return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
פורים-הפקה מטורפת בורטיגו עם גיא פדרמן לשמיניסטים\חוגרים
View this Thread in Original format
DJ Alex E.
נתחיל בזה
אני לא יחצן
ההודעה על המסיבה היא כשרות לפורום וכשרות לאנשים בגיל היותר רך שמתקשים להיכנס להפקות איכות באומן\ווקס\מקסים\דום\וואטאבר

אז ככה
14\3
במועדון הורטיגו שממוקם בקיבוץ רמות דוד(חצי שעה מחיפה,חצי שעה מטבריה)
משתה פורים הגדול
פתיחת שערים ב11 וחצי
על התקליטיה:ברחבה המרכזית גיא פדרמן,הזכור לכולכם לטובה מתוכנית הרדיו הקבועה שלו בימי שישי ב7 עד 10 ברדיו חיפה בה הושמע מיטב הפאנקי האוס,פרוג ואפליפטינג טראנס
פדרמן הוא אחד(אם לא ה-( הדיג'יים הטובים בארץ בתחום הטראנס המלודי עם קשרים הדוקים מאד עם ג'ונו גראנט(אבאב & ביונד) ולא מעט אנשים אחרים מה שאיפשר למאזינים לשמוע לא מעט סטים אקסקלוסיביים של מיטב הדיג'יים בעולם בתוכנית שלו,כמו גם לא מעט אנריליסים ופרומואים שהגיעו לשולחנו
ישנן עוד 2 רחבות,אחת של ישראלית ואלטרנטיבי ואחת של שחורע ורעפ אבל כאילו שזה מעניין מישהו
פעם אחרונה שבדקתי כאמור,הסגנון של פדרמן כלל פאנקי האוס,קצת ניו יורק\טרייבל,פרוג טראנס ואפליפטינג טראנס
לא מן הנמנע שבהתחלה הוא יאלץ לשים דברים שנוטים קצת יותר לכיוון המסחרי,אבל אחרי שהוא יעשה קצת ממה שהמפיקים דורשים ממנו,אני מאמין שהוא יקח אותנו למסע תענוגות
אפילו בתור אחד שלא בדיוק חובב טראנס כיום אני מצפה לשמוע אותו
חברי הפורום כאן בוודאי שיהנו

וקבלו את הממתק של הערב:
על משתה פורים שמעתם?אז קבלו מסיבה בה במהלך כל הערב האלכוהול חינם !!
חינם אין כסף !!!
כדי שנוכל למלא את המצווה התנכית:"לשתות עדלאידע קלאבר את ההבדל בין דיגוויד לסקאזי"

המסיבה בעיקרון היא לשמיניסטים אבל כמובן שגם חוגרים שרעבים לאיזה מסיבת מלודיות משובחת יתקבלו בברכה
וודאי ישאלו כאן את השאלה האם אנשים מתחת לגיל 17-18 יכולים להיכנס
התשובה היא:לא יודע
אני לא יודע אם יבדקו תעודות זהות בכניסה או לא
וגם אם מישהו פה יתקע בכניסה,אני יכול לדאוג שיכניסו אותו(בתנאי כמובן שאותו חבר מדובר לא נראה כאילו יצא מהגנון וגם בתנאי שאותו חבר מדובר "שכח" את תעודת הזהות שלו בבית)

כרטיס במכירה מוקדמת במחיר של 45 שקלים ניתן לקנות דרכי
אז כל מי שרוצה פרטים\כרטיס\או סתם לחטוף עצבים שהוא לא יכול להגיע יכול לדבר איתי באיסיקיו
95521044
מסנג'ר
[email protected]
או בפלא
0524493871

נתראה במסיבה :)
-AP-
זה לא באותו תאריך של המסיבה של 99? אני חושב שאני אעדיף לשמוע את איתי מנגן :)
בכל יום אחר, לא הייתי חושב פעמיים.
Dj Alex (ISR)
קצת רחוק לי.. קצת..
gErver
הייתי בורטיגו פעם ראשונה לפני שבוע,
ציפיתי למוסיקה קצת יותר איכותית,
מוסיקה שחורה תפסה את רוב הערב בכל הרחבות
לאן שלא ברחתי הייתה מוסיקה שחורה
וגרוע מזה שכבר הגיע הקטע של האוס
זה היה דאנס בהפקות ישראליות מסחריות שלא מגיעות אפילו לרמה של עופר ניסים
הפקות אינטרנט, סוג של בוטלגים לכל מני שירי נוער דביקים

התיקלוט היה חובבני, מעברים מדאנס לשחורה לרוק ומה לא
בקיצור אני לשם לא חוזר בעתיד הקרוב

אין לי שום דבר נגד אף אחד,
פשוט לא נהנתי והכרחתי את עצמי לעמוד ברחבה.

עכשיו.. כל העניין לא מסתדר לי עם פדרמן שהוא תקליטן טוב
אז לפי מה שאני מבין, זאת המתכונת שהקהל שם אוהב
תכלס נראה לי שכולם נהנו מהמוסיקה, והיה די שמח
אבל אווירה של מועדון כמו שאני רוצה ממש לא,
זהו.. מצטער על הדיכוי
אבל זה ישב לי על הלב.
DJ Alex E.
חח נשמע כמו מסיבת נוער\חיילים טיפוסית
השאלה היא
אתה בטוח במאה אחוז שזה פדרמן שתיקלט שם?
gErver
אני לא בטוח לגמרי,
וכן חופשי מסיבה טיפוסית..

?! זה רק אני או שנדיר ליפול על מסיבה טובה בצפון
Tarantula
צריך לדעת למצוא את המסיבות השוות...:)
אבל תכלס.. בצפון.. המצב קשה..
gErver
ספרי לי על זה..

אין לאן.. ואם כבר יוצאים אז צריך להשתכר ולאבד תהכרה בשביל להנות

פשוט אין ליין איכותי אחד בצפון!

פה ושם מסיבות פרטיות או מסיבות טבע
וגם שם לא קל..

מה צריך לעשות בשביל להנות במדינה הזאת ??

ובקשר למסיבה המדוברת בטרד,
הייתי רוצה לדעת בוודאות שתהיה מוסיקת טראנס איכותית
והייתי בא בלי לחשוב פעמיים..
DJ Alex E.
אכן המצב בצפון קשה
מאז ומתמיד
אפילו האומן לא שרד פה יותר משנה
מה שכן
שבסיטיהול בימי שבת יש ליין בהחלט מומלץ
ליין שדוגל במוסיקה אנדרגראונדית לסוגיה
בין אם זה מינימל ואלקטרו מחתרתי,בין אם זה דראם&בייס וברייקביט מלוכלך ואפילו היפהופ מחתרתי(ולא פיפטי סנט ושאר אמטיוי ולשם שינוי גם עם דיג'יים שיודעים לעבוד על פטיפון ולעשות סקראצ'ים)
אישית לא הייתי שם עדיין.אבל חברים רבים שמבינים עניין במוסיקה מדווחים על מוסיקה איכותית,קהל טוב ואווירה שגורמת לך לתהות האם אתה באמת בחיפה או שבמקרה התבלבלת והגעת לאפטר פורים באומן
בכל מקרה,אני הולך לבדוק את העניין מקרוב ביום שבת הזה בלי נדר
בהחלט מומלץ לבקר שם לכל הצפוניים וגם אנשי המרכז
אם מישהו מעוניין להצטרף אלי בשבת הזאת,אתם מוזמנים :)

בקשר לורטיגו
באמת גבר גבר כדאי שתבדוק אם זה היה פדרמן כי זה ממש לא נשמע כמוהו
וכשמדובר בפדרמן אתה יכול לדעת בוודאות שיהיה טראנס איכותי
אולי לא מהשעה הראשונה אבל נוכח עובדה שהוא ינגן ברחבה המרכזית במשך כל הערב,צפה למקצבים האוסיים שינענעו את התחת שאחריהן יבואו מלודיות שואגות
אתה הרי לא מצפה מבנאדם שמחובר ישירות לווריד של סצנת הטראנס באירופה לא לפנק את הקהל במה שהוא באמת אוהב
כמו שאמרתי
יש גבול לכמה שהוא יכנע לתכתיבים של המשקיעים
אז בשביל שלא יחפרו לו אולי הוא יתן שעה ראשונה,כשהמועדון רק מתמלא, של שחורע ומסחרה
אבל אם לא תהיה מינימום שעה(מינימום!)של מוסיקה איכותית,אני אשנה את החתימה שלי ל
Offer Nissim is a Godd

נ.ב:איפה אתה גר גבר גבר?
נ.ב 2 :אני יודע שאתה נהנה מזה שקוראים לך גבר גבר אבל הייתי שמח לדעת את השם האמיתי שלך :)
נ.ב 3:גברת טרנטולה(גם את השם שלך אני לא יודע),את מוזמנת לראות במקרוב גם בימי שבת בסיטיהול וגם במסיבה המדוברת שפה ושם ניתן למצוא משהו טוב
נ.ב 4:לבחור עם השם היפה שכתב שזה רחוק לו
אלא אם אתה גר בבאר שבע\אילת,זה לא באמת רחוק :)
ROBERTO
נשמע מעולה אבל אני במסיבה של 99 מצטער

DJ Alex E.
כן רוברטו זכור לי שאתה מאנשי בי יו ;)
מה עם מישה וגולן הם עוד חופרים בשטח?
בכל מקרה,אני מבין שרוב אנשי המרכז הולכים למסיבה הזאת של בי יו
אז תהנו
כאמור
הורטיגו זה תחלופה לצפוניים שבחברי הפורום
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
כן רוברטו זכור לי שאתה מאנשי בי יו ;)
מה עם מישה וגולן הם עוד חופרים בשטח?
בכל מקרה,אני מבין שרוב אנשי המרכז הולכים למסיבה הזאת של בי יו
אז תהנו
כאמור
הורטיגו זה תחלופה לצפוניים שבחברי הפורום


מקווה שיהיו מספיק אוהבי אלקטרונית שיתנו את הטון על הרחבה כשהחומרים הללו יתחילו להתנגן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement