return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
צריך עצות לדיסק (pg. 2)
View this Thread in Original format
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Flotser
אני ככה לא נוהג לצרוב הרבה דיסקים כי גם ככה כל הזמן מתעדכנים לי השירים במחשב אבל וואללה בדיוק צרבתי דיסק לפני איזה שבועיים.. בשביל החדר כושר (נתתי למדריך :) ) כי כבר איזה חצי שנה יש שמה את אותו דיסק!!!!!

אז ככה זה מה ששמתי בסידק:

Outcast Project - Into the Light (Sasha de Vries vs. Mario Lopez Mix)
Rank 1 - Awakening
Sylver - Turn The Tide (CJ Stone Remix)
Beam vs Cyrus - Lifestyle Part2 (Midnight Dub Mix)
Lange - Drifting Away (Hiver And Hammer remix)
Yahel - Intelligent Life
shoko vs daniel - the sun
C.J. Stone - Into the Sea (Grreen Court Remix)
Zenith VS Stefano Conti - I'm you DeeJay <-- :( לזה לא היה מקום בסוף
Marco V. & Benjamin - Simulated (Marco V.ision Mix)
Dumonde Vs SE1 - Borrowed Tomorrow [Pumpin]
timo maas - riding on a storm


אני יודע שלא הכל פה זה חדש אבל ככה משהו שכולם יהנו להקשיב להם בכושר.. אני בן-אדם נחמד סך הכל...

אחי הטראקים ששמת פה הם אחלה והכל אבל הם ממש לא מתאימים אחד לשני בסגנון שלהם ועוד בדיסק אחד???
Flotser
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234

אחי הטראקים ששמת פה הם אחלה והכל אבל הם ממש לא מתאימים אחד לשני בסגנון שלהם ועוד בדיסק אחד???


צודק גבר :rolleyes:
באמת לא מתאימים אחד לשני אבל אמרתי אני ממש לא צורב לי הרבה דיסקים אז ככה לא חשבתי על זה ממש כשהכנתי אותו... אבל מה לומדים מטעויות
Hell_Copter
אני בוחר את הטראקים הכי טובים לפי הפליי ליסט שלי
לא ממש שם זין על סגנונות וכל זה...
אם אני אוהב אז אני שם...
ותאמינו לי שיוצא בנזונה של דיסקים
אריק תומר וכל הבית ספר עדים לכך
Flotser
כן גם המדריך בחדר כושר שלי כמעט התחיל לקפוץ שמה למרות שהסגנונות לא מתאימים :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
כן גם המדריך בחדר כושר שלי כמעט התחיל לקפוץ שמה למרות שהסגנונות לא מתאימים :)


אני גם מביא כל הזמן לחדר כושר את הדיסקים שלי
אין לך מושג כמה מעצבן זה להתאמן לצלילי בריטני ספירס...
הזקנים שם מורידים לי את הדיסק אחרי 20 שניות... אני משתגע מזה
המדריכים אוהבים אבל אין מה לעשות נגד הזקנים האלה..

אתמול היה לי אימון בהדר יוסף.. ויש שם גם חדר כושר
אחד מהטובים בארץ אם תשאלו אותי
איזה אווירה יש שם... ואיזה מוזיקה פצצתית... כל הטראקים התותחים שבמסיבות
משהו לא נורמלי
הלוואי עליי להתאמן שם
yahel222
שמעו אני לא רוצה לשים דברים חזקים כמו סקוט פרוג'קט או HENNES & COLD
אלא יותר בסגנון קלאב טראנס או אפליפטינג
אבל שיהיה חדש
בואו תראו מה שמתי בדיסק הקודם (שעשיתי אותו כבר לפני 4 חודשים בערך)
1.Iio - Rapture (Riva Mix)
2.DJ vortex - Incoming (beam vs. cyrus mix) - טראק אחד היפים
3.tranquility base -razorfish
4.Ocean lab - clear blue water (a-side)
5.dreamtec - Venus (stefs-6 pitch mix)
6.Kai tracid - life is too short
7.Yahel vs Sandman - Eastern rain (club mix) - קצת לא מתאים אני יודע
8.Silverblue - step back (a2 Vocal mix) - יש לי את זה כבר חצי שנה משום מה התחילו עכשיו להתלהב מזה...טראק נחמד לא יותר
9.Dj tiesto - suburban train
10.Nu- Nrg - Dreamland

הדיסק שאני רוצה זה משהו בסגנון הזה אבל דברים חדשים יחסית
למשל Blank & Jones - Desire (accuface remix) טראק ענקקקקקק!!!!!!!
וכד'......
yahel222
אהה ו FLOSTER
אם כבר INTO THE LIGHT
לדעתי ה ORIGINAL MIX
הרבה יותר טוב והגרסה שיש לך ישנההההההההההההההההההההההההההההההה
היה לי לפני שנתיים
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אני גם מביא כל הזמן לחדר כושר את הדיסקים שלי
אין לך מושג כמה מעצבן זה להתאמן לצלילי בריטני ספירס...
הזקנים שם מורידים לי את הדיסק אחרי 20 שניות... אני משתגע מזה
המדריכים אוהבים אבל אין מה לעשות נגד הזקנים האלה..

אתמול היה לי אימון בהדר יוסף.. ויש שם גם חדר כושר
אחד מהטובים בארץ אם תשאלו אותי
איזה אווירה יש שם... ואיזה מוזיקה פצצתית... כל הטראקים התותחים שבמסיבות
משהו לא נורמלי
הלוואי עליי להתאמן שם

אחי אתה חושב שלהשמיע לזקנים טראנסים זה רעיון טוב???
אתה רוצה שהם יקבלו התקף לב במקום?
Hell_Copter
נסה לשים בדיסק הבא שלך טראקים כמו

Lange feat. Skye - Drifting Away (Lange Sunset Dub Mix)
Ayumi Hamasaki - Trauma (Dumonde Dub Mix)
riva feat dannii minogue - Who Do You Love Me (Future Breeze Club Remix)
01-svenson_and_gielen-twisted__svenson_and_gielen_energy_mix

דברים בסגנון של אלה
NeMeSiS1234
אחי פשוט תשים דברים שאתה אוהב ושהם מתאימים אחד לשני

Hell_Copter
גיא נכון..?
יש לי כמה דברים להגיד לך

יש שם זקנים שחושבים שעוד יצא מהם משהו... ואני יתן לך דוגמה
פעם אחת הייתי צריך את המשקולות של ה 12.5
ואיזה זקן עבד איתם... טבעי שאני יבקש להכנס איתו בסטים
אני שואל אותו והוא אומר לי לא
אמרתי לעצמי בסדר... נחכה שתי דקות
הבנזונה הזה עבד איתם איזה 20 סטים
ואז התעצבנתי כבר ובארתי אליו ואמרתי לו בואנה זה לא בסדר אתה צריך לתת לי להכנס סטים
תראה לי עוד אחד שלא מוכן להכנס בסטים עם אחרים... אז הוא עושה לי אני
אני עושה לו מה אתה תראה לי עוד אחד
קיצר הוא אומר לי שבגלל שיש לחץ בחדר כושר ומפוצץ אז הוא לא נכנס סטים עם אחרים... מה ההגיון!?!?!?!??!?!
כמעט צעקתי עליו מול כולם שם
ואז הגיע מדריכה של החדר כושר ואמרה לו לתת לי להכנס
אז הוא עושה יש לי עוד איזה 2-3 סטים
אז חכיתי עוד כמה דקות
הכלב הזה עיכב לי את האימון ב 20 דקות!!!!!!
מצדי שהוא יקבל התקף לב מטראנסים

אם הוא היה בגיל שלי והיה עושה לי את זה אני הייתי נכנס בו כל כך חזק שהוא לא היה יכול לחזור לחדר כושר בחודשיים הקרובים



עוד משהו שיש לי להגיד לך זה שלא חייבים להתאים סגנונות
פשוט להביא טרקים פצצתיים ולא סתם לתקוע מאפנים
NeMeSiS1234
טוב אז ככה דבר ראשון זה אכן גיא
ואני גרוע בשמות ככה שאין לי מושג את שלך

דבר שני הזקנים המתרוממים האלה הכי מעצבנים
אחי כשאני הייתי בחדר כושר אף אחד לא העיז להפריע לי בסטים כי הייתי מתעצבן אם הוא לא היה עובד לפי זמן מסויים וזה היה מפריע לי בסט

ודבר שלישי
אני עדיין חושב שהכי פצצה זה להתאים סגנונות
אתה יודע דיסק אחד של עצבני
דיסק אחד של ווקאלס
דיסק אחד של קלאסיקות
אבל זה כל אחד ומה שהוא אוהב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement