשחרור הקטע באופן חוקי החל לזוז סביר מאוד להניח שלמרות הכל הקטע ישתחרר
הבעיה היא עם קטעים שאמורים לצאת כביכול כנראה כוייטלייבל כמו הרמיקס של מאור
אני מניח שהוא ניסה להחתים את זה ללייבל ולא להוציא את זה כוויט וזה לקח יותר זמן
בזמן הזה עד החתימה כשמשחררים תקטע והוא עדיין לא חתום או שבדיוק נחתם
הכדאיות של ההשקעה שעדיין לא נעשתה נשקלת מחדש ועשויה כמובן לגרום ללייבלים לוותר על השחרור שלו
זה קורה לא מעט לצערנו
וכמעט כל יוצר בעיקר יוצרים צעירים שתדבר איתם על זה יספרו לך על קטע או שתיים לפחות שפספסו חתימה בגלל הנושא הזה |
|
|
| Dj-sh |
| אני אמנם לא כותב פה לעיתים קרובות אבל חייב להגיב .... הקטע הזה שלך פשוט מהמם , תמשיך ככה יש לך כישרון ענק וכמה כיף לדעת שהכישרון הזה משלנו |
|
|
|
|