return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Mondiale politiek en geschiedenis
View this Thread in Original format
layloula
After a stop in Montreal and Tunis , Bigsoundbigdj is bringing its team to Morocco . Since the experience of 2000 and “ La nuit Blanche “ in 2001 at Dar Bouazza, Jean-Claude and Driss ;creator of 514 productions ,the famous Bal en Blanc as well as Cream and Celebration festivals are merging their efforts together to Kartell produtions in order to bring another adventure to Marrakech this Mach 31st 2006.

Renowed aristes all over the world, DEEP DISH are doing a world tour for the launching their new album`` George is on``.It is the first time important artistes such as Deep Dish take the time to stop to Morocco.

This March 31st Marrakech is proud to welcome these talented artistes for a night out of the ordinary with great people and amazing music embelishing everyone`s ears at Kasbah Tassaroute.

The expetional Dj Dean Coleman will start of the night with a warm up set that will bring everybody to dance on the sound of House music.

Tickets are on sale in all Lee Cooper stores in Morocco.

Addresses :

Lee Cooper Casa : 9 Rue Abou al Mouataz El Falaki Maarif
Tel : 022 98 15 88
Lee Cooper Rabat : 91 Avenue Fal Ould Oumeir Agdal
Tel : 037 77 97 51
Lee Cooper Marrakech : 151 Bvd Mohamed V Gueliz
Tel : 044 42 17 50


Price of Tickets :

Presales : 250 dhs
At the door: 450 dhs
VIP Tickets: 750 dhs (only 250)
(Pack for 5people available)

Info/Resa :
info@bigsoundbigdj.com
Kartell Productions
061 33 56 60


Matthijs
En wat moeten wij met dit nieuws? :conf:
ZZandirt
quote:
Originally posted by Matthijs
En wat moeten wij met dit nieuws? :conf:



voor onze kutmarocjes.... er wonen meer semimarocs in dit land die deepdish "leuk" vinden "ksweerje, ze zeggen niets in dat muziek weetje" aldus meghmet, terwijl mohammi roept dat stevie nicks een hoerrrrr is...:-) ondertussen vertelt sahid dat ie "de muziek veelste respectvol vindt weetje, iekschweerrr, niemand zegt iets over die wijfuh, weetje, die hoerrren, weetje"



ik denk dat die gast ergens heeft gegoegeld op "waar wonen ed meeste marocs tussen 17 en 30 jaar" ghehe


ik wens mijn perzische vrienden veel geluk in Marrakech.... het is een geweldige stad als je er oog voor hebt.... (zij die er geweest zijn snappen wat ik bedoel. marsseille is niks..... lijkt op nunspeet, vergeleken met marrakech....



1 dirt
Creamfields23
Is dat al je verstand in die Dr titel van je? Stoere vent!
ZZandirt
quote:
Originally posted by Creamfields23
Is dat al je verstand in die Dr titel van je? Stoere vent!



verwar cynisme niet met hersens......wel eens in Marrakech geweest? of Marseille, twee steden waar ik wel eens oprecht bang ben geweest... (en So. Central LA, maar da's anders)


daar komt bij dat ik volgens goed NLTA gebruik een onzinthread vul met een onzin reply.....


don't judge too soon, for you do NOT want people to judge you on the same level...dit gaat niet om hersens....
ZZandirt
quote:
Originally posted by Creamfields23
Is dat al je verstand in die Dr titel van je? Stoere vent!



en ff serieus:

ik ben me er echt wel van bewust dat ed voornoemde kutmarocjes (overigens een uitspraak van een ander die ik overneem) kind van de rekening zijn van ons ubersofte, falende sociale beleid, op gebied van wat men met een mooi maar utopisch woord "integratie" noemt.


ik hen meer buitenlandse vrienden dan nederlandse en daar zit zelfs een marokkaan tussen. afgestudeerd en wel. helaas is mijn conclusie dat van de 10 marocs die ik heb ontmoet, er 9 uiteindelijk bedreigingen aan mijn adres uitten, of erger. de reden in nederland dat Sahid niet wordt aangenomen en Kees wel is (helaas) deze.

elk land heeft zo zijn eigen verschoppelingen per era. bij ons zijn dat nu de marocjes. (en antillianen, ghehe, maar DAT is weer de schuld van de locale overheid, die ze destijds liet kiezen tussen de gevangenis in, of 1000 gulden (toen nog) en een enkeltje nederland (i kid u not folks) (gelukkig worden ze nu weer retour gestuurd met (u raadt het al:) 1000 euro)


ik mag dan cynisch zijn, echter noem ik de dingen wel bij naam. (en dat wordt mij nooit in dank afgenomen....)



soit :D
Muppy
1 Dirt
2 Mup
ZZandirt
what's with tha sig dude.....


piczz or sthu :-)
Muppy
quote:
Originally posted by ZZandirt
what's with tha sig dude.....


piczz or sthu :-)


ok ik ben al stil...
basvh
quote:
Originally posted by ZZandirt
(en So. Central LA, maar da's anders)



ik vond LA toch best relaxed. LA wisseld prachtige mooie stukken af met ghettos. In gehele USA geld eigenlijk: als je buiten de ghettos en prombleemwijken blijft dan heb je weinig tot geen last van geweld of berovingen. Heb me in downtown chicago en LA meer op me gemak gevoeld dan Amsterdam of Rotterdam.

ZZandirt
quote:
Originally posted by basvh
ik vond LA toch best relaxed. LA wisseld prachtige mooie stukken af met ghettos. In gehele USA geld eigenlijk: als je buiten de ghettos en prombleemwijken blijft dan heb je weinig tot geen last van geweld of berovingen. Heb me in downtown chicago en LA meer op me gemak gevoeld dan Amsterdam of Rotterdam.

dan ben je niet in south central LA geweest....bendes rule daar... pliesie komt er niet meer. alleen swat teams als het uit ed hand loopt

downtown chicago is leuk als er geen 2 meter sneeuw ligt!! :-)

amerika is een mooi land.... alleen al die yanken..... daar zouden ze eens wat aan moeten doen.... gisteren een leuk stukkie gelezen ergens... effe zoeken, zal het quoteren...
basvh
quote:
Originally posted by ZZandirt
dan ben je niet in south central LA geweest....bendes rule daar... pliesie komt er niet meer. alleen swat teams als het uit ed hand loopt

downtown chicago is leuk als er geen 2 meter sneeuw ligt!! :-)

amerika is een mooi land.... alleen al die yanken..... daar zouden ze eens wat aan moeten doen.... gisteren een leuk stukkie gelezen ergens... effe zoeken, zal het quoteren...


ben wel langs compton en inglewood gereden, vonden het slimmer maar door te rijden en niet ff daar een ommetje te doen.

Toen ik in LA was wilde we naar club avalon alleen onze illigale taxi chauf wist niet waar die club was. Na 30 min rondzwerven zei ik stop maar. Die gek vroeg nog geld ook nog voor het niet vinden van het adres, toen ik 5 dollars aan hem gaf kreeg ik die meteen terug geslingerd in me face. Maar goed daar stonden we dan snachts om uurtje of 2 in het verpauperde gedeelte van hollywood. achteraf gezien maar goed dat er toen geen bende was ofzo.


Over het algemeen vond ik die yanken hele aardige beschaafde mensen. Ik was daar bij een gratis concert van LL cool J en Faith Evans in Chicago, concert is afgelopen en iedereen raapt zijn eigen rommel op en gooit het in de afval bak. 40 000 mensen bij dat concert en uiteindelijk minimale rommel op het terrein. 99% van de Nederlanders dondert alles tegenwoordig op straat.
Verder zijn ze zeer behulpzaam en ook geinteresseerd over waar je vandaan komt.
Ok soms zijn ze beetje overdreven maar liever een overdreven yank dan de grote getallen tokkies dat nederland tegenwoordig telt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement