|
Sverige vs. Finland - Vilka vinner hockeyfinalen på söndag ???
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
En så klassisk ishockeyfinal på söndag !
Det finns nog inget som är mer prestige inom landslagshockey än en final mellan Sverige och Finland !
Så vilka tror du vinner ? Rösta i pollen !
.............SVERIGE......... eller..........FINLAND

|
|
|
| zoric |
| SVERIGE!!!!!!!!! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Gate 42 |
Tror nog vi måste skärpa till oss rejält om vi ska ha en chans mot finnarna. De har varit duderstarka genom denna turnering.
Men självklart så hoppas jag på blå-gult guld! :D |
|
|
| Laszlo |
| SAKU SAKU! Vågar inte rösta på pollen :| |
|
|
| Dragon Kick |
Sett till hur vi finnar har spelat hitills så säger ju det ganska klart i vilken form laget är...tror inte Finland nånsin haft ett lika bra lag i ett mästerskap.
Däremot så brukar matcherna mot just Sverige bli speciella och det spelar ingen roll hur det har gått i tidigare matcher, nästintill omöjligt att förutspå matchen.
Men men, jag röstade, så jag tror ju egentligen mer på att ett lag står där på söndag med guldet än på det andra.
Suomi tar guldet;) |
|
|
| reveal |
| Jag har faktiskt ingen aning. Om inte Sverige hade spelat så bra som de gjorde igår hade jag nog tippat på Finland, men nu är jag osäker. Hoppas såklart på Sverige ;) |
|
|
| zoric |
| Mindre än en timme kvar till matchen. |
|
|
| Mr.Mystery |
You're going down, bitches ;)
Seriously though - let's hope you won't lose on purpose this time :p |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
You're going down, bitches ;)
Seriously though - let's hope you won't lose on purpose this time :p |
vi pissar på finland |
|
|
| zoric |
HAHAHHAHAHA :haha:
Vi pissar på Finland :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Ska rent symboliskt gå till spegeln och klämma en finne... om jag har nån :D |
|
|
| zoric |
Jävlar vilket bra första boxplay av Sverige. Vi har haft 3 chanser i det. Grymt bra!
Håll i det här nu! :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
|
|