return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
צריך עצות לדיסק (pg. 3)
View this Thread in Original format
eXeTik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
גיא נכון..?
יש לי כמה דברים להגיד לך

יש שם זקנים שחושבים שעוד יצא מהם משהו... ואני יתן לך דוגמה
פעם אחת הייתי צריך את המשקולות של ה 12.5
ואיזה זקן עבד איתם... טבעי שאני יבקש להכנס איתו בסטים
אני שואל אותו והוא אומר לי לא
אמרתי לעצמי בסדר... נחכה שתי דקות
הבנזונה הזה עבד איתם איזה 20 סטים
ואז התעצבנתי כבר ובארתי אליו ואמרתי לו בואנה זה לא בסדר אתה צריך לתת לי להכנס סטים
תראה לי עוד אחד שלא מוכן להכנס בסטים עם אחרים... אז הוא עושה לי אני
אני עושה לו מה אתה תראה לי עוד אחד
קיצר הוא אומר לי שבגלל שיש לחץ בחדר כושר ומפוצץ אז הוא לא נכנס סטים עם אחרים... מה ההגיון!?!?!?!??!?!
כמעט צעקתי עליו מול כולם שם
ואז הגיע מדריכה של החדר כושר ואמרה לו לתת לי להכנס
אז הוא עושה יש לי עוד איזה 2-3 סטים
אז חכיתי עוד כמה דקות
הכלב הזה עיכב לי את האימון ב 20 דקות!!!!!!
מצדי שהוא יקבל התקף לב מטראנסים

אם הוא היה בגיל שלי והיה עושה לי את זה אני הייתי נכנס בו כל כך חזק שהוא לא היה יכול לחזור לחדר כושר בחודשיים הקרובים



עוד משהו שיש לי להגיד לך זה שלא חייבים להתאים סגנונות
פשוט להביא טרקים פצצתיים ולא סתם לתקוע מאפנים


בואנה... הייתי תופס את המשקולת של ה- 12.5 ודופק לו את זה בראש!!!

בכל מקרה גיא צודק- צריך להתאים את הסגנון, יענו דיסק של שקטים, עצבניים... או שילוב משקטים לעצבניים או משהו...
Hell_Copter
אני רועי

אתה יודע מה עשיתי להומו הזה אחר כך??
הוא עבד מול המראה יד קדמית על כרית בשיפוע
אז בכוונה נעמדתי לו מול הפרצוף ועשיתי כתפיים
ראיתי לאן הוא מסתכל וזזתי לשם
כדי שהוא יתעצבן קצת... למה מי הוא חושב שהוא
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני רועי

אתה יודע מה עשיתי להומו הזה אחר כך??
הוא עבד מול המראה יד קדמית על כרית בשיפוע
אז בכוונה נעמדתי לו מול הפרצוף ועשיתי כתפיים
ראיתי לאן הוא מסתכל וזזתי לשם
כדי שהוא יתעצבן קצת... למה מי הוא חושב שהוא

חחחחחחחחחחח
מגיע לו
DjChook
בונא !
קצת כבוד למבוגרים

סתם, גם אני מתרגז עליהם מדי פעם

אבל בכל זאת צריך לכבד אותם
NeMeSiS1234
נכון שצריך לכבד אותם אבל יש גבול
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
בונא !
קצת כבוד למבוגרים

סתם, גם אני מתרגז עליהם מדי פעם

אבל בכל זאת צריך לכבד אותם


אני מכבד...
אבל שבא לך אחד כזה שעושה לך בכוונה...
צריך לשים עליו את הזין הכי גדול שמוצאים
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter

הזין הכי גדול שמוצאים



??? מה רע בשלך ???
NeMeSiS1234
ואני מניח שהיה לך קשה למצוא אחד כזה
J/k man
:D
eXeTik
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
נכון שצריך לכבד אותם אבל יש גבול


אשכרה...
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by eXeTik


אשכרה...

מה אשכרה???
למה אתה מכבד זקנים???
הולך ברחוב ושואל אותם אם לזיין זה כיף
[-=
אני לא אשכח את זה

Hell_Copter
שום דבר לא רע בשלי...

אבל חייבים לבדוק אולי יש איזה כושי בסביבה :stongue:
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שום דבר לא רע בשלי...

אבל חייבים לבדוק אולי יש איזה כושי בסביבה :stongue:
\\

חחח ראסמיייי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement