|
צריך עצות לדיסק
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
שמעו אנשים אני רוצה לצרוב דיסק חדש לאוטו נמאס לי מרפטור כבר
תמליצו על 10-11 קטעים לשים בו |
|
|
| nesher |
Flutlict
פשוט הכל
אני עומד לעשות דיסק עם כל הדברים שלהם
Tribute to Flutlicht...
=] |
|
|
| Dj Moriano |
Tיזה סגנון
משהו קל כמו רפטור
או משהו קצת יותר חזק כמו
listen to me mama???
תן מה אתה בערך אוצה |
|
|
| DjNumShum |
רעיון טוב...
תנו איזה רשימה לדיסק של שירים ככה שסבבה לשמוע באוטו לא כבדים אלא קלאב טראנס כאלה שסבבה לשמוע סתם ככה ולא לרקוד..
למרות שאני צורב פול דיסקים,, משהו כמו 2 בשבוע עוד מעט אני ייתן פה כמה מהרשימות האחרונות שלי |
|
|
| eXeTik |
איזה סגנון אתה אוהב?
Vocal, Hard Trance, Uplifting, Melody...? |
|
|
| Dj Moriano |
תנסה את מה שרשום למטה זה לא הכי חדש אבל שירים נחמדים לאללה
4 strings - Into The Night (4 Strings Remix)
foggy - Come Into My Dream (Mad Mix)
Paul_van_Dyk_-_Beautiful_Place_(Airwaves_Mix)
Silverblue - Step Back (A2 Vocal Mix)
yahel - AVALANCHE |
|
|
| nesher |
אם כבר
Foggy
אז
Goldshmitz Remix.
אין מה להשוות בכלל |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by nesher
אם כבר
Foggy
אז
Goldshmitz Remix.
אין מה להשוות בכלל |
לא אני מעדיף את
MAD
למרות שגולדשמיץ גם טוב |
|
|
| DJ-Energy |
אחי
אשכרה תגיד לנו איזה סגנון אתה אוהב
ככה נוכל יותר לעזור לך |
|
|
| Flotser |
אני ככה לא נוהג לצרוב הרבה דיסקים כי גם ככה כל הזמן מתעדכנים לי השירים במחשב אבל וואללה בדיוק צרבתי דיסק לפני איזה שבועיים.. בשביל החדר כושר (נתתי למדריך :) ) כי כבר איזה חצי שנה יש שמה את אותו דיסק!!!!!
אז ככה זה מה ששמתי בסידק:
Outcast Project - Into the Light (Sasha de Vries vs. Mario Lopez Mix)
Rank 1 - Awakening
Sylver - Turn The Tide (CJ Stone Remix)
Beam vs Cyrus - Lifestyle Part2 (Midnight Dub Mix)
Lange - Drifting Away (Hiver And Hammer remix)
Yahel - Intelligent Life
shoko vs daniel - the sun
C.J. Stone - Into the Sea (Grreen Court Remix)
Zenith VS Stefano Conti - I'm you DeeJay <-- :( לזה לא היה מקום בסוף
Marco V. & Benjamin - Simulated (Marco V.ision Mix)
Dumonde Vs SE1 - Borrowed Tomorrow [Pumpin]
timo maas - riding on a storm
אני יודע שלא הכל פה זה חדש אבל ככה משהו שכולם יהנו להקשיב להם בכושר.. אני בן-אדם נחמד סך הכל... |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by eXeTik
איזה סגנון אתה אוהב?
Vocal, Hard Trance, Uplifting, Melody...? |
בשבילייייייי בעיקר מלודי וקצת ווקאל ואפליפטינג |
|
|
| Hell_Copter |
מי שרוצה
35190491
אני יכול לשתף אותו בדיסקים האחרונים שצרבתי...
אני מביא אותם לבית ספר
וביחד עם אריק אנחנו כמעט כל יום שמים הפסקה של מוזיקה איכותית
אנשים נגנבים!!!!
אנחנו לאט לאט משתלטים על הבית ספר בקטע הזה |
|
|
|
|