|
John Digweed @ Day Party_Dekel Beach,Eilat 4.3.06__Video
|
View this Thread in Original format
| omergunr |
לאדע למה הביאו אותו.. ראיתי אתמול את השידור.. בסט שלו בקושי רקדו..... כאליו סתם באו לעמוד שם.. :\:rolleyes:
נירא לי יותר התלהבו שם מסקאזי ויהל :( |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by omergunr
לאדע למה הביאו אותו.. ראיתי אתמול את השידור.. בסט שלו בקושי רקדו..... כאליו סתם באו לעמוד שם.. :\:rolleyes:
נירא לי יותר התלהבו שם מסקאזי ויהל :( |
זה בטוח
כי אנחנו בישראל
בירת הטראנס של העולם
:wtf: |
|
|
| omergunr |
שיביאו אותו למועדון :disbelief
סתם ביזבוז מה שהיה שם |
|
|
| DjChook |
אמרתי לכם
But you just didn't want to listen :) |
|
|
| YoraY |
וואי כה עכשיו אני קולט את זה ובעודי רוצה לפרסם פה אני רואה שאתה כבר פרסמת
בכל אופן חזק חזק:>
אבל הכי מצחיק זה לראות תישראלים איך הם לא מבינים מה המוזיקה רוצה מהם... |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by omergunr
לאדע למה הביאו אותו.. ראיתי אתמול את השידור.. בסט שלו בקושי רקדו..... כאליו סתם באו לעמוד שם.. :\:rolleyes:
נירא לי יותר התלהבו שם מסקאזי ויהל :( |
חן אמר פה שזו מסיבת כסף והתווכחתי איתו על זה
לא שאני מצדיק אותו עכשיו 100% אבל כן האנשים שעשו אותה קודם חושבים על לעשות כסף אז אני מניח שההחלטה להביא אותו הגיע מטיפשות
"הי.. די ג'י גדול היה בארץ בואו נביא אותו שוב אנשים יבואו נעשה בוחטה"
כאילו הם לא חושבים מה הסיגנון שלו, מה באופנה היום וזה... לדעתי הם מודעים ומסרבים להודות בעובדה שלהביא אותו היה די טעות...
שמעו בסופו של דבר הוא עולה הון.. |
|
|
| omergunr |
לא הבנתי אותך...
היו באים אותם כמות של אנשים עם הוא היה בא או לא היה בא.. מי שם עליו ביכלל? :rolleyes:
אף אחד לא זז מתי שהוא ניגן....
אנשים באו לראות את סקאזי ויהל..
המאגרנים היו עושים יותר כסף עם הוא לא היה בא.. כי הוא עלה להם המון כסף... ראסמי 5% באו בשביל לראות אותו? וגם פה אני מגזים... סתם חארטה... היו מביאים את עופר ניסים וביכלל היה להם פיצוץ וגם עולה להם יותר זול...
:sadgreen: |
|
|
| DjChook |
| דיי יוראי אני מסמיק ;) |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by omergunr
לא הבנתי אותך...
היו באים אותם כמות של אנשים עם הוא היה בא או לא היה בא.. מי שם עליו ביכלל? :rolleyes:
אף אחד לא זז מתי שהוא ניגן....
אנשים באו לראות את סקאזי ויהל..
המאגרנים היו עושים יותר כסף עם הוא לא היה בא.. כי הוא עלה להם המון כסף... ראסמי 5% באו בשביל לראות אותו? וגם פה אני מגזים... סתם חארטה... היו מביאים את עופר ניסים וביכלל היה להם פיצוץ וגם עולה להם יותר זול...
:sadgreen: |
חח נו אז תמבין מה אני אומר.. שזה מטופש..?
אני עוד אמרתי ג'ון דיגוויד לקהל האיכותי שיש בארץ אבל איפה.....בתוך ההמון הזה תבקושי רואה את אותו קהל שבא לדיגוויד..
באמשלי אם מביאים אותו עוד פעם לאירוע כזה זה כל כך מטופש שה' יהרוג אותי.... |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by coby
איזה שדרן פאג |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
פאג פאג אבל הייתי מת להעביר תשידור הזה במקומו:> |
|
|
|
|